3 min. duke lexuar

Tregjet evropiane të e-tregtisë: Platformat kryesore në 2024

Tregjet evropiane të e-commerce po transformojnë shitjet me pakicë, sipas të dhënave të platformës së menaxhimit të shqyrtimit Gominga. Mbi 2,700 produkte shiten çdo minutë vetëm në Amazon, ndërsa 80% e trafikut masiv të Zalando vjen nga pajisjet mobile, duke treguar se si zakonet e blerjeve online po evoluojnë me shpejtësi. Tregjet kryesore të rajonit po rimodelojnë tregtinë, pasi konsumatorët gjithnjë e më shumë i drejtohen platformave dixhitale që ofrojnë gamë të gjerë produktesh, çmime konkurruese dhe opsione të dorëzimit të ditës tjetër.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Tregjet evropiane të e-tregtisë: Platformat kryesore në 2024
Burimi: Depositphotos

Udhëheqësit e tregut

Amazon

Amazon dominon peizazhin e tregtisë elektronike të Evropës, duke tërhequr 1.2 miliardë vizitorë në muaj nga vetëm pesë vendet e para. Me mbi 86,000 shitës aktivë të palëve të treta në të gjithë tregjet evropiane dhe 2,700 produkte mbresëlënëse të shitura çdo minutë, Amazon kryeson me opsionet e shpejta të dorëzimit dhe çmimet konkurruese.

eBay

Pas nga afër, eBay pretendon vendin e dytë me 463 milionë vizitorë në muaj, veçanërisht të fortë në Mbretërinë e Bashkuar, pasuar nga 147.8 milionë nga Gjermania, 46.9 milionë nga Italia, 24.2 milionë nga Franca dhe 11.7 milionë nga Spanja.

Allegro

Allegro siguron vendin e tretë, duke ofruar shërbime B2B dhe C2B në kategori të ndryshme. Me 290 milionë artikuj në dispozicion, Allegro tërheq 209 milionë vizitorë në muaj dhe mban një normë konvertimi prej 10%.

Zalando

Zalando dominon sektorin e modës si tregu i katërt më i madh i Evropës, duke tërhequr 121 milionë vizitorë në muaj. Duke vepruar në pjesën më të madhe të Evropës, ajo përmban 600,000+ artikuj nga mbi 2,500 marka dhe gjeneron 430 milionë shikime mujore. Veçanërisht, 80% e trafikut vjen nga pajisjet mobile.

Kaufland

Kaufland.de del si tregu kryesor gjerman i ushqimit dhe pijeve, duke operuar 1,000+ dyqane në tetë vende. Ata janë zgjeruar me sukses përtej ushqimeve për të sfiduar lojtarët e vendosur si Amazon.

Top 10 E-commerce Online Marketplaces in Europe 2024

Source: Gominga.com

Statistikat kyçe të tregut sipas vendit

UK: Kryeson në blerjet online, me Amazon dhe eBay që kontrollojnë afërsisht 90% të shitjeve online

Gjermani: Tregu i dytë më i madh, që parashikon 109 miliardë euro në vitin 2023

  • 67.9 milion blerës online
  • Lojtarët kryesorë: AliExpress, Cdiscount, eBay, Fnac/Darty, La Redoute, Veepee

Spanjë: 33.82 milion përdorues

Udhëheqësit e tregut: Amazon, El Corte Inglés, AliExpress, Temu

Itali: Prani e fortë tregu e mbizotëruar nga Amazona dhe Temu

Prirjet e industrisë

  • Evropa renditet si sektori i tretë më i madh i tregtisë elektronike në botë
  • Popullaritet në rritje i tregjeve B2B online
  • Rritja e tërheqjes globale të tregut për shitësit
  • Mbizotërimi i blerjeve të lëvizshme
  • Rëndësia në rritje e platformave të menaxhimit të shqyrtimit për mendjemprehtësinë e tregut
  • Parashikimet e rritjes së shpejtë në të gjitha segmentet

Peisazhi evropian i e-commerce kombinon gjigantët e krijuar me të sapoardhurit novatorë, duke krijuar një treg dinamik që u shërben nevojave të ndryshme të konsumatorëve në të gjitha rajonet dhe kategoritë.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
GTM Tag Loading Update: Ndryshimet thelbësore për gjurmimin e konvertimit të e-commerce
4 min. duke lexuar

GTM Tag Loading Update: Ndryshimet thelbësore për gjurmimin e konvertimit të e-commerce

A keni marrë një email në lidhje me ndryshimet se si Google Tag Manager (GTM) do të ngarkojë Google Ads dhe Floodlight tags nga 10th April 2025? Kjo update mund të ndikojë në ndjekjen e konvertimit, remarketing, dhe mënyrën se si ju menaxhoni tags në GTM. Çfarë po ndryshon saktësisht, pse po ndodh dhe çfarë […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
IA, Deepfakes dhe Fraudulent Websites. Marketingu dixhital nuk ka qenë kurrë më i rrezikshëm
5 min. duke lexuar

IA, Deepfakes dhe Fraudulent Websites. Marketingu dixhital nuk ka qenë kurrë më i rrezikshëm

Reklamat dixhitale po ndryshojnë më shpejt se kurrë më parë dhe markat e e-commerce, së bashku me agjencitë e marketingut, duhet të ndjekin ritmin e sfidave dhe mundësive të reja. Raporti i Pulsit të Industrisë harton se cilat prirje, kërcënime, deepfakes dhe risi do të modelojnë reklamat online gjatë vitit të ardhshëm. Ai mbështetet në […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+