2 min. duke lexuar

TikTok Woný Reward pëlqen në Evropë, Brukseli i pëlqeu natyrës së tij addictive

Zotimi vullnetar i TikTok për të ndaluar drejtimin e programit të tij TikTok Lite Rewards në të gjithë vendet BE-27 është miratuar nga Komisioni Evropian Duke filluar nga Spanja dhe Franca, korporata e kishte prezantuar për herë të parë këtë program si pjesë e një forme të zbutur të rrjetit social TikTok Lite.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
TikTok Woný Reward pëlqen në Evropë, Brukseli i pëlqeu natyrës së tij addictive
Burimi: Depositphotos

Plotësimi i disa detyrave, duke përfshirë shikimin e videove, përmbajtjen e vlerësimit, ndjekjen e krijuesve, dërgimin e ftesave të aplikacioneve dhe aktivitete të tjera, sistemi i shpërblimeve u dha mundësi përdoruesve të merrnin pikë.

Komisioni shqyrtoi programin e shpërblimeve nën kontroll nga afër për shkak të futjes së tij pa një analizë paraprake gjithëpërfshirëse të rrezikut, veçanërisht në lidhje me mundësinë e krijimit të sjelljeve të bazuara në shpërblim. Për të rinjtë, të cilët mund të jenë më të prirur ndaj tipareve të tilla, kjo ishte veçanërisht shqetësuese.

Platformat e mëdha janë të detyruara sipas Ligjit për Shërbimet Dixhitale (DSA) të vlerësojnë të gjitha rreziqet dhe të njoftojnë Komisionin përpara se të prezantojnë çdo veçori të re që mund të ndikojë ndjeshëm në rreziqet sistemike. Meqë kjo nuk ndodhi, më 22 prill Komisioni Evropian zgjodhi të nisë hetimet zyrtare mbi operatorin e TikTok. Dy ditë më vonë, TikTok i tha Komisionit se do të pezullonte me dëshirë nismën.

Rregullatori e miratoi këtë zotim, prandaj çdo sjellje kundër tij do të shkelte menjëherë DSA-në dhe mund të rezultojë në sanksione. Ky pranim i jep fund procedurave zyrtare të filluara edhe në fund të prillit.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
GTM Tag Loading Update: Ndryshimet thelbësore për gjurmimin e konvertimit të e-commerce
4 min. duke lexuar

GTM Tag Loading Update: Ndryshimet thelbësore për gjurmimin e konvertimit të e-commerce

A keni marrë një email në lidhje me ndryshimet se si Google Tag Manager (GTM) do të ngarkojë Google Ads dhe Floodlight tags nga 10th April 2025? Kjo update mund të ndikojë në ndjekjen e konvertimit, remarketing, dhe mënyrën se si ju menaxhoni tags në GTM. Çfarë po ndryshon saktësisht, pse po ndodh dhe çfarë […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
IA, Deepfakes dhe Fraudulent Websites. Marketingu dixhital nuk ka qenë kurrë më i rrezikshëm
5 min. duke lexuar

IA, Deepfakes dhe Fraudulent Websites. Marketingu dixhital nuk ka qenë kurrë më i rrezikshëm

Reklamat dixhitale po ndryshojnë më shpejt se kurrë më parë dhe markat e e-commerce, së bashku me agjencitë e marketingut, duhet të ndjekin ritmin e sfidave dhe mundësive të reja. Raporti i Pulsit të Industrisë harton se cilat prirje, kërcënime, deepfakes dhe risi do të modelojnë reklamat online gjatë vitit të ardhshëm. Ai mbështetet në […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+