2 min. duke lexuar

TikTok Woný Reward pëlqen në Evropë, Brukseli i pëlqeu natyrës së tij addictive

Zotimi vullnetar i TikTok për të ndaluar drejtimin e programit të tij TikTok Lite Rewards në të gjithë vendet BE-27 është miratuar nga Komisioni Evropian Duke filluar nga Spanja dhe Franca, korporata e kishte prezantuar për herë të parë këtë program si pjesë e një forme të zbutur të rrjetit social TikTok Lite.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
TikTok Woný Reward pëlqen në Evropë, Brukseli i pëlqeu natyrës së tij addictive
Burimi: Depositphotos

Plotësimi i disa detyrave, duke përfshirë shikimin e videove, përmbajtjen e vlerësimit, ndjekjen e krijuesve, dërgimin e ftesave të aplikacioneve dhe aktivitete të tjera, sistemi i shpërblimeve u dha mundësi përdoruesve të merrnin pikë.

Komisioni shqyrtoi programin e shpërblimeve nën kontroll nga afër për shkak të futjes së tij pa një analizë paraprake gjithëpërfshirëse të rrezikut, veçanërisht në lidhje me mundësinë e krijimit të sjelljeve të bazuara në shpërblim. Për të rinjtë, të cilët mund të jenë më të prirur ndaj tipareve të tilla, kjo ishte veçanërisht shqetësuese.

Platformat e mëdha janë të detyruara sipas Ligjit për Shërbimet Dixhitale (DSA) të vlerësojnë të gjitha rreziqet dhe të njoftojnë Komisionin përpara se të prezantojnë çdo veçori të re që mund të ndikojë ndjeshëm në rreziqet sistemike. Meqë kjo nuk ndodhi, më 22 prill Komisioni Evropian zgjodhi të nisë hetimet zyrtare mbi operatorin e TikTok. Dy ditë më vonë, TikTok i tha Komisionit se do të pezullonte me dëshirë nismën.

Rregullatori e miratoi këtë zotim, prandaj çdo sjellje kundër tij do të shkelte menjëherë DSA-në dhe mund të rezultojë në sanksione. Ky pranim i jep fund procedurave zyrtare të filluara edhe në fund të prillit.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
3 min. duke lexuar

Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale

Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi
5 min. duke lexuar

Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi

Markat kanë optimizuar përmbajtjen për motorët e kërkimit për vite me radhë. Sot, megjithatë, vetë mënyra se si njerëzit kërkojnë informacion po ndryshon, dhe bashkë me të, mënyra se si ata marrin vendime. Në vend të pyetjeve të shkurtra, ata pyesin për gjëra specifike që kanë rëndësi për ta. Ajo që dikur ishte argëtuese tani […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje
3 min. duke lexuar

Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje

Gjigandi britanik i shitjes me pakicë Marks & Spencer po ndryshon ndjeshëm strategjinë e tij të shitjeve në internet. Sipas një raporti të ChannelX, kompania ka nënshkruar një marrëveshje me Zalando për të trajtuar të gjithë logjistikën në Evropën kontinentale dhe njëkohësisht po hyn në TikTok Shop, ku një produkt bukurie shitet çdo sekondë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU