
Ndryshime të rëndësishme përfshijnë
- Komisionet bazë të shitësve për kompanitë në Mbretërinë e Bashkuar variojnë nga 5% në 9%
- Prezantimi i një programi ‘Misionet e Shitësve’ ku furnizuesit në Mbretërinë e Bashkuar mund të kursejnë shpenzimet duke krijuar video TikTok të blejnë
- Shitësit me pakicë inkurajohen të punojnë me zhvilluesit e TikTok për të arritur këto objektiva
Duke inkurajuar rritjen e audiencës përmes TikTok LIVE dhe videove të blerjeve, duke mbështetur kështu zhvillimin e tyre dhe duke promovuar kështu qasjen e “tregtisë së zbulimit” të platformës.
Ndikimet dhe krahasimi i tarifave
Duke pasur parasysh se TikTok fillimisht subvencionoi tarifat për adoptuesit e hershëm, rritja e tarifave pritej. Krahasuar me eBay (5% – 14.9%) dhe Amazon (7.14% – 15.3%, tarifat e TikTok Shop mbeten konkurruese në 9%). Shitësit me pakicë të pajisjeve elektronike dhe kompjuterëve të konsumit mund t’i shohin taksat shtesë sfiduese, megjithëse duke marrë parasysh që eBay takson 6.9% në këto kategori dhe tarifat e Amazon 7.14%. Marzhet e fitimit në pajisjet e reja mund të kufizohen edhe me norma ndoshta të larta shitjeje.

Source: Depositphotos
Transport falas i bashkëfinancuar
Nga 4 shtatori 2024, TikTok Shop do të fillojë një strategji transporti falas të bashkëfinancuar. Kjo iniciativë synon të balancojë koston e dorëzimit falas midis dyqaneve në Mbretërinë e Bashkuar dhe TikTok Shop, duke përmirësuar kështu konvertimet e porosive me anë të rritjes së mbulimit të transportit falas.
Tarifat e TikTok Shop kanë qenë të njëjta që nga fillimi i tij në vitin 2021. Faqja e internetit pretendon se edhe me rritje, çmimi i saj do të mbetej konkurrues. Financimi shtesë do të ndihmojë rrjetin social të zhvillojë përmirësime dhe shërbime të reja për të përmirësuar zbulimin e produkteve dhe për të thjeshtuar përvojën e blerjeve për konsumatorët.
Këto përparime demonstrojnë angazhimin e TikTok për të ndërtuar një ekosistem të fuqishëm të marketingut të tregtisë elektronike në platformën e tij, duke balancuar kështu përvojën e përdoruesit me shpenzimet e shitësit me anë të investimit në rritje.