4 min. duke lexuar

TikTok Shop lançon fondin 750 mijë £ për bizneset e vogla britanike

TikTok Shop po investon 750 mijë paund për të ndihmuar firmat e vogla britanike që nuk mund të gjejnë klientë të mjaftueshëm. Paratë shkojnë në paketa mbështetëse për prodhuesit lokalë që përpiqen të rrisin shtrirjen e tyre.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
TikTok Shop lançon fondin 750 mijë £ për bizneset e vogla britanike
Burimi: ChatGPT

Hulumtimi nga TikTok Shop tregon diçka interesante. 83% e britanikëve thonë se do të blinin më shumë produkte vendase nëse dyqanet do t’i furnizonin siç duhet. 75% zgjedhin mallra lokale në vend të importeve kur munden.

Por bizneset e vogla po e kanë të vështirë – 52% thonë se tregtimi është më i vështirë tani sesa dymbëdhjetë muaj më parë. 29% luftojnë më shumë për të sjellë klientë të rinj.

Si funksionon

Fermeri dhe prezantuesi televiziv Jimmy Doherty zgjedh pesë firma britanike për programin. Secili merr mbështetje me vlerë mbi 150 mijë paund – këshilla ekspertësh nga ekipi i TikTok Shop, trajnime të stafit, seminare të shitjes së drejtpërdrejtë, marketing të subvencionuar dhe lidhje me krijuesit e TikTok.

Jimmy’s Farm Shop tashmë shet në platformë, duke testuar gjërat para se të godasin Krishtlindjet. Firmat duhet të shesin produkte britanike, të kenë nën 250 staf dhe të mos përdorin tashmë TikTok Shop.

Aplikimet janë të drejtpërdrejta

  • Bëni një video TikTok për produktin tuaj me #ShopLocalComp dhe etiketoni @TikTokShop_UK
  • Dritarja zgjat nga 14 tetori deri më 13 nëntor
  • Fituesit dëgjojnë deri më 12 dhjetor

Numrat

TikTok Shop ka mbi 200 mijë biznese të vogla në MB dhe pret 6 mijë seanca blerjesh të drejtpërdrejta çdo ditë. Të dhënat e NielsenIQ tregojnë se ishte shitësi me pakicë në internet me rritje më të shpejtë në vitin 2024 – blerësit u rritën me 131% dhe të ardhurat u rritën 180% nga viti në vit.

Rastet e suksesit përfshijnë The Fat Butcher, The Chuckling Cheese Company dhe The Veg Box Company. 80% e shitësve operojnë jashtë Londrës.

Çfarë do të thotë kjo

Programi tregon se si po ndryshon shitja me pakicë online. Tregtia e zbulimit – ku klientët gjejnë produkte përmes përmbajtjes dhe jo kërkimit aktiv – po riformëson tregtinë elektronike për lojtarët më të vegjël.

Blerja tradicionale e bazuar në kërkim kërkon që klientët të dinë se çfarë duan. Tregtia e zbulimit e përmbys këtë. Një video gatimi çon në blerjen e thikës. Një kapëse për rinovimin e shtëpisë shet bojë. Produktet arrijnë blerësit që nuk po kërkonin në mënyrë aktive.

TikTok Shop nuk është i vetëm në këtë ndryshim:

Dallimi për bizneset e vogla?

Ju nuk keni nevojë për mijëra ndjekës ose buxhete të mëdha reklamash. Një video virale në For You Feed mund të gjenerojë shitje serioze. I njëjti parim vlen në të gjitha platformat – përmbajtja tërheqëse mund reklamat me pagesë për shtrirje organike.

Për 84% të bizneseve të vogla, platformat online nënkuptojnë mbijetesë. 67% do të provonin TikTok Shop për pikat sezonale. Por mësimi shtrihet përtej çdo platforme të vetme – tregtia e drejtuar nga zbulimi shpërblen përmbajtjen autentike mbi buxhetet e marketingut.

Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Artikuj të ngjashëm
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
3 min. duke lexuar

Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale

Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi
5 min. duke lexuar

Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi

Markat kanë optimizuar përmbajtjen për motorët e kërkimit për vite me radhë. Sot, megjithatë, vetë mënyra se si njerëzit kërkojnë informacion po ndryshon, dhe bashkë me të, mënyra se si ata marrin vendime. Në vend të pyetjeve të shkurtra, ata pyesin për gjëra specifike që kanë rëndësi për ta. Ajo që dikur ishte argëtuese tani […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje
3 min. duke lexuar

Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje

Gjigandi britanik i shitjes me pakicë Marks & Spencer po ndryshon ndjeshëm strategjinë e tij të shitjeve në internet. Sipas një raporti të ChannelX, kompania ka nënshkruar një marrëveshje me Zalando për të trajtuar të gjithë logjistikën në Evropën kontinentale dhe njëkohësisht po hyn në TikTok Shop, ku një produkt bukurie shitet çdo sekondë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU