2 min. duke lexuar

Threads nis reklamat: Mundësi e re për markat e e-tregtisë

Kompania mëmë e Instagram, Meta, ka njoftuar hapjen e një platforme reklamuese në Threads, rrjetin e saj social në zgjerim. Duke pasur parasysh se platforma ka arritur piketën mbresëlënëse të 300 milionë përdoruesve aktivë në muaj, kjo paraqet një mundësi të rëndësishme për markat e e-commerce për të arritur audiencë të re.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Threads nis reklamat: Mundësi e re për markat e e-tregtisë
Burimi: Depositphotos

Në mënyrë të jashtëzakonshme, tre të katërtat e përdoruesve të Threads aktualisht ndjekin të paktën një markë, duke sugjeruar se llogaritë e biznesit kanë shumë potencial. Duke filluar me një test të vogël të reklamave të imazhit me një grup të zgjedhur reklamuesish, Meta po adopton një qasje metodike për zbatimin e reklamave.

Është e rëndësishme që marketerët të dinë se zhvendosja e fushatave aktuale në Threads do të jetë e thjeshtë dhe do të kërkojë vetëm kontrollimin e një kutie në Ads Manager.

Investimi në burime të reja apo prodhimi i përmbajtjeve origjinale krijuese nuk është i nevojshëm. Siguria e markës ka qenë gjithashtu një përparësi kryesore për Metën. Meta ka zbatuar masat e tyre të provuara të sigurisë, duke përfshirë një “filtër inventari” që lejon reklamuesit të kontrollojnë ndjeshmërinë e përmbajtjes organike ngjitur me reklamat e tyre.

Threads Launches Advertising

Source: Facebook.com/business

Më shumë se tridhjetë gjuhë do të mbështeten nga sistemi. Përdoruesit do të jenë në gjendje të personalizojnë përvojën e tyre të reklamave duke raportuar, fshehur, ose duke lënë pas reklamat.

Në muajt e ardhshëm, Meta synon të shpalosë përmirësime shtesë, të tilla si mjetet e verifikimit të palëve të treta.

Threads u ofron kompanive të e-commerce një shans premtues për të arritur një audiencë më të gjerë në një platformë që lidh natyrshëm konsumatorët dhe markat.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Plani i Investimeve 75B $ i Google për vitin 2025
2 min. duke lexuar

Plani i Investimeve 75B $ i Google për vitin 2025

Në një deklaratë nga CEO Sundar Pichai në nxjerrjen e fitimeve të Alphabet Q4 2024, kompania tha se ka ndërmend të shpenzojë rreth 75 miliardë dollarë në shpenzime kapitale në vitin 2025. Kjo është një rritje e konsiderueshme nga 32.3 miliardë dollarë që u shpenzua në vitin 2023 dhe tregon se si konkurrenca mes gjigantëve […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Lexoni artikullin
Videoja në LinkedIn po fiton më shumë rëndësi
5 min. duke lexuar

Videoja në LinkedIn po fiton më shumë rëndësi

Përmbajtja e videove tërheq vëmendjen— ne e shohim këtë në pothuajse të gjitha platformat. Reels dominojnë në Instagram, Facebook është plot me video, dhe edhe YouTube, i cili është ndërtuar në video, ka shorts e saj. Dhe së fundi, i hasim në e-commerce kur prezantojmë produkte. Rrjeti i biznesit LinkedIn raportoi se shikuesit e videove […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+