2 min. duke lexuar

Threads nis reklamat: Mundësi e re për markat e e-tregtisë

Kompania mëmë e Instagram, Meta, ka njoftuar hapjen e një platforme reklamuese në Threads, rrjetin e saj social në zgjerim. Duke pasur parasysh se platforma ka arritur piketën mbresëlënëse të 300 milionë përdoruesve aktivë në muaj, kjo paraqet një mundësi të rëndësishme për markat e e-commerce për të arritur audiencë të re.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Threads nis reklamat: Mundësi e re për markat e e-tregtisë
Burimi: Depositphotos

Në mënyrë të jashtëzakonshme, tre të katërtat e përdoruesve të Threads aktualisht ndjekin të paktën një markë, duke sugjeruar se llogaritë e biznesit kanë shumë potencial. Duke filluar me një test të vogël të reklamave të imazhit me një grup të zgjedhur reklamuesish, Meta po adopton një qasje metodike për zbatimin e reklamave.

Është e rëndësishme që marketerët të dinë se zhvendosja e fushatave aktuale në Threads do të jetë e thjeshtë dhe do të kërkojë vetëm kontrollimin e një kutie në Ads Manager.

Investimi në burime të reja apo prodhimi i përmbajtjeve origjinale krijuese nuk është i nevojshëm. Siguria e markës ka qenë gjithashtu një përparësi kryesore për Metën. Meta ka zbatuar masat e tyre të provuara të sigurisë, duke përfshirë një “filtër inventari” që lejon reklamuesit të kontrollojnë ndjeshmërinë e përmbajtjes organike ngjitur me reklamat e tyre.

Threads Launches Advertising

Source: Facebook.com/business

Më shumë se tridhjetë gjuhë do të mbështeten nga sistemi. Përdoruesit do të jenë në gjendje të personalizojnë përvojën e tyre të reklamave duke raportuar, fshehur, ose duke lënë pas reklamat.

Në muajt e ardhshëm, Meta synon të shpalosë përmirësime shtesë, të tilla si mjetet e verifikimit të palëve të treta.

Threads u ofron kompanive të e-commerce një shans premtues për të arritur një audiencë më të gjerë në një platformë që lidh natyrshëm konsumatorët dhe markat.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti
7 min. duke lexuar

Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti

Këtu është një përditësim i platformës që do të ndryshojë mënyrën se si miliona njerëz ndajnë videot. Ndërsa Facebook thjeshton krijimin e videove, ata sapo kanë njoftuar se në muajt e ardhshëm, çdo video e ngarkuar në platformë do të bëhet automatikisht një bobinë. Nuk ka më zgjedhje midis formateve – gjithçka është e unifikuar […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh
4 min. duke lexuar

Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh

Ajo që filloi si një investim i vetëm prej 3 milionë eurosh në një qendër tregtare rumune është në fakt pjesë e diçkaje shumë më të madhe. Ndërsa shumica e shitësve me pakicë po shkurtojnë, gjigandi francez i përmirësimit të shtëpisë Leroy Merlin po dyfishon Evropën Lindore me një plan që mund të riformësojë të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reklamimi i Microsoft bëhet serioz: Përditësime të mëdha që në të vërtetë kanë rëndësi
4 min. duke lexuar

Reklamimi i Microsoft bëhet serioz: Përditësime të mëdha që në të vërtetë kanë rëndësi

Microsoft Advertising sapo hoqi përditësimet e tij më të mëdha në muaj, duke trajtuar çështjet kryesore që kanë frustruar reklamuesit. Këto ndryshime më në fund mund ta bëjnë platformën një alternativë serioze të Google Ads. Nga raportimi i rishikuar deri te ndryshimet e mëdha të logjikës së Performance Max dhe importet e thjeshta ndër-platforma – […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+