
Në mënyrë të jashtëzakonshme, tre të katërtat e përdoruesve të Threads aktualisht ndjekin të paktën një markë, duke sugjeruar se llogaritë e biznesit kanë shumë potencial. Duke filluar me një test të vogël të reklamave të imazhit me një grup të zgjedhur reklamuesish, Meta po adopton një qasje metodike për zbatimin e reklamave.
Është e rëndësishme që marketerët të dinë se zhvendosja e fushatave aktuale në Threads do të jetë e thjeshtë dhe do të kërkojë vetëm kontrollimin e një kutie në Ads Manager.
Investimi në burime të reja apo prodhimi i përmbajtjeve origjinale krijuese nuk është i nevojshëm. Siguria e markës ka qenë gjithashtu një përparësi kryesore për Metën. Meta ka zbatuar masat e tyre të provuara të sigurisë, duke përfshirë një “filtër inventari” që lejon reklamuesit të kontrollojnë ndjeshmërinë e përmbajtjes organike ngjitur me reklamat e tyre.

Source: Facebook.com/business
Më shumë se tridhjetë gjuhë do të mbështeten nga sistemi. Përdoruesit do të jenë në gjendje të personalizojnë përvojën e tyre të reklamave duke raportuar, fshehur, ose duke lënë pas reklamat.
Në muajt e ardhshëm, Meta synon të shpalosë përmirësime shtesë, të tilla si mjetet e verifikimit të palëve të treta.
Threads u ofron kompanive të e-commerce një shans premtues për të arritur një audiencë më të gjerë në një platformë që lidh natyrshëm konsumatorët dhe markat.