3 min. duke lexuar

Temu hap portat evropiane: gjigandi i tregut fton shitësit e BE

Temu, një treg që po rritet shpejt, ka thënë se bizneset evropiane do të jenë në gjendje të përdorin platformën e saj. Kjo vjen pasi kompania shtoi një model lokal-lokal më parë këtë vit për të shkuar së bashku me modelin e saj aktual të dërgesave.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Temu hap portat evropiane: gjigandi i tregut fton shitësit e BE
Burimi: Depositphotos

Me këtë sistem të ri, partnerët shitës janë të ngarkuar të transportojnë mallrat e tyre, gjë që u jep tregtarëve të huaj një shans për të përfituar nga popullariteti i Temu në vendet e tyre.

Pronari i Temu, PDD Holdings, e sheh këtë model tregu si një mënyrë për të përshpejtuar dërgesat për klientët në Perëndim dhe për të shtuar gjëra më të mëdha në linjën e saj virtuale të produkteve. Vendi vendos çmimet që konsumatorët paguajnë për mallrat dhe tregtarët janë përgjegjës për inventarin e tyre dhe zgjedhjen e produkteve.

Ku ndodhet Temu – Zgjerimi në Evropë

Menaxherja e Zhvillimit të Biznesit, Zixia Yi thotë se tregu është “zyrtarisht i hapur për regjistrim për bizneset me njësi të BE-së, duke përfshirë ato me bazë në Gjermani, Francë, Itali, Spanjë, Britani të Madhe dhe Hollandë.”

Temu aktualisht nuk ngarkon asnjë tarifë bazë apo komision shitjeje për tregtarët. Madje ata lënë që listat në sit të reklamohen falas. Ende nuk është e qartë se sa kohë do të zgjasë kjo kohë hyrëse.

Rritja dhe rregullat e shpejta

Evropa sapo mori Temu pranverën e kaluar, dhe tashmë po merr shumë vëmendje. Për shembull, një e treta e gjermanëve kanë blerë diçka në aplikacion gjatë vitit që kur u hap. Për shkak të rritjes së shpejtë, Temu u vu në listën VLOP (Platformat Shumë të Mëdha Online) nga Komisioni Evropian këtë pranverë. Kjo do të thotë se ajo duhet të ndjekë rregullat strikte sipas Ligjit për Shërbimet Dixhitale.

Këtë pranverë, modeli i ri i tregut të platformës u prezantua për herë të parë në Shtetet e Bashkuara, ku shumë shitje temu janë dërguar tani.

Probleme në industri

Grupet në Evropë janë të shqetësuar për rritjen e shpejtë të Temu dhe vendeve të tjera kineze. Në qershor, Ecommerce Europe dhe disa nga anëtarët e shoqatës kombëtare të saj shkruan një letër të hapur ku mbronte një fushë loje të barabartë për të gjithë lojtarët e ecommerce në tregun evropian. Ata kërkuan në mënyrë specifike përmirësimin e zbatimit të rregullave ekzistuese.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Strategjia e shitjes me pakicë e gjithanshme: Lidhja e dyqaneve fizike me përvojat e blerjeve celulare
4 min. duke lexuar

Strategjia e shitjes me pakicë e gjithanshme: Lidhja e dyqaneve fizike me përvojat e blerjeve celulare

Pavarësisht rritjes së tregtisë elektronike, dyqanet me tulla mbeten kanali dominues i blerjeve në SHBA. Ata parashikohen të prodhojnë më shumë se 6.3 trilionë dollarë të ardhura deri në vitin 2025. Megjithatë, thjesht hapja e një dyqani nuk mjafton për të ruajtur pozicionin e tyre. Zhvillimi i një strategjie gjithëpërfshirëse të shitjes me pakicë të […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
Tregjet online kundrejt dyqaneve elektronike: Kush po fiton në tregtinë elektronike globale?
4 min. duke lexuar

Tregjet online kundrejt dyqaneve elektronike: Kush po fiton në tregtinë elektronike globale?

Industria e tregtisë elektronike përballet me një pyetje themelore në lidhje me Marketplaces vs E-shops – cili model biznesi jep rezultatet më të mira. Statistikat e fundit nga kompania e njohur analitike ECDB ofrojnë një përgjigje të caktuar: tregjet online po tejkalojnë dyqanet tradicionale online dhe ky trend duket të jetë gjithnjë e më i […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+