Me këtë sistem të ri, partnerët shitës janë të ngarkuar të transportojnë mallrat e tyre, gjë që u jep tregtarëve të huaj një shans për të përfituar nga popullariteti i Temu në vendet e tyre.
Pronari i Temu, PDD Holdings, e sheh këtë model tregu si një mënyrë për të përshpejtuar dërgesat për klientët në Perëndim dhe për të shtuar gjëra më të mëdha në linjën e saj virtuale të produkteve. Vendi vendos çmimet që konsumatorët paguajnë për mallrat dhe tregtarët janë përgjegjës për inventarin e tyre dhe zgjedhjen e produkteve.
Ku ndodhet Temu – Zgjerimi në Evropë
Menaxherja e Zhvillimit të Biznesit, Zixia Yi thotë se tregu është “zyrtarisht i hapur për regjistrim për bizneset me njësi të BE-së, duke përfshirë ato me bazë në Gjermani, Francë, Itali, Spanjë, Britani të Madhe dhe Hollandë.”
Temu aktualisht nuk ngarkon asnjë tarifë bazë apo komision shitjeje për tregtarët. Madje ata lënë që listat në sit të reklamohen falas. Ende nuk është e qartë se sa kohë do të zgjasë kjo kohë hyrëse.
Rritja dhe rregullat e shpejta
Evropa sapo mori Temu pranverën e kaluar, dhe tashmë po merr shumë vëmendje. Për shembull, një e treta e gjermanëve kanë blerë diçka në aplikacion gjatë vitit që kur u hap. Për shkak të rritjes së shpejtë, Temu u vu në listën VLOP (Platformat Shumë të Mëdha Online) nga Komisioni Evropian këtë pranverë. Kjo do të thotë se ajo duhet të ndjekë rregullat strikte sipas Ligjit për Shërbimet Dixhitale.
Këtë pranverë, modeli i ri i tregut të platformës u prezantua për herë të parë në Shtetet e Bashkuara, ku shumë shitje temu janë dërguar tani.
Probleme në industri
Grupet në Evropë janë të shqetësuar për rritjen e shpejtë të Temu dhe vendeve të tjera kineze. Në qershor, Ecommerce Europe dhe disa nga anëtarët e shoqatës kombëtare të saj shkruan një letër të hapur ku mbronte një fushë loje të barabartë për të gjithë lojtarët e ecommerce në tregun evropian. Ata kërkuan në mënyrë specifike përmirësimin e zbatimit të rregullave ekzistuese.