
Vinted udhëheq ndërsa platformat kineze rriten
Tregu i dorës së dytë Vinted kryesoi renditjen, i ndjekur nga shitësi me pakicë Kiabi dhe Amazon. Decathlon siguroi vendin e katërt, ndërsa faqja kineze e modës së shpejtë Shein mori vendin e pestë.
Të dhënat zbulojnë një model të mrekullueshëm në blerjet online. Vinted dominon shitjet dixhitale, e ndjekur nga Amazon, Shein, Temu dhe Adidas. Platforma kineze AliExpress përfundoi shitësit më të mirë në internet në vendin e shtatë.
Kiabi është lider vetëm kur bëhet fjalë për dyqanet fizike. Decathlon, Galeries Lafayette, H&M dhe Carrefour plotësojnë pesë shitësit më të mirë me pakicë me tulla dhe llaç.
Këtu është gjetja më domethënëse:
Amazon, Shein dhe Temu së bashku kapin 23% të të gjitha blerjeve franceze të veshjeve në internet sipas vlerës.
Më e rëndësishmja, platformat kineze Shein dhe Temu kanë arritur rritje të jashtëzakonshme, duke u vendosur si lojtarë kryesorë në vetëm pak vite.

Official ranking of the top 15 biggest clothing sellers in France for the first half of 2025 by sales volume (quantities) Source: ca.fashionnetwork.com
Përshpejtohen blerjet dixhitale dhe të dorës së dytë
Shitjet online arritën në 30.3% të tregut të tekstilit të Francës në gjysmën e parë të vitit 2025. Kjo shënon rritje nga 29.4% në tremujorin e parë.
Blerjet e dorës së dytë gjithashtu fituan vrull, duke arritur në 11.8% të tregut (nga 10.9% në TM1). Gati gjysma e të gjitha shitjeve të veshjeve të përdorura tani ndodhin në internet – saktësisht 44%.
Artikujt e shitjes dhe promovimit përbënin 34% të të gjitha blerjeve të veshjeve gjatë kësaj periudhe.
Hendeku i gjeneratës nxit ndryshimet e tregut
Konsumatorët e rinj të moshës 18-34 vjeç po riformësojnë peizazhin e modës. Ky grup shpenzon 17.5% për artikuj të përdorur – kjo është 5.8 pikë përqindje mbi mesataren e popullsisë së përgjithshme.
Ata gjithashtu përqafojnë blerjet dixhitale më lehtë, me 34.2% që blejnë online (+3.9 pikë mbi mesataren). Është interesante se blerësit më të rinj tregojnë më pak interes për shitjet dhe promovimet (31.6%, -2.4 pikë).
Kjo ka të ngjarë të lidhet me preferencën e tyre për blerjet e dorës së dytë sesa pritjen e zbritjeve.
Në të kundërt, konsumatorët mbi 55 vjeç shpenzojnë vetëm 3.7% për veshje të përdorura. Ndarja e brezave është e qartë dhe në rritje.
Moda ultra e shpejtë këtu për të qëndruar
Studiuesit e IFM arrijnë në përfundimin se këta gjashtë muaj konfirmojnë tre tendenca kryesore. Së pari, ka një thyerje të qartë të brezave në sjelljen e blerjeve. Së dyti, blerjet e dorës së dytë vazhdojnë të rriten, veçanërisht përmes platformave dixhitale. Së treti, lojtarët e modës ultra të shpejtë janë vendosur përgjithmonë në tregun francez.
Të dhënat sugjerojnë se shitësit tradicionalë përballen me presion në rritje nga të dy skajet. Platformat kineze të modës ultra të shpejtë ofrojnë çmime të ulëta, ndërsa tregjet e dorës së dytë ofrojnë alternativa të qëndrueshme.
Bazuar në barometrin e konsumatorit IFM (Institut Français de la Mode) përmes FashionNetwork.com