4 min. duke lexuar

Temu depërton në 15 shitësit më të mirë të modës në Francë në vetëm 2 vjet

Tregu kinez Temu ka hyrë në 15 shitësit më të mirë të veshjeve të Francës për nga vëllimi gjatë gjysmës së parë të vitit 2025. Platforma e arriti këtë moment historik vetëm dy vjet pas lançimit në Francë, duke zbritur në vendin e 15-të - direkt pas gjigantit të modës Zara. Sipas barometrit të konsumatorit të IFM, kjo përfaqëson një ndryshim të madh në zakonet franceze të blerjeve pavarësisht kritikave të vazhdueshme ndaj platformës.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Temu depërton në 15 shitësit më të mirë të modës në Francë në vetëm 2 vjet
Burimi: ChatGPT

Vinted udhëheq ndërsa platformat kineze rriten

Tregu i dorës së dytë Vinted kryesoi renditjen, i ndjekur nga shitësi me pakicë Kiabi dhe Amazon. Decathlon siguroi vendin e katërt, ndërsa faqja kineze e modës së shpejtë Shein mori vendin e pestë.

Të dhënat zbulojnë një model të mrekullueshëm në blerjet online. Vinted dominon shitjet dixhitale, e ndjekur nga Amazon, Shein, Temu dhe Adidas. Platforma kineze AliExpress përfundoi shitësit më të mirë në internet në vendin e shtatë.

Kiabi është lider vetëm kur bëhet fjalë për dyqanet fizike. Decathlon, Galeries Lafayette, H&M dhe Carrefour plotësojnë pesë shitësit më të mirë me pakicë me tulla dhe llaç.

Këtu është gjetja më domethënëse:

Amazon, Shein dhe Temu së bashku kapin 23% të të gjitha blerjeve franceze të veshjeve në internet sipas vlerës.

Më e rëndësishmja, platformat kineze Shein dhe Temu kanë arritur rritje të jashtëzakonshme, duke u vendosur si lojtarë kryesorë në vetëm pak vite.

This is the official ranking of the top 15 biggest clothing sellers in France for the first half of 2025 by sales volume (quantities), which includes online sales. The main news is that Temu entered this ranking for the first time at 15th place.

Official ranking of the top 15 biggest clothing sellers in France for the first half of 2025 by sales volume (quantities) Source: ca.fashionnetwork.com

Përshpejtohen blerjet dixhitale dhe të dorës së dytë

Shitjet online arritën në 30.3% të tregut të tekstilit të Francës në gjysmën e parë të vitit 2025. Kjo shënon rritje nga 29.4% në tremujorin e parë.

Blerjet e dorës së dytë gjithashtu fituan vrull, duke arritur në 11.8% të tregut (nga 10.9% në TM1). Gati gjysma e të gjitha shitjeve të veshjeve të përdorura tani ndodhin në internet – saktësisht 44%.

Artikujt e shitjes dhe promovimit përbënin 34% të të gjitha blerjeve të veshjeve gjatë kësaj periudhe.

Hendeku i gjeneratës nxit ndryshimet e tregut

Konsumatorët e rinj të moshës 18-34 vjeç po riformësojnë peizazhin e modës. Ky grup shpenzon 17.5% për artikuj të përdorur – kjo është 5.8 pikë përqindje mbi mesataren e popullsisë së përgjithshme.

Ata gjithashtu përqafojnë blerjet dixhitale më lehtë, me 34.2% që blejnë online (+3.9 pikë mbi mesataren). Është interesante se blerësit më të rinj tregojnë më pak interes për shitjet dhe promovimet (31.6%, -2.4 pikë).

Kjo ka të ngjarë të lidhet me preferencën e tyre për blerjet e dorës së dytë sesa pritjen e zbritjeve.

Në të kundërt, konsumatorët mbi 55 vjeç shpenzojnë vetëm 3.7% për veshje të përdorura. Ndarja e brezave është e qartë dhe në rritje.

Moda ultra e shpejtë këtu për të qëndruar

Studiuesit e IFM arrijnë në përfundimin se këta gjashtë muaj konfirmojnë tre tendenca kryesore. Së pari, ka një thyerje të qartë të brezave në sjelljen e blerjeve. Së dyti, blerjet e dorës së dytë vazhdojnë të rriten, veçanërisht përmes platformave dixhitale. Së treti, lojtarët e modës ultra të shpejtë janë vendosur përgjithmonë në tregun francez.

Të dhënat sugjerojnë se shitësit tradicionalë përballen me presion në rritje nga të dy skajet. Platformat kineze të modës ultra të shpejtë ofrojnë çmime të ulëta, ndërsa tregjet e dorës së dytë ofrojnë alternativa të qëndrueshme.

Bazuar në barometrin e konsumatorit IFM (Institut Français de la Mode) përmes FashionNetwork.com

Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Artikuj të ngjashëm
E Premtja e Zezë 2024: Çfarë zbulojnë numrat për tregtinë elektronike në Greqi
5 min. duke lexuar

E Premtja e Zezë 2024: Çfarë zbulojnë numrat për tregtinë elektronike në Greqi

Black Friday vazhdon të shërbejë si një nga standardet më të rëndësishme për sektorët e shitjes me pakicë dhe tregtisë elektronike. Në Greqi, ajo ka evoluar nga një risi në një ngjarje blerjeje të mirënjohur, duke formuar pritshmëritë e konsumatorëve dhe duke testuar gatishmërinë operacionale të dyqaneve online çdo nëntor. Të dhënat e vitit 2024 […]

Zina Sili Zina Sili
Principal International Success Manager, Skroutz
Fillimi i një dyqani online? Është më e lehtë nga sa mendoni
7 min. duke lexuar

Fillimi i një dyqani online? Është më e lehtë nga sa mendoni

Disa vite më parë, hapja e një dyqani online nënkuptonte të kalosh një muaj me një zhvillues dhe të bësh disa mijëra dollarë paraprakisht. Sot? Ju mund të keni një dyqan pune në një pasdite dhe në thelb nuk do t’ju kushtojë asgjë për të filluar. Nëse keni menduar të filloni biznesin tuaj në internet, […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Tregtia elektronike globale kalon 5 trilionë dollarë. Çfarë po ndryshon në 2026?
4 min. duke lexuar

Tregtia elektronike globale kalon 5 trilionë dollarë. Çfarë po ndryshon në 2026?

Blerja në internet ka bërë histori – për herë të parë, ajo ka kaluar shifrën vjetore prej 5 trilionë dollarësh, sipas ECDB. Ndërsa rritja po ngadalësohet në një 8.6% të qëndrueshme, harta e fituesve dhe humbësve po zhvendoset në mënyrë dramatike. Shein dhe Temu po humbasin avullin, ndërsa tregtia elektronike ushqimore po përparon me ritme […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU