Suksesi i Temu-së nuk kufizohet vetëm në Mbretërinë e Bashkuar; Ajo ka arritur renditjen më të lartë të shkarkimeve në 24 tregje ndërkombëtare. Midis tyre janë ekonomitë e mëdha si SHBA, Gjermania, Spanja, Irlanda, Australia, Koreja e Jugut dhe Meksika.
Përveç kësaj, platforma është renditur e dyta në Japoni dhe një numër vendesh evropiane, duke përfshirë Francën dhe Italinë. Ndikimi i Temu në kursimet e konsumatorëve ka qenë i rëndësishëm që nga nisja e saj në prill 2023 në Mbretërinë e Bashkuar.
Sipas një hulumtimi nga Qendra për Ekonominë dhe Kërkimin e Biznesit (CEBR), përdorimi i platformave direkte nga fabrika si Temu mund të kursente potencialisht familjet britanike 3,000 £ në vit.
Në shtator 2022, platforma bëri debutimin e saj në Shtetet e Bashkuara, dhe më pas u zgjerua në Evropë.
Temu është aktualisht i pranishëm në mbi 80 tregje anembanë globit. Suksesi i tij i atribuohet modelit krijues të zinxhirit të furnizimit, i cili heq ndërmjetësit e panevojshëm dhe lejon klientët të blejnë me çmime konkurruese.