
Bumi i dhuratave të të dashurit buxhetor
Një nga tendencat e spikatura? Kërkimet për “dhurata buxhetore për të dashurin” u rritën me 2,600%. Kjo nuk është gabim shtypi. Ose të dashurit kudo po marrin më shumë dhurata këtë vit, ose njerëzit më në fund po pranojnë se duan të gjejnë dhurata të mira pa shpenzuar një pasuri.
Kategoria “Dhurata të menduara nën 50 dollarë” e mbështet këtë. Gotat e çuditshme janë rritur me 330% në kërkime, qirinjtë spirale u rritën me 180% dhe shkopinjtë koreanë u rritën me 80%. Artikujt e vegjël dhe unik po fitojnë mbi gjërat gjenerike dhe të shtrenjta.
Dhuratat e babait bëhen specifike
Udhëzuesi “Dhurata për babain që nuk dëshiron asgjë” i Pinterest trajton problemin klasik të festave. Të dhënat tregojnë se çfarë funksionon në të vërtetë: kapele kaubojsh bregdetare (rritje 90%), kuti të çantave të ndihmës së parë (rritje 190%), çanta të tualetit për meshkuj (rritje 165%) dhe mbajtësit e pasaportave (rritje 40%).
As adhuruesit e kafesë nuk janë harruar. Kërkimet për “dhuratë bartëse kafeje” u rritën 300%, duke krijuar një kategori të tërë dhuratash për ata që kanë kafeinë kronike.
Kurimi i të famshmëve takohet me të dhënat e blerjeve
Pinterest bashkëpunoi me Pamela Anderson dhe Conan Gray për të shtuar një prekje njerëzore në të dhëna. Anderson kuroi një tabelë “Holiday on the Farm”, ndërsa Gray u përqendrua në “Dhurata për krijuesin DIY”.
Bordi i Gray synon artizanët me furnizime për printim, shkrim, qepje, qëndisje dhe fotografi. Anderson anon në bukurinë e ndërgjegjshme dhe dhënien e menduar. Të dy bordet janë të bler, duke u lidhur drejtpërdrejt me produktet.
Përvoja interaktive e blerjeve
Përtej udhëzuesve statikë të dhuratave, Pinterest ndërtoi një kuiz interaktiv që përputhet blerësit me idetë e dhuratave bazuar në përgjigjet e tyre.
Është përpjekja e platformës për ta bërë zbulimin të ndihet personal, ndërsa ende mundësohet nga të dhënat e përgjithshme të përdoruesit.
The Festive Edit përfshin gjithashtu oferta dhe promovime ekskluzive nga tregtarë si Kip and Co dhe Mermade Hair. Blerësit e ndërgjegjshëm për buxhetin marrin borde të dedikuara marrëveshjesh me oferta në kohë.
Çfarë do të thotë kjo për tregtinë elektronike
Për shitësit me pakicë në internet, këto tendenca ofrojnë një libër të qartë. Të dhënat tregojnë se blerësit duan artikuj specifikë dhe të përballueshëm mbi produktet luksoze të paqarta. Një filxhan i çuditshëm prej 15 £ që i përshtatet personalitetit të dikujt mposht një grup dhuratash gjenerike prej 100 £.
Rritja e kërkimeve ultra-specifike (shkopinj koreanë, qirinj spiral, kapele kaubojsh bregdetar) sugjeron se njerëzit po kalojnë rekomandimet e Amazon “klientët gjithashtu blenë”. Ata duan gjetje unike dhe janë të gatshëm t’i gjuajnë ato.
Rritja masive e kërkimeve të fokusuara në buxhet sinjalizon gjithashtu se shqetësimet ekonomike po formësojnë shpenzimet e pushimeve. Tregtarët që mund të ofrojnë produkte të veçanta me çmime të arritshme kanë një avantazh të qartë.
Qasja e Pinterest – kombinimi i të dhënave të forta me ekspertizën e kuruar – mund të jetë e ardhmja e udhëzuesve të blerjeve të festave . Ai heq supozimet për blerësit ndërsa u jep tregtarëve sinjale të qarta se çfarë të rezervojnë dhe promovojnë.