4 min. duke lexuar

Të dhënat e blerjeve të festave të Pinterest zbulojnë se çfarë dhuratash duan njerëzit në të vërtetë këtë vit

Pinterest sapo hodhi redaktimin e tij të sezonit festiv – një koleksion prej qindra udhëzuesish dhuratash të ndërtuara tërësisht mbi atë që miliona përdorues po kërkojnë dhe kursejnë në të vërtetë. Dhe numrat tregojnë disa histori mjaft interesante për blerjet e festave në 2025. Platforma analizoi modelet e kërkimit, sjelljen e ruajtjes dhe klikimet e blerjeve për të krijuar 17 kategori udhëzuesish dhuratash. Ky nuk është ekipi krijues i Pinterest që merr me mend se çfarë është në modë. Janë të dhëna të pastra që tregojnë se çfarë njerëzit duan të blejnë.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Të dhënat e blerjeve të festave të Pinterest zbulojnë se çfarë dhuratash duan njerëzit në të vërtetë këtë vit
Burimi: ChatGPT

Bumi i dhuratave të të dashurit buxhetor

Një nga tendencat e spikatura? Kërkimet për “dhurata buxhetore për të dashurin” u rritën me 2,600%. Kjo nuk është gabim shtypi. Ose të dashurit kudo po marrin më shumë dhurata këtë vit, ose njerëzit më në fund po pranojnë se duan të gjejnë dhurata të mira pa shpenzuar një pasuri.

Kategoria “Dhurata të menduara nën 50 dollarë” e mbështet këtë. Gotat e çuditshme janë rritur me 330% në kërkime, qirinjtë spirale u rritën me 180% dhe shkopinjtë koreanë u rritën me 80%. Artikujt e vegjël dhe unik po fitojnë mbi gjërat gjenerike dhe të shtrenjta.

Dhuratat e babait bëhen specifike

Udhëzuesi “Dhurata për babain që nuk dëshiron asgjë” i Pinterest trajton problemin klasik të festave. Të dhënat tregojnë se çfarë funksionon në të vërtetë: kapele kaubojsh bregdetare (rritje 90%), kuti të çantave të ndihmës së parë (rritje 190%), çanta të tualetit për meshkuj (rritje 165%) dhe mbajtësit e pasaportave (rritje 40%).

As adhuruesit e kafesë nuk janë harruar. Kërkimet për “dhuratë bartëse kafeje” u rritën 300%, duke krijuar një kategori të tërë dhuratash për ata që kanë kafeinë kronike.

Kurimi i të famshmëve takohet me të dhënat e blerjeve

Pinterest bashkëpunoi me Pamela Anderson dhe Conan Gray për të shtuar një prekje njerëzore në të dhëna. Anderson kuroi një tabelë “Holiday on the Farm”, ndërsa Gray u përqendrua në “Dhurata për krijuesin DIY”.

Bordi i Gray synon artizanët me furnizime për printim, shkrim, qepje, qëndisje dhe fotografi. Anderson anon në bukurinë e ndërgjegjshme dhe dhënien e menduar. Të dy bordet janë të bler, duke u lidhur drejtpërdrejt me produktet.

Përvoja interaktive e blerjeve

Përtej udhëzuesve statikë të dhuratave, Pinterest ndërtoi një kuiz interaktiv që përputhet blerësit me idetë e dhuratave bazuar në përgjigjet e tyre.

Është përpjekja e platformës për ta bërë zbulimin të ndihet personal, ndërsa ende mundësohet nga të dhënat e përgjithshme të përdoruesit.

The Festive Edit përfshin gjithashtu oferta dhe promovime ekskluzive nga tregtarë si Kip and Co dhe Mermade Hair. Blerësit e ndërgjegjshëm për buxhetin marrin borde të dedikuara marrëveshjesh me oferta në kohë.

Çfarë do të thotë kjo për tregtinë elektronike

Për shitësit me pakicë në internet, këto tendenca ofrojnë një libër të qartë. Të dhënat tregojnë se blerësit duan artikuj specifikë dhe të përballueshëm mbi produktet luksoze të paqarta. Një filxhan i çuditshëm prej 15 £ që i përshtatet personalitetit të dikujt mposht një grup dhuratash gjenerike prej 100 £.

Rritja e kërkimeve ultra-specifike (shkopinj koreanë, qirinj spiral, kapele kaubojsh bregdetar) sugjeron se njerëzit po kalojnë rekomandimet e Amazon “klientët gjithashtu blenë”. Ata duan gjetje unike dhe janë të gatshëm t’i gjuajnë ato.

Rritja masive e kërkimeve të fokusuara në buxhet sinjalizon gjithashtu se shqetësimet ekonomike po formësojnë shpenzimet e pushimeve. Tregtarët që mund të ofrojnë produkte të veçanta me çmime të arritshme kanë një avantazh të qartë.

Qasja e Pinterest – kombinimi i të dhënave të forta me ekspertizën e kuruar – mund të jetë e ardhmja e udhëzuesve të blerjeve të festave . Ai heq supozimet për blerësit ndërsa u jep tregtarëve sinjale të qarta se çfarë të rezervojnë dhe promovojnë.

Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Artikuj të ngjashëm
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
3 min. duke lexuar

Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale

Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi
5 min. duke lexuar

Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi

Markat kanë optimizuar përmbajtjen për motorët e kërkimit për vite me radhë. Sot, megjithatë, vetë mënyra se si njerëzit kërkojnë informacion po ndryshon, dhe bashkë me të, mënyra se si ata marrin vendime. Në vend të pyetjeve të shkurtra, ata pyesin për gjëra specifike që kanë rëndësi për ta. Ajo që dikur ishte argëtuese tani […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje
3 min. duke lexuar

Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje

Gjigandi britanik i shitjes me pakicë Marks & Spencer po ndryshon ndjeshëm strategjinë e tij të shitjeve në internet. Sipas një raporti të ChannelX, kompania ka nënshkruar një marrëveshje me Zalando për të trajtuar të gjithë logjistikën në Evropën kontinentale dhe njëkohësisht po hyn në TikTok Shop, ku një produkt bukurie shitet çdo sekondë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU