4 min. duke lexuar

Të ardhurat e OpenAI rriten me 1700% mes mbledhjes së fondeve prej 7B $

Me një rritje prej 1700% të të ardhurave të saj mujore që nga fillimi i vitit 2023, OpenAI mund të mburret se është një histori e vërtetë suksesi. Duke kalëruar me mjeshtëri valën e IA gjeneruese, startupi kalifornian siguron se financat e saj janë në formë të shkëlqyer dhe po përgatit terrenin për të siguruar një raund të madh për mbledhjen e fondeve. OpenAI po përgatitet të mbledhë fonde në një raund të ri financimi dhe dokumentet financiare të shqyrtuara nga New York Times japin një vështrim më të hollësishëm mbi gjendjen financiare të kompanisë. Mësojmë se të ardhurat e saj mujore arritën në 300 milionë dollarë në gusht, një rritje prej 1700% që nga fillimi i vitit 2023. Kompania parashikon gjithashtu shitje vjetore prej rreth 3.7 miliard $ këtë vit.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Të ardhurat e OpenAI rriten me 1700% mes mbledhjes së fondeve prej 7B $
Burimi: Depositphotos

Për më tepër, OpenAI vlerëson se qarkullimi i saj do të arrijë në 11.6 miliardë dollarë vitin e ardhshëm dhe jo më pak se 100 miliardë dollarë në vitin 2029, gjë që do të korrespondonte afërsisht me shitjet vjetore aktuale të Nestlé ose Target. Objektivi është i qartë: të demonstrojë fuqinë e tij të zjarrit ndaj investitorëve dhe të sigurojë një mbledhje fondesh prej gati 7 miliardë dollarësh siç shpresohej më parë.

Investitorët po rreshtohen

Deri më sot, OpenAI ka grumbulluar një shumë të konsiderueshme. Microsoft ka injektuar më shumë se 13 miliardë dollarë në kompani dhe është bërë investitori i saj më i madh. Raundi tjetër i financimit, i udhëhequr nga Thrive Capital, mund të tërheqë investitorë të tjerë, duke përfshirë Apple, Nvidia, Tiger Global dhe MGX, një kompani investimesh teknologjike në pronësi të Emirateve të Bashkuara Arabe. Për të tërhequr këtë grup mbresëlënës, OpenAI po ofron struktura transaksionesh që mund të përshkruhen si të pazakonta për investitorët.

Microsoft and OpenAI extend partnership

Source. Microsoft

OpenAI ndeshet me tronditjen e udhëheqjes mes planeve të ristrukturimit

Megjithatë, asgjë nuk është vendosur ende në gur dhe gjërat mund të ndryshojnë mirë: kompania ishte në qendër të vëmendjes javën e kaluar pas largimit të CTO-së së saj, Mira Murati dhe dy anëtarëve të tjerë kryesorë të ekipit kërkimor, Bob McGrew dhe Barret Zoph. Ndërsa motivet e tyre janë të panjohura, thashethemet janë të përhapura dhe një prej tyre mund të jetë shkaku i vërtetë i këtij riorganizimi.

Startupi planifikon kështu të ristrukturohet për të arritur qëllimet e veta dhe për të përfunduar këtë mbledhje fondesh. Kështu do të bëhej një kompani me fitim. Që nga viti 2018, kompania është qeverisur nga një sistem kapaku për të mbledhur miliarda dollarë për të zhvilluar shërbimet e saj gjeneruese IA.

Një rritje graduale e abonimit në ChatGPT

Ndërkohë, OpenAI po kërkon të rimbushë arkat e saj me çdo mjet. Dhe një nga zgjidhjet hipotetike mund të jetë rritja e abonimit në shërbimin e saj ChatGPT. Nisur në nëntor 2022, mjeti ka parë interes të paparë: rreth 350 milionë njerëz – krahasuar me rreth 100 milionë në mars – po përdornin shërbimet e tij çdo muaj nga qershori, dhe nga mesi i shtatorit, ai kishte më shumë se një milion përdorues që paguanin për produktet e saj profesionale, ChatGPT Enterprise, Team, dhe Edu.

Sipas NYT, kompania ka rreth 10 milionë përdorues të ChatGPT Plus. Një shifër që OpenAI synon ta rrisë më tej, siç tregon strategjia e Sam Altman në muajt e fundit. Ai po mbështetet në këtë bazë për të siguruar të ardhura të konsiderueshme.

Për më tepër, aktualisht me 20 dollarë në muaj, abonimi Plus pritet të rritet me 2 dollarë deri në fund të vitit, me kompaninë që planifikon ta ngrejë atë në mënyrë agresive në 44 dollarë gjatë pesë viteve të ardhshme. Tani për tani, asgjë nuk është vendosur. Duhet të presim njoftimin zyrtar të raundit të financimit për të mësuar më shumë.

Pyetjet e shpeshta

Çfarë roli luan ChatGPT në të ardhurat e përgjithshme të OpenAI?

ChatGPT nuk është vetëm një produkt, por një gur themeli i modelit të biznesit të OpenAI, duke nxitur rritjen e konsiderueshme të të ardhurave dhe duke formësuar praninë e tregut të kompanisë në peisazhin e IA.

Si ndikon rritja e të ardhurave të OpenAI në marrëdhëniet e saj me Microsoft?

Rritja e të ardhurave të OpenAI jo vetëm që forcon partneritetin e saj me Microsoft por krijon edhe mundësi dhe sfida të reja që do të formësojnë bashkëpunimin e tyre të ardhshëm në peizazhin konkurrues të IA.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
3 min. duke lexuar

Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale

Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi
5 min. duke lexuar

Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi

Markat kanë optimizuar përmbajtjen për motorët e kërkimit për vite me radhë. Sot, megjithatë, vetë mënyra se si njerëzit kërkojnë informacion po ndryshon, dhe bashkë me të, mënyra se si ata marrin vendime. Në vend të pyetjeve të shkurtra, ata pyesin për gjëra specifike që kanë rëndësi për ta. Ajo që dikur ishte argëtuese tani […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje
3 min. duke lexuar

Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje

Gjigandi britanik i shitjes me pakicë Marks & Spencer po ndryshon ndjeshëm strategjinë e tij të shitjeve në internet. Sipas një raporti të ChannelX, kompania ka nënshkruar një marrëveshje me Zalando për të trajtuar të gjithë logjistikën në Evropën kontinentale dhe njëkohësisht po hyn në TikTok Shop, ku një produkt bukurie shitet çdo sekondë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU