4 min. duke lexuar

Tarifa e BE-së synon parcelat aziatike të tregtisë elektronike

Komisioni Evropian ka propozuar zyrtarisht futjen e një tarife trajtimi prej 2 € për dërgesat e tregtisë elektronike me kosto të ulët që mbërrijnë në BE. Masa e re i përgjigjet rritjes së mprehtë të importeve të lira nga Kina dhe synon të sigurojë kushte të drejta për shitësit evropianë.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Tarifa e BE-së synon parcelat aziatike të tregtisë elektronike
Burimi: ChatGPT

Sipas Reuters, autoritetet doganore të BE-së përpunuan rreth 4.6 miliardë pako të vogla të dyqaneve elektronike në vitin 2024. Nga këto, deri në 91% erdhën nga Kina, që përfaqëson një rritje të dyfishtë krahasuar me vitin e kaluar. Rritja masive e porosive nga platforma si Shein, Temu dhe Alibaba ka krijuar presion për rregulla më të rrepta.

Çfarë po propozon Komisioni?

  • 2 € tarifë për çdo pako të dorëzuar direkt te klientët nga jashtë
  • 0.50 € tarifë për parcelat e përpunuara në magazina brenda BE-së
  • Ruajtja e përjashtimit nga taksat për parcelat deri në 150 € deri në vitin 2028, megjithëse Komisioni ka sugjeruar që ky kufi duhet të hiqet në të ardhmen

Tarifa ka për qëllim të mbulojë kostot e autoriteteve doganore për të siguruar pajtueshmërinë me rregulloret evropiane, të tilla si siguria e lodrave ose standardet e cilësisë së produktit. Propozimi ende ka nevojë për miratim nga Parlamenti Evropian dhe vendet anëtare. Franca tashmë e ka mbështetur masën.

Ndikimi i tregtisë elektronike

Sipas Bernd Lange, kryetar i komisionit të tregtisë së Parlamentit Evropian, përpunimi i miliarda parcelave pa kontrolle të duhura është i paqëndrueshëm. Kjo është arsyeja pse ai e konsideron të drejtë të kërkojë kontribute nga platformat kryesore si Temu, Shein dhe Alibaba.

Propozimi gjithashtu specifikon se shitësit, jo klientët, duhet të mbajnë tarifën. Kjo synon të ruajë transparencën e çmimeve në platforma.

Propozimi i Komisionit Evropian është mirëpritur nga disa lojtarë evropianë. Zalando e ka mbështetur atë, por gjithashtu bën thirrje për heqjen më të shpejtë të përjashtimit të taksës për parcelat deri në 150 €.

Udhëheqësi polak i tregtisë elektronike Allegro e ka quajtur propozimin një hap në drejtimin e duhur, duke theksuar se kushtet specifike të zbatimit do të jenë vendimtare. Ajo thekson veçanërisht se tarifa preferenciale prej 50 cent për mallrat e përpunuara në magazinat evropiane mund të favorizojë firmat e mëdha globale me infrastrukturë të gjerë, ndërsa bizneset më të vogla do të vazhdojnë të paguajnë normën e plotë.

Shoqata gjermane e shitjes me pakicë HDE ka bërë komente të ngjashme, duke mirëpritur propozimin si një mjet për të trajtuar konkurrencën e pandershme, por gjithashtu duke bërë thirrje për heqjen e plotë të përjashtimit nga taksat.

Evropa po frymëzohet gjithashtu nga zhvillimet në SHBA, ku përjashtimi nga taksat për parcelat deri në 800 dollarë u hoq këtë muaj. Politika amerikane sinjalizon kështu një qëndrim më të rreptë ndaj blerjeve të lira ndërkufitare.

Pas vitesh kritikash, mbërrijnë veprime konkrete

Prezantimi i tarifës së trajtimit është një sinjal i qartë se BE-ja dëshiron të barazojë fushën e lojës midis shitësve vendas dhe të huaj. Importet direkte të mallrave të lira nga Azia tani përballen me pengesa të reja dhe nuk janë më aq të dobishme sa më parë. Për platformat globale, kjo do të thotë të rivlerësojnë logjistikën, politikën e çmimeve dhe marrëveshjet tatimore nëse duan të vazhdojnë të rriten në Evropë.

Nga këndvështrimi i dyqaneve elektronike dhe shoqatave evropiane që kanë kritikuar prej kohësh gjigantët kinezë për shmangien sistematike të taksave, barrës së ndryshme rregullatore dhe çmimeve të dumping, kjo përfaqëson një kthesë të mirëpritur. Pas vitesh ankesash, thirrjesh dhe analizash, ka ardhur masa e parë konkrete që mund të ndryshojë realitetin e tregut .

Ndani artikullin
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Artikuj të ngjashëm
Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti
7 min. duke lexuar

Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti

Këtu është një përditësim i platformës që do të ndryshojë mënyrën se si miliona njerëz ndajnë videot. Ndërsa Facebook thjeshton krijimin e videove, ata sapo kanë njoftuar se në muajt e ardhshëm, çdo video e ngarkuar në platformë do të bëhet automatikisht një bobinë. Nuk ka më zgjedhje midis formateve – gjithçka është e unifikuar […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh
4 min. duke lexuar

Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh

Ajo që filloi si një investim i vetëm prej 3 milionë eurosh në një qendër tregtare rumune është në fakt pjesë e diçkaje shumë më të madhe. Ndërsa shumica e shitësve me pakicë po shkurtojnë, gjigandi francez i përmirësimit të shtëpisë Leroy Merlin po dyfishon Evropën Lindore me një plan që mund të riformësojë të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reklamimi i Microsoft bëhet serioz: Përditësime të mëdha që në të vërtetë kanë rëndësi
4 min. duke lexuar

Reklamimi i Microsoft bëhet serioz: Përditësime të mëdha që në të vërtetë kanë rëndësi

Microsoft Advertising sapo hoqi përditësimet e tij më të mëdha në muaj, duke trajtuar çështjet kryesore që kanë frustruar reklamuesit. Këto ndryshime më në fund mund ta bëjnë platformën një alternativë serioze të Google Ads. Nga raportimi i rishikuar deri te ndryshimet e mëdha të logjikës së Performance Max dhe importet e thjeshta ndër-platforma – […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+