4 min. duke lexuar

Tap, Scan, Pay: Kartat e gjurmëve të gishtërinjve dhe IN Groupe bashkohen për kartat e pagesave next-gen

A keni dëgjuar për gjënë e re cool Kartat e shenjave të gishtërinjve dhe IN Groupe janë gatim? Ata po punojnë në këtë teknologji luksoze për kartat e pagesave pa kontakt me biometrikën e integruar. Është shumë e egër!

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Tap, Scan, Pay: Kartat e gjurmëve të gishtërinjve dhe IN Groupe bashkohen për kartat e pagesave next-gen
Burimi: Depositphotos

Pra, ja marrëveshja: njerëzit po marrin gjithnjë e më shumë në përgjimin e kartave të tyre për pagesa, apo jo? Epo, këto kompani po vënë baste të mëdha se të gjithë do të duam karta me skaner të shenjave të gishtërinjve së shpejti. Ata u bashkuan nëntorin e kaluar për ta bërë më të lehtë dhe më të lirë për krijuesit e kartave që t’i nxirrnin jashtë këta fëmijë.

Kartat e shenjave të gishtërinjve (janë suedeze, meqë ra fjala) ka këtë sensor të lezetshëm të quajtur T-Shape® T2. Është super e efektshme në energji dhe funksionon si një sharm. Ata tashmë kanë dërguar një milion nga këta sensorë për kartat e pagesës, gjë që është mjaft mbresëlënëse.

Tani, IN Groupe (ata janë evropianë) po sjell markën e tyre SPS në mikser. Ata po ndihmojnë për t’u siguruar që këto karta të teknologjisë së lartë mund të prodhohen në masë dhe të dërgohen në të gjithë botën. Nuk ka të bëjë vetëm me sensorin, megjithatë. Ata janë duke punuar në të gjitha detajet nitty-gritty si për të ndërtuar kartat, prerë ato në madhësinë e duhur, të sigurojë sigurinë e kartave dhe të marrë ato të çertifikuara.

Oh, dhe merre këtë – e gjithë kjo është ndërtuar mbi disa teknologji nga STMicroelectronics quajtur STPay-Topaz-Bio. Duket e bukur, ë?

Gjithsesi, e gjithë kjo është pjesë e kësaj shtyse të madhe për t’i bërë kartat tona të pagesës pjesë të një porte tjetër pagesash dhe më të sigurta dhe më të lehta për t’u përdorur. S’ka më tym me PIN-et apo nënshkrimet – vetëm trokit dhe shko me shenjat e gishtërinjve!

Source: Depositphotos

Çfarë do të thotë kjo për e-tregtinë

Së pari, këto karta biometrike mund ta bëjnë transaksionin online shumë më të sigurt. Imagjinoni të kontrolloni në dyqanin tuaj të preferuar online dhe në vend që të shtypni në një numër të gjatë kartash dhe CVV, ju thjesht shtypni kartën tuaj tek një lexues i lidhur me kompjuterin tuaj dhe skanoni gjurmët e gishtërinjve. Bum! Pagesa e bërë, dhe shumë më pak shanse që dikush të vjedhë detajet e kartës suaj.

Kjo mund të jetë e madhe për reduktimin e mashtrimeve në transaksionet online. Ky është një lajm i mirë si për blerësit, ashtu edhe për shitësit. Më pak mashtrim do të thotë më pak pagesa për bizneset dhe më shumë besim në blerjet online për klientët.

Gjithashtu mund të përshpejtojë procesin e kontrollit. Nuk ka më tym për portofolin tuaj për të shkruar në detajet e kartës – vetëm një skanim të shpejtë të gjurmëve të gishtave dhe ju keni mbaruar. Kjo mund të çojë në më pak karroca të braktisura dhe blerje më të përfunduara, gjë që është një lajm i madh për bizneset e e-commerce.

Sigurisht, mund të ketë disa pengesa për t’u kapërcyer. Njerëzit do të duhet të mësohen me teknologjinë e re dhe dyqanet online do të duhet të përditësojnë sistemet e tyre për të punuar me këto metoda të reja pagesash. Por nëse niset, mund të revolucionarizojë mënyrën se si blejmë online.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
3 min. duke lexuar

Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale

Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi
5 min. duke lexuar

Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi

Markat kanë optimizuar përmbajtjen për motorët e kërkimit për vite me radhë. Sot, megjithatë, vetë mënyra se si njerëzit kërkojnë informacion po ndryshon, dhe bashkë me të, mënyra se si ata marrin vendime. Në vend të pyetjeve të shkurtra, ata pyesin për gjëra specifike që kanë rëndësi për ta. Ajo që dikur ishte argëtuese tani […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje
3 min. duke lexuar

Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje

Gjigandi britanik i shitjes me pakicë Marks & Spencer po ndryshon ndjeshëm strategjinë e tij të shitjeve në internet. Sipas një raporti të ChannelX, kompania ka nënshkruar një marrëveshje me Zalando për të trajtuar të gjithë logjistikën në Evropën kontinentale dhe njëkohësisht po hyn në TikTok Shop, ku një produkt bukurie shitet çdo sekondë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU