
Tregtia elektronike në Turqi po përjeton rritje të shpejtë. Ministria e Tregtisë raportoi se shpenzimet online më shumë se dyfishuan vitin e kaluar, falë inflacionit dhe rritjes së ndjeshme autonome. Kjo prirje pritet të vazhdojë. Aktualisht, rreth 560,000 kompani operojnë në tregtinë elektronike turke. Për të mbrojtur bizneset vendase nga konkurrenca në rritje nga dyqanet e huaja online, qeveria po miraton masa të reja.
Nga 21 gushti, taksa mbi paketat evropiane do të rritet nga 18% në 30%. Për dërgesat nga vendet jo anëtare të BE-së, detyra, aktualisht në 30%, do të dyfishohet në 60%. Kjo vlen për mallrat e dorëzuara me postë ose dërgesa ekspres për klientët turq.
Pragu i përjashtimit nga taksat për urdhërat ndërkombëtare po ndryshon gjithashtu – nga 150 eurot origjinale, ai po reduktohet në 30 euro. Kjo do të thotë se konsumatorët turq do të përballen me kosto më të larta për porosi më të vogla online nga jashtë. Qëllimi është të shkurajohen klientët nga kërkimi i mallrave jashtë vendit dhe favorizimi i bizneseve vendase.
Vendi do të futë gjithashtu një taksë shtesë mbi mallrat që bien nën ligjin e posaçëm të taksës së konsumit , të tilla si prodhimet e luksit, të cilat do të jenë subjekt i një takse fikse prej 20%.
Edhe këtu, mund të shohim se sa gjigantë të njohur aziatikë po dominojnë shitjet. Rregullat e planifikuara janë një përgjigje ndaj praktikave të shitësve si Temu dhe AliExpress. Bashkimi Evropian ka paraqitur tashmë një plan që do të përjashtojë paketat deri në 150 euro nga vendet jo-Bashkim nga detyrimet e importit deri në mars 2028.