2 min. duke lexuar

Taksa për paketat e huaja do të ndryshojë gjithashtu në Turqi

Qeveria turke po fut ndryshime taksash. Ai synon të kufizojë urdhërat nga e-dyqanet e huaja. Detyrimet e importit do të rriten ndjeshëm dhe një taksë shtesë do të vendoset për disa kategori produktesh.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Taksa për paketat e huaja do të ndryshojë gjithashtu në Turqi
Burimi: Depositphotos

Tregtia elektronike në Turqi po përjeton rritje të shpejtë. Ministria e Tregtisë raportoi se shpenzimet online më shumë se dyfishuan vitin e kaluar, falë inflacionit dhe rritjes së ndjeshme autonome. Kjo prirje pritet të vazhdojë. Aktualisht, rreth 560,000 kompani operojnë në tregtinë elektronike turke. Për të mbrojtur bizneset vendase nga konkurrenca në rritje nga dyqanet e huaja online, qeveria po miraton masa të reja.

Nga 21 gushti, taksa mbi paketat evropiane do të rritet nga 18% në 30%. Për dërgesat nga vendet jo anëtare të BE-së, detyra, aktualisht në 30%, do të dyfishohet në 60%. Kjo vlen për mallrat e dorëzuara me postë ose dërgesa ekspres për klientët turq.

Pragu i përjashtimit nga taksat për urdhërat ndërkombëtare po ndryshon gjithashtu – nga 150 eurot origjinale, ai po reduktohet në 30 euro. Kjo do të thotë se konsumatorët turq do të përballen me kosto më të larta për porosi më të vogla online nga jashtë. Qëllimi është të shkurajohen klientët nga kërkimi i mallrave jashtë vendit dhe favorizimi i bizneseve vendase.

Vendi do të futë gjithashtu një taksë shtesë mbi mallrat që bien nën ligjin e posaçëm të taksës së konsumit , të tilla si prodhimet e luksit, të cilat do të jenë subjekt i një takse fikse prej 20%.

Edhe këtu, mund të shohim se sa gjigantë të njohur aziatikë po dominojnë shitjet. Rregullat e planifikuara janë një përgjigje ndaj praktikave të shitësve si Temu dhe AliExpress. Bashkimi Evropian ka paraqitur tashmë një plan që do të përjashtojë paketat deri në 150 euro nga vendet jo-Bashkim nga detyrimet e importit deri në mars 2028.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Meta prezanton mjete të reja për tregtinë elektronike: reklama të gjithanshme, AI dhe vendosje të reja
4 min. duke lexuar

Meta prezanton mjete të reja për tregtinë elektronike: reklama të gjithanshme, AI dhe vendosje të reja

Meta prezanton mjete të reja dhe përmirësime në mjetet e saj të reklamimit që synojnë të mbështesin bizneset e shitjes me pakicë dhe tregtisë elektronike. Kompania vazhdon të investojë në modelet e AI dhe zgjeron opsionet për reklamuesit për të maksimizuar rezultatet e shitjeve si në internet ashtu edhe në dyqane fizike.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Lexoni artikullin
Transmetimi Beats TV: Ndryshimi i lojës për tregtinë elektronike dhe marketingun
5 min. duke lexuar

Transmetimi Beats TV: Ndryshimi i lojës për tregtinë elektronike dhe marketingun

Të ardhurat nga shërbimet e transmetimit kanë tejkaluar televizionin tradicional për herë të parë në histori.  Sipas parashikimit të videos dixhitale eMarketer 2025, TV linear do të përbëjë vetëm një të tretën e tregut të abonimeve në SHBA deri në vitin 2028.  Konsumatorët preferojnë gjithnjë e më shumë shërbime fleksibël të disponueshme në çdo kohë […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
Meta AI po shpërndahet në Evropë
4 min. duke lexuar

Meta AI po shpërndahet në Evropë

Gjigandi i teknologjisë Meta zbuloi këtë javë se mjeti i tij bisedor i AI do të vendoset në 41 vende evropiane, duke përfshirë ato në Bashkimin Evropian, si dhe 21 territore jashtë shtetit – duke shënuar zgjerimin e tyre më të madh global të Meta AI deri më sot.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+