2 min. duke lexuar

Sulmi i madh kibernetik godet zgjerimet e shfletuesit Chrome

Hulumtuesit e sigurisë kanë zbuluar një sulm të përhapur në internet që synon zgjerimet e shfletuesit Chrome, sipas The Verge. Që nga mesi i dhjetorit 2024, sulmuesit kanë qenë në gjendje të instalojnë kodin keqdashës dhe të kompromentojnë disa zgjerime të njohura.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Sulmi i madh kibernetik godet zgjerimet e shfletuesit Chrome
Burimi: Depositphotos

Mbledhja e informacionit privat të përdoruesve, veçanërisht cookies browser dhe seancat e autentifikimit, ishte qëllimi kryesor i sulmit. Ekspertët vunë në dukje se objektivat kryesore ishin shërbimet e IA dhe platformat e reklamave të mediave sociale, me një theks të veçantë në llogaritë e Facebook Ads.

Ironikisht, Cyberhaven, një kompani që ofron zgjidhje të sigurisë kibernetike, ishte një nga bizneset e prekura. Një email phishing u përdor për të kompromentuar zgjatjen e tyre të parandalimit të humbjes së të dhënave. Në orën 20:32 të 24 dhjetorit, u vu në dispozicion versioni keqdashës i zgjatjes së tyre (24.10.4).

Edhe pse kompania u përgjigj shpejt, duke identifikuar problemin të nesërmen në orën 18:54, kodi keqdashës vazhdoi të funksiononte deri në orën 21:50 të 25 dhjetorit.

Jaime Blasco, një studiuese e sigurisë, vëren se asnjë kompani e veçantë nuk ishte objektivi i këtij sulmi. Ai gjeti të njëjtin kod keqdashës në zgjerime të tjera, si veglat VPN dhe IA, ndërsa kryente hetimin e tij.

Pas incidentit, Cyberhaven publikoi një numër udhëzimesh sigurie për organizatat që mund të ndikohen.

Masat paraprake të rëndësishme përfshijnë kontrollimin me kujdes të billbordeve të sistemit për aktivitet të pazakontë dhe ndryshimin e fjalëkalimeve të të gjitha kredencialeve menjëherë nëse nuk përdorin standardin e sofistikuar të sigurisë FIDO2 për autentifikimin multi-faktor.

Një version i përditësuar dhe i sigurt i zgjatjes, i caktuar 24.10.5, tashmë është vënë në dispozicion nga kompania.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Cilat janë tendencat e marketingut omnichannel në vitin 2025?
2 min. duke lexuar

Cilat janë tendencat e marketingut omnichannel në vitin 2025?

Në vitin 2025, shitësit online përballen me një sfidë të paparë: vëmendja e konsumatorëve është fragmentuar në të gjithë aplikacionet, platformat dhe pajisjet e panumërta. Studimet e fundit tregojnë një ndryshim dramatik në sjelljen e konsumatorëve— shikuesit linearë të televizionit kanë rënë nën 50% të kohës totale të ekranit.

Lexoni artikullin
Trump kërcënon BE me tarifa të reja
2 min. duke lexuar

Trump kërcënon BE me tarifa të reja

Sipas Reuters, presidenti amerikan Donald Trump i përshkroi praktikat tregtare të BE-së si “shumë, shumë të këqija” për Shtetet e Bashkuara dhe njoftoi planet për vendosjen e tarifave të reja mbi BE-në më 21 janar. Një ndryshim potencialisht i madh në tregtinë SHBA-BE mund të rezultojë nga deklarata e Trump në Shtëpinë e Bardhë se […]

Lexoni artikullin
Pse vetëm 26% i vlerësojnë përvojat dixhitale si të shkëlqyera dhe si të përmirësohen
5 min. duke lexuar

Pse vetëm 26% i vlerësojnë përvojat dixhitale si të shkëlqyera dhe si të përmirësohen

Vetëm 26% e klientëve i vlerësojnë përvojat dixhitale si të shkëlqyera. Çfarë mund të bëhet? Vitin e kaluar pati një rritje të lajmeve rreth të dhënave të unifikuara dhe IA gjeneruese, që të dyja kishin potencialin për të transformuar përvojën e klientit. Pse shpesh dështon personalizimi? Dhe çfarë i dallon udhëheqësit e tregut nga kompanitë […]

Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+