
Kontrasti midis vëllimit dhe efikasitetit
Industria e modës është shfaqur si segmenti kryesor brenda tregut të shitjes me pakicë, me fitime vjetore prej 1.2 trilionë dollarë në vitin 2023. Tregjet e fuqishme përbëhen nga Kina, Shtetet e Bashkuara, Mbretëria e Bashkuar dhe Gjermania.
Shtetet e Bashkuara, me të ardhura prej 214.8 miliardë dollarë në vitin 2023, përfaqësojnë tregun e dytë më të madh të modës pas Kinës (639.5 miliardë dollarë). Tregu amerikan ka vlera mbi mesataren në të gjithë enterierin e konvertimit. Norma e shtimit në karrocë arrin në 13.6% dhe norma e braktisjes së karrocerisë 10.6%, duke tejkaluar ndjeshëm mesataret globale prej 12.3% dhe 9.8%.
Gjermania dhe Britania
Në të kundërt, tregu gjerman, i cili gjeneroi të ardhura prej 27.7 miliardë dollarë në vitin 2023, tregon norma më të ulëta të shtimit në karrocë (10.9%) dhe normat e braktisjes së karrocave (7.9%) krahasuar me mesataren globale. Një prirje e ngjashme shihet në Mbretërinë e Bashkuar me një normë shtesë në karrocë prej 11.5% dhe normën e braktisjes së karrocave prej 8.3%.
Është interesante se pavarësisht këtyre dallimeve në sjelljen e klientëve, të tre tregjet arrijnë norma të ngjashme konvertimi që variojnë nga 3.0% në 3.2%, duke tejkaluar mesataren globale prej 2.5%.

Source: ECDB
Cila është arsyeja që fshihet pas këtyre variacioneve?
Konsumatorët gjermanë dhe britanikë duket se bëjnë pazar me vendosmëri dhe përqendrim, pasi kanë tendencën të shtojnë sende në karrocat e tyre me qëllim të qartë për të bërë një blerje.
Nga ana tjetër, konsumatorët në Shtetet e Bashkuara mund t’i vendosin produktet në karrocat e tyre të blerjeve online në mënyrë rastësore. Për shembull, për të “kursyer” një veshje të veçantë ose për të kontrolluar çmimet kundrejt atyre që ofrohen nga dyqane të ndryshme.
Çështje të tilla si shqetësimet për pagesën, pagesat e paparashikuara ose metodat e kufizuara të pagesave mund të luajnë gjithashtu një rol në njerëzit që lënë karrocat e tyre pa bërë një blerje.
Variacionet e vërejtura brenda zakoneve të blerjes theksojnë rëndësinë e personalizimit të qasjeve për t’iu përshtatur tregjeve. Dyqanet amerikane në internet mund ta gjejnë të dobishme të rregullojnë procedurën e kontrollit, ndërsa dyqanet online gjermane dhe britanike mund të përqëndrohen në rritjen e normave të shtimit të produkteve në karrocë.
Variacionet në strategjitë e konvertimit në tregje vijnë nga ndikimet sociale dhe ekonomike si dhe elementët kulturorë që ndikojnë ndjeshëm në veprimet e konsumatorëve. Njohja e traditave dhe zakoneve të blerjes luan një rol në zgjerimin efektiv në mbarë botën.
Përfundimi
Edhe pse udhëtimet e klientëve mund të ndryshojnë në të gjithë tregjet kur bëhet fjalë për procesin e entonnimit të konvertimit , rezultati përfundimtar— norma e konvertimit—duket i qëndrueshëm në të gjithë ata, duke treguar se arritja e suksesit brenda e-commerce mund të trajtohet nëpërmjet strategjive dhe metodave të ndryshme.