4 min. duke lexuar

Studimi i Snapchat konfirmon se krijuesit e përmbajtjes mbajnë vëmendje më të gjatë dhe nxisin shitjet

Marketingu i influencuesve është kryesisht i lidhur me ndërgjegjësimin e markës. Snapchat, në bashkëpunim me agjencinë mediatike OMG dhe kompaninë kërkimore eye square, kryen një studim që shqyrton ndikimin e krijuesve në tregtinë elektronike. Hulumtimi tregon se krijuesit e përmbajtjes kanë një ndikim real në shitje, jo vetëm në fazat e sipërme të enterierit të marketingut por edhe në vendim-marrjen përfundimtare të klientëve.

Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Studimi i Snapchat konfirmon se krijuesit e përmbajtjes mbajnë vëmendje më të gjatë dhe nxisin shitjet
Burimi: Depositphotos

Sondazhi u krye mbi një mostër prej 12,000 përdoruessh të mediave sociale (të moshës 13-49 vjeç) në SHBA, Britani të Madhe, Kanada, Francë dhe Arabi Saudite. Studimi kombinoi pyetësorët e ngritjes së markës, testimin e reklamave në kontekst real dhe simulimin e blerjeve ku të anketuarit mund të kërkonin produkte dhe t’i shtonin ato në shportën e tyre.

Rezultatet treguan se reklamat e udhëhequra nga krijuesi ruajnë vëmendjen për më gjatë, rrisin rikujtimin e markës dhe çojnë në një qëllim më të lartë blerjeje.

Është interesante se krijuesit e platformës Snapchat dolën nga sondazhi si më autentikë dhe më të besueshëm në krahasim me platformat e tjera. Megjithatë, rezultatet sugjerojnë se krijuesit mund të ndikojnë në shitjet veçanërisht kur ato janë të integruara strategjikisht në fushata.

Snapchat Study

Source: Snapchat

Krijuesit e përmbajtjes nxitin shitjet, jo vetëm ndërgjegjësimin e markave

68% e konsumatorëve raportuan se kishin hasur në përmbajtje të sponsorizuara nga krijuesit. Ekonomia krijuese po përjeton një bum dhe pritet të rritet në 480 miliardë dollarë deri në vitin 2027.

Studimi zbuloi se reklamat e drejtuara nga krijuesit mund të mbajnë vëmendjen në mënyrë më efektive— mesatarisht 12% më të gjatë se formatet standarde të reklamave. Kjo do të thotë se konsumatorët kalojnë më shumë kohë me ta dhe kanë më shumë gjasa të thithin mesazhin kyç të markës.

Ky efekt u reflektua edhe në sjelljen e blerjes. Kur klientët u ekspozuan për herë të parë ndaj reklamave të udhëhequra nga krijuesi, të ndjekura nga reklamat e produkteve, ata kishin më shumë gjasa të shihnin detajet e produktit dhe në fund të bënin një blerje.

Për më tepër, markat që përdornin partneritetet e krijuesve kishin më shumë gjasa ta bënin atë në konsideratën e konsumatorëve të vendosur gjatë vendimeve të tyre përfundimtare të blerjes, duke u dhënë atyre një avantazh në peizazhin konkurrues.

Snapchat Study

Source: Snapchat

Krijuesit forcojnë besimin dhe reputacionin e markës

Përtej shitjeve direkte, krijuesit rrisin besueshmërinë e markës. Konsumatorët që panë një kombinim të reklamave të udhëhequra nga krijuesi dhe të produkteve i perceptonin markat si më të besueshme krahasuar me ata që shihnin vetëm reklamat e produkteve.

«Konsumatorët globalë na thanë se opinionet e krijuesve janë të rëndësishme si gjatë fazës së shqyrtimit (71%) ashtu edhe të blerjes (70%) të udhëtimeve të tyre në pazar», thuhet në raportin e Snapchat.

Snapchat pretendon se krijuesit e saj perceptohen si më autentikë dhe më të besueshëm se influencuesit në platforma të tjera. Sipas platformës, kjo lidhet me fokusin e saj në komunikimin mes miqve dhe familjes, gjë që natyrisht forcon marrëdhënien edhe me krijuesit e përmbajtjes.

Snapchat pohon se rekomandimet e krijuesve të saj kanë një ndikim më të fortë në vendimet e blerjes. Kjo sepse ithtarët e tyre i shohin më shumë si miq dhe jo si influencues tradicionalë.

Megjithatë, hulumtimi nuk ofron krahasime specifike me rrjetet e tjera sociale apo të dhënat e forta që do të konfirmonin përfundimisht këtë ndryshim.

Ndani artikullin
Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Artikuj të ngjashëm
Strategjia e shitjes me pakicë e gjithanshme: Lidhja e dyqaneve fizike me përvojat e blerjeve celulare
4 min. duke lexuar

Strategjia e shitjes me pakicë e gjithanshme: Lidhja e dyqaneve fizike me përvojat e blerjeve celulare

Pavarësisht rritjes së tregtisë elektronike, dyqanet me tulla mbeten kanali dominues i blerjeve në SHBA. Ata parashikohen të prodhojnë më shumë se 6.3 trilionë dollarë të ardhura deri në vitin 2025. Megjithatë, thjesht hapja e një dyqani nuk mjafton për të ruajtur pozicionin e tyre. Zhvillimi i një strategjie gjithëpërfshirëse të shitjes me pakicë të […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
Tregjet online kundrejt dyqaneve elektronike: Kush po fiton në tregtinë elektronike globale?
4 min. duke lexuar

Tregjet online kundrejt dyqaneve elektronike: Kush po fiton në tregtinë elektronike globale?

Industria e tregtisë elektronike përballet me një pyetje themelore në lidhje me Marketplaces vs E-shops – cili model biznesi jep rezultatet më të mira. Statistikat e fundit nga kompania e njohur analitike ECDB ofrojnë një përgjigje të caktuar: tregjet online po tejkalojnë dyqanet tradicionale online dhe ky trend duket të jetë gjithnjë e më i […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+