
Sondazhi u krye mbi një mostër prej 12,000 përdoruessh të mediave sociale (të moshës 13-49 vjeç) në SHBA, Britani të Madhe, Kanada, Francë dhe Arabi Saudite. Studimi kombinoi pyetësorët e ngritjes së markës, testimin e reklamave në kontekst real dhe simulimin e blerjeve ku të anketuarit mund të kërkonin produkte dhe t’i shtonin ato në shportën e tyre.
Rezultatet treguan se reklamat e udhëhequra nga krijuesi ruajnë vëmendjen për më gjatë, rrisin rikujtimin e markës dhe çojnë në një qëllim më të lartë blerjeje.
Është interesante se krijuesit e platformës Snapchat dolën nga sondazhi si më autentikë dhe më të besueshëm në krahasim me platformat e tjera. Megjithatë, rezultatet sugjerojnë se krijuesit mund të ndikojnë në shitjet veçanërisht kur ato janë të integruara strategjikisht në fushata.

Source: Snapchat
Krijuesit e përmbajtjes nxitin shitjet, jo vetëm ndërgjegjësimin e markave
68% e konsumatorëve raportuan se kishin hasur në përmbajtje të sponsorizuara nga krijuesit. Ekonomia krijuese po përjeton një bum dhe pritet të rritet në 480 miliardë dollarë deri në vitin 2027.
Studimi zbuloi se reklamat e drejtuara nga krijuesit mund të mbajnë vëmendjen në mënyrë më efektive— mesatarisht 12% më të gjatë se formatet standarde të reklamave. Kjo do të thotë se konsumatorët kalojnë më shumë kohë me ta dhe kanë më shumë gjasa të thithin mesazhin kyç të markës.
Ky efekt u reflektua edhe në sjelljen e blerjes. Kur klientët u ekspozuan për herë të parë ndaj reklamave të udhëhequra nga krijuesi, të ndjekura nga reklamat e produkteve, ata kishin më shumë gjasa të shihnin detajet e produktit dhe në fund të bënin një blerje.
Për më tepër, markat që përdornin partneritetet e krijuesve kishin më shumë gjasa ta bënin atë në konsideratën e konsumatorëve të vendosur gjatë vendimeve të tyre përfundimtare të blerjes, duke u dhënë atyre një avantazh në peizazhin konkurrues.

Source: Snapchat
Krijuesit forcojnë besimin dhe reputacionin e markës
Përtej shitjeve direkte, krijuesit rrisin besueshmërinë e markës. Konsumatorët që panë një kombinim të reklamave të udhëhequra nga krijuesi dhe të produkteve i perceptonin markat si më të besueshme krahasuar me ata që shihnin vetëm reklamat e produkteve.
«Konsumatorët globalë na thanë se opinionet e krijuesve janë të rëndësishme si gjatë fazës së shqyrtimit (71%) ashtu edhe të blerjes (70%) të udhëtimeve të tyre në pazar», thuhet në raportin e Snapchat.
Snapchat pretendon se krijuesit e saj perceptohen si më autentikë dhe më të besueshëm se influencuesit në platforma të tjera. Sipas platformës, kjo lidhet me fokusin e saj në komunikimin mes miqve dhe familjes, gjë që natyrisht forcon marrëdhënien edhe me krijuesit e përmbajtjes.
Snapchat pohon se rekomandimet e krijuesve të saj kanë një ndikim më të fortë në vendimet e blerjes. Kjo sepse ithtarët e tyre i shohin më shumë si miq dhe jo si influencues tradicionalë.
Megjithatë, hulumtimi nuk ofron krahasime specifike me rrjetet e tjera sociale apo të dhënat e forta që do të konfirmonin përfundimisht këtë ndryshim.