2 min. duke lexuar

Studimi i shitjes me pakicë i SHBA tregon bumin e e-tregtisë mes rritjes së përgjithshme modeste

Të dhënat e fundit nga Monitori i Shitjes me Pakicë i Federatës Kombëtare të Shitjeve me Pakicë dhe CNBC paraqesin një tablo komplekse të performancës së sektorit të shitjes me pakicë në qershor. Edhe pse zhvillimi i përgjithshëm mbeti i ngadaltë, tregtia elektronike vazhdoi të tejkalonte shumë shitjet konvencionale.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Studimi i shitjes me pakicë i SHBA tregon bumin e e-tregtisë mes rritjes së përgjithshme modeste
Burimi: Depositphotos

Shifrat pasqyrojnë një bazë të kujdesshme klientësh që ende negociojnë pasigurinë ekonomike. Matthew Shay, presidenti dhe CEO i NRF, vuri në dukje se konsumatorët kanë ende zgjedhje rreth shpenzimeve të tyre dhe favorizojnë nevojat bazë mbi lukset. Megjithëse inflacioni i lidhur me shërbimin mbetet një shqetësim, kjo tendencë është e vërtetë edhe me normën pothuajse zero të inflacionit për mallrat.

Duke shqyrtuar shifrat, shitjet totale të shitjes me pakicë, duke përjashtuar makinat dhe benzinën, panë një fitim modest prej 0.47% nga muaji në muaj dhe një rritje më të konsiderueshme prej 3.42% nga viti në vit. Nga performanca e Majit, këto shifra tregojnë një përmirësim të pakët.

Me shitjet online dhe jo dyqane që u rritën me 23.08% kundrejt vitit të mëparshëm, sektori i e-commerce doli si një fitues i qartë. Kjo normë zhvillimi e tejkaloi atë të shitjes me pakicë fizike, duke theksuar ndryshimin e vazhdueshëm të shijeve të konsumatorëve ndaj mjediseve të blerjes online.

Analiza sipas kategorisë prodhoi qese të përziera gjetjesh. Ndërsa disa industri, të tilla mallra bazë dhe dyqane ushqimore, treguan zgjerim, të tjera, duke përfshirë shitësit e elektronikës dhe mobiljeve u përballën me reduktime. Dyqanet për rroba dhe pajisje treguan veçanërisht një rënie modeste nga muaji në muaj, por patën një rritje të mirë nga viti në vit.

Këto rezultate të ndryshme në disa sektorë të shitjes me pakicë theksojnë proceset e ndërlikuara nën veprim në mjedisin ekonomik të tanishëm. Modelet e shpenzimeve të konsumatorëve ndryshojnë ndërsa negociojnë normat e larta të huasë dhe inflacionin e vazhdueshëm në disa industri, duke transformuar kështu skenën e shitjes me pakicë në drejtime deri tani të paparashikuara.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive
4 min. duke lexuar

Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive

Meta shkoi pas hajdutëve të përmbajtjes në një mënyrë të madhe. Ata hoqën 10 milionë profile të rreme që kopjonin krijuesit e njohur dhe goditën 500,000 llogari të padëshiruara në gjysmën e parë të vitit 2025. Tani Facebook dëshiron të ndalojë shfaqjen e të njëjtave video virale kudo.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë
5 min. duke lexuar

Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë

Naomi Campbell, Linda Evangelista dhe 48 modele të tjera të larta këndojnë “I Feel Love” në filmin e përvjetorit të Steven Meisel për Zara. Marka spanjolle feston 50 vjet me këtë fushatë të mbushur me yje që lançohet më 9 maj – data e saktë që Amancio Ortega hapi dyqanin e tij të parë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB
4 min. duke lexuar

Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB

Amazon sapo dëshmoi se blerjet verore mund të mposhtin shitjet dimërore. Ngjarja e parë katër-ditore Prime e gjigantit të shitjes me pakicë (8-11 korrik) gjeneroi 2.08 miliardë £ në shpenzime online në Mbretërinë e Bashkuar – pothuajse dyfishi i asaj që tërhoqi e Premtja e Zezë në 2024. Shifrat tregojnë se konsumatorët janë ende të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU