7 arsyet kryesore pse evropianët zgjedhin blerjet online
Disa arsye i shtyjnë blerësit të blejnë online, si:
- Dorëzimi në shtëpi
- Çmime të lira
- Oferta të mira
- Commodité
- Një zgjedhje më e gjerë e produkteve
- Nivelet më të larta të informacionit të produktit
- Disponueshmëria 24/7
Dorëzimi në shtëpi është një përparësi për 50% të të anketuarve të Mbretërisë së Bashkuar, 43% të të anketuarve gjermanë dhe 42% të të anketuarve francezë, ndërsa çmimet e lira janë një përparësi për 47% të të anketuarve.
Tregjet e BE-së: Kategoritë e përdorimit dhe blerjeve të pajisjeve
Pajisjet dixhitale më të njohura në mesin e konsumatorëve evropianë janë kompjuterët desktop, të ndjekur nga laptopët dhe smartfonët. Megjithatë, përdorimi i desktopëve është ulur, me 40% të të anketuarve globalë që thonë se nuk blejnë kurrë duke përdorur një kompjuter desktop.
Laptopët janë më popullorë si pajisjet e blerjes, me 24% të të anketuarve që deklaruan se nuk kishin shopped kurrë duke përdorur një laptop në vitin e fundit.
Smartfonët janë pajisjet më të njohura për blerjen online, me 39% që i përdorin gjithmonë në Francë, 38% në Britaninë e Madhe dhe 29% në Gjermani.
Tregtia smart TV ka ende për të fituar popullaritet, me 83% të blerësve në MB dhe Gjermani që nuk e kanë përdorur kurrë atë.
Moda dhe aksesorët janë kategoritë më të njohura të produkteve online, me 64% të blerësve të Beneluksit që blejnë produkte mode në vitin e mëparshëm dhe 61% të blerësve gjermanë.
Megjithatë, të anketuarit evropianë kishin më pak gjasa të blinin ushqime online në vitin e fundit sesa mesatarja prej 20 vendesh prej 41%. Produktet e bukurisë dhe kozmetikës janë gjithashtu më popullore në vendet e Beneluksit, me 39% të blerësve që blejnë elektronikë online gjatë vitit të kaluar.
Homewares janë një blerje popullore online, me 41% të të anketuarve nga vendet e Beneluksit dhe Gjermania që blejnë homewares në vitin e fundit.
Shpresat për dorëzimin e BE: Shpejtësia kundër qëndrueshmërisë
Shitësit dhe markat në tregjet e BE-së duhet të përmbushin pritshmëritë e klientëve mbi shpejtësinë e dorëzimit për të konkurruar në mënyrë efektive dhe për të fituar më shumë klientë. Dorëzimi i së njëjtës ditë është i parëndësishëm për konsumatorët nordikë, ndërsa dorëzimi i ditës tjetër vlerësohet shumë në Mbretërinë e Bashkuar dhe Francë.
Nordikët janë më pak të përdorur për dorëzimin e ditës tjetër, me 41% që nuk e konsiderojnë atë për ndonjë blerje.
Konsumatorët francezë kanë më shumë gjasa të vlerësojnë dhënien në shtëpi neutrale të karbonit, me 75% që e vlerësojnë atë ose shumë të rëndësishme. Një qasje miqësore ndaj mjedisit për dorëzimin vlerësohet më shumë në vendet e Beneluksit (69% thonë se është e rëndësishme ose shumë e rëndësishme) sesa në nordikë.
Tregjet e BE: Njohuritë kryesore
Studimi zbulon variacione të rëndësishme në sjelljet e blerjeve online në të gjithë tregjet evropiane, me modele të qarta që shfaqen në preferencat dhe përparësitë. Ndërsa tregtia dixhitale vazhdon të rritet, dallime të dukshme rajonale ekzistojnë në pritjet e dërgesave, modelet e shpenzimeve dhe frekuencat e blerjes.
Prirjet kryesore tregojnë se smartfonët e kalojnë informatikën tradicionale të desktopit si pajisjen e preferuar të blerjes, megjithëse normat e adoptimit ndryshojnë sipas rajoneve. Moda dhe aksesorët dominojnë blerjet online në të gjithë tregjet.
Këto gjetje sugjerojnë se shitësit duhet të miratojnë strategji specifike të tregut dhe jo një metodë të njëmendtë kur zgjerohen në të gjithë tregjet evropiane. Kuptimi dhe përshtatja me preferencat lokale në opsionet e dorëzimit, pragun e pagesave dhe ndërgjegjen mjedisore do të jetë vendimtare për suksesin në tregtinë elektronike ndërkufitare.