3 min. duke lexuar

Studimi i ri tregon se shumica e klientëve duan shërbim të drejtuar nga njeriu në vend të inteligjencës artificiale

Sipas një studimi tërësor të kohëve të fundit, rreth dy të tretat e konsumatorëve do të preferonin të mos kishin inteligjencë artificiale (IA) të përfshirë në kontaktet e tyre të shërbimit ndaj klientit.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Studimi i ri tregon se shumica e klientëve duan shërbim të drejtuar nga njeriu në vend të inteligjencës artificiale
Burimi: Depositphotos

Nëse studimi zbuloi gjithashtu se një kompani kishte ndërmend të përdorte inteligjencën artificiale në operacionet e tyre të shërbimit ndaj klientit, mbi gjysma e të anketuarve do të konsideronin gjithashtu kalimin në një rival.

Kryer në fund të vitit 2023, ky sondazh i gjerë përfshiu mijëra konsumatorë dhe theksoi mospërputhjen midis shqetësimeve të konsumatorëve për përdorimin e automatizimit dhe IA në operacionet e shërbimit dhe entuziazmin e drejtuesve të shërbimit ndaj klientit për miratimin e tij.

Keith McIntosh, Drejtor i Lartë, Research, në praktikën Gartner Customer Service & Support, në studim tha: “Ndërsa ka një presion të konsiderueshëm mbi drejtuesit e shërbimit ndaj klientit për të inkorporuar IA, ata nuk mund të përballojnë të hedhin poshtë shqetësimet e klientëve, veçanërisht kur kjo mund të çojë në attrition të klientëve.”

Konsumatorët më të shqetësuar rreth më pak aksesit ndaj përfaqësuesve njerëzorë

Sipas sondazhit, shqetësimi kryesor i konsumatorëve rreth inteligjencës artificiale në mbështetjen e klientëve janë vështirësitë e mundshme për të marrë një përfaqësues njerëzor. Shqetësimet e inteligjencës artificiale që zëvendësojnë vendet e punës dhe japin informacion të rremë vijnë më pas.

“Pas opsioneve të lodhura të vetë-shërbimit, klientët janë gati për ndërveprimin njerëzor,” tha MekIntosh. Shumë shqetësohen se inteligjenca artificiale do të shërbejë si një pengesë tjetër që i ndan ato nga një agjent i gjallë. Udhëheqësit e shërbimeve duhet të tregojnë se inteligjenca artificiale mund të përmirësohet në vend që të komplikojë përvojën e shërbimit.”

Sipas sondazhit, kompanitë e shërbimeve duhet të sigurohen që automatizimet e tyre dhe aftësitë e IA të plotësojnë standardet më të mira në dizajnin e përvojës së shërbimit nëse duan të zhvillojnë besimin e klientit në inteligjencën artificiale. Kjo mbulon komunikimin e hapur se kur dhe si konsumatorët mund të bashkëveprojnë me një agjent njerëzor nëse duan kështu.

Chatbotët e drejtuar nga AI, për shembull, duhet të jenë të hapur rreth kufizimeve të tyre dhe dialogëve pa probleme përpara agjentëve njerëzorë sipas nevojës duke ruajtur kështu kontekstin e angazhimit.

Ky studim thekson në ndryshimin e terrenit të shërbimit ndaj klientit nevojën e balancimit të zhvillimit teknik me preferencat dhe çështjet e konsumatorëve.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
YouTube, TikTok dhe Instagram tani përbëjnë 60% të zbulimit të produktit
3 min. duke lexuar

YouTube, TikTok dhe Instagram tani përbëjnë 60% të zbulimit të produktit

Ndërsa bizneset investojnë 90% të buxheteve të SEO në Google, klientët e tyre në fakt po kërkojnë diku tjetër. Një analizë e 1.5 miliardë kërkimeve nga agjencia Rise at Seven tregon se Google tani ka vetëm 34.5% të aktivitetit total të kërkimit. Pjesa tjetër? YouTube, TikTok dhe Instagram.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Italia i bën thirrje BE-së të taksojë parcelat me vlerë të ulët dy vjet më parë
2 min. duke lexuar

Italia i bën thirrje BE-së të taksojë parcelat me vlerë të ulët dy vjet më parë

Ministri italian i Ekonomisë Giancarlo Giorgetti po i kërkon Bashkimit Evropian të sjellë një taksë për parcelat me vlerë të ulët nga viti 2028 në vitin 2026, raportoi Reuters. Sipas Giorgetti, BE-ja ka nevojë për rregulla “të forta dhe të shpejta” kundër produkteve të lira dhe të parregulluara nga jashtë BE-së.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
E Premtja e Zezë 2024: Çfarë zbulojnë numrat për tregtinë elektronike në Greqi
5 min. duke lexuar

E Premtja e Zezë 2024: Çfarë zbulojnë numrat për tregtinë elektronike në Greqi

Black Friday vazhdon të shërbejë si një nga standardet më të rëndësishme për sektorët e shitjes me pakicë dhe tregtisë elektronike. Në Greqi, ajo ka evoluar nga një risi në një ngjarje blerjeje të mirënjohur, duke formuar pritshmëritë e konsumatorëve dhe duke testuar gatishmërinë operacionale të dyqaneve online çdo nëntor. Të dhënat e vitit 2024 […]

Zina Sili Zina Sili
Principal International Success Manager, Skroutz