3 min. duke lexuar

Studimi i ri tregon se shumica e klientëve duan shërbim të drejtuar nga njeriu në vend të inteligjencës artificiale

Sipas një studimi tërësor të kohëve të fundit, rreth dy të tretat e konsumatorëve do të preferonin të mos kishin inteligjencë artificiale (IA) të përfshirë në kontaktet e tyre të shërbimit ndaj klientit.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Studimi i ri tregon se shumica e klientëve duan shërbim të drejtuar nga njeriu në vend të inteligjencës artificiale
Burimi: Depositphotos

Nëse studimi zbuloi gjithashtu se një kompani kishte ndërmend të përdorte inteligjencën artificiale në operacionet e tyre të shërbimit ndaj klientit, mbi gjysma e të anketuarve do të konsideronin gjithashtu kalimin në një rival.

Kryer në fund të vitit 2023, ky sondazh i gjerë përfshiu mijëra konsumatorë dhe theksoi mospërputhjen midis shqetësimeve të konsumatorëve për përdorimin e automatizimit dhe IA në operacionet e shërbimit dhe entuziazmin e drejtuesve të shërbimit ndaj klientit për miratimin e tij.

Keith McIntosh, Drejtor i Lartë, Research, në praktikën Gartner Customer Service & Support, në studim tha: “Ndërsa ka një presion të konsiderueshëm mbi drejtuesit e shërbimit ndaj klientit për të inkorporuar IA, ata nuk mund të përballojnë të hedhin poshtë shqetësimet e klientëve, veçanërisht kur kjo mund të çojë në attrition të klientëve.”

Konsumatorët më të shqetësuar rreth më pak aksesit ndaj përfaqësuesve njerëzorë

Sipas sondazhit, shqetësimi kryesor i konsumatorëve rreth inteligjencës artificiale në mbështetjen e klientëve janë vështirësitë e mundshme për të marrë një përfaqësues njerëzor. Shqetësimet e inteligjencës artificiale që zëvendësojnë vendet e punës dhe japin informacion të rremë vijnë më pas.

“Pas opsioneve të lodhura të vetë-shërbimit, klientët janë gati për ndërveprimin njerëzor,” tha MekIntosh. Shumë shqetësohen se inteligjenca artificiale do të shërbejë si një pengesë tjetër që i ndan ato nga një agjent i gjallë. Udhëheqësit e shërbimeve duhet të tregojnë se inteligjenca artificiale mund të përmirësohet në vend që të komplikojë përvojën e shërbimit.”

Sipas sondazhit, kompanitë e shërbimeve duhet të sigurohen që automatizimet e tyre dhe aftësitë e IA të plotësojnë standardet më të mira në dizajnin e përvojës së shërbimit nëse duan të zhvillojnë besimin e klientit në inteligjencën artificiale. Kjo mbulon komunikimin e hapur se kur dhe si konsumatorët mund të bashkëveprojnë me një agjent njerëzor nëse duan kështu.

Chatbotët e drejtuar nga AI, për shembull, duhet të jenë të hapur rreth kufizimeve të tyre dhe dialogëve pa probleme përpara agjentëve njerëzorë sipas nevojës duke ruajtur kështu kontekstin e angazhimit.

Ky studim thekson në ndryshimin e terrenit të shërbimit ndaj klientit nevojën e balancimit të zhvillimit teknik me preferencat dhe çështjet e konsumatorëve.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Meta prezanton mjete të reja për tregtinë elektronike: reklama të gjithanshme, AI dhe vendosje të reja
4 min. duke lexuar

Meta prezanton mjete të reja për tregtinë elektronike: reklama të gjithanshme, AI dhe vendosje të reja

Meta prezanton mjete të reja dhe përmirësime në mjetet e saj të reklamimit që synojnë të mbështesin bizneset e shitjes me pakicë dhe tregtisë elektronike. Kompania vazhdon të investojë në modelet e AI dhe zgjeron opsionet për reklamuesit për të maksimizuar rezultatet e shitjeve si në internet ashtu edhe në dyqane fizike.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Lexoni artikullin
Transmetimi Beats TV: Ndryshimi i lojës për tregtinë elektronike dhe marketingun
5 min. duke lexuar

Transmetimi Beats TV: Ndryshimi i lojës për tregtinë elektronike dhe marketingun

Të ardhurat nga shërbimet e transmetimit kanë tejkaluar televizionin tradicional për herë të parë në histori.  Sipas parashikimit të videos dixhitale eMarketer 2025, TV linear do të përbëjë vetëm një të tretën e tregut të abonimeve në SHBA deri në vitin 2028.  Konsumatorët preferojnë gjithnjë e më shumë shërbime fleksibël të disponueshme në çdo kohë […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
Meta AI po shpërndahet në Evropë
4 min. duke lexuar

Meta AI po shpërndahet në Evropë

Gjigandi i teknologjisë Meta zbuloi këtë javë se mjeti i tij bisedor i AI do të vendoset në 41 vende evropiane, duke përfshirë ato në Bashkimin Evropian, si dhe 21 territore jashtë shtetit – duke shënuar zgjerimin e tyre më të madh global të Meta AI deri më sot.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+