4 min. duke lexuar

Strategjia e lojrave e Shein nën mikroskopin e BE ndërsa rritja rritet

Aplikacioni kinez i modës së shpejtë Shein ka pasur një rritje të madhe dhe duhet të hapet në bursën e Londrës më vonë gjatë këtij viti. Zyrtarët evropianë janë të shqetësuar për strategjitë agresive të rekrutimit të përdoruesve të kompanisë, megjithatë. Një qasje e tillë është loja Shein, e cila ofron produkte falas në këmbim të referimit të përdoruesve të rinj të aplikacioneve.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Strategjia e lojrave e Shein nën mikroskopin e BE ndërsa rritja rritet
Burimi: Depositphotos

Përdoruesja adoleshente e TikTok Emily kaloi orë të tëra duke luajtur, por nuk mori asgjë. Ndërsa videoja u bë virale, mijëra njerëz u përgjigjën dhe më shumë përdorues të TikTok filluan të përdornin kodet e tyre të referimit.

Lojërat addictive in-app e kanë shtyrë biznesin të bëhet ndër kompanitë më të mëdha të modës së shpejtë në mbarë botën duke e ndihmuar atë të zhvillohet me një shpejtësi të mahnitshme. Gjashtë lojëra të ndryshme në aplikacion, duke përfshirë edhe atë që luante Emili, mund të aksesohen nga katër vende të BE-së, si dhe nga Shtetet e Bashkuara dhe Mbretëria e Bashkuar. Lojërat u premtojnë përdoruesve të fitojnë kredi falas ose “dhurata falas” me vlerë deri në 3,000 euro.

Ekspertët paralajmërojnë se veprimet e Shein mund të shkelin ligjin e konsumatorit dhe të çojnë në gjoba në miliarda euro për shkelje të mundshme legjislative të rregullave të Bashkimit Evropian që kontrollojnë kompanitë e mëdha të internetit. Nëpërmjet treguesve të progresit, timers, dhe pop-ups duke treguar të gjitha goodies njerëzit e tjerë marrin për absolutisht falas, programi gjithashtu ofron një përvojë të gamifikuar duke inkurajuar përdoruesit për t’u bashkuar.

Source: Shein

 

Që nga prilli, Komisioni Evropian ka vëzhguar nga afër Shein, një shitës i njohur për lojën e tij të “dhuratave falas”. Sipas Aktit të Shërbimeve Dixhitale të BE, dyqani është klasifikuar si një “platformë shumë e madhe online,” kështu që Shein vjen nën mbikqyrje të drejtpërdrejtë. Së bashku me shtatëmbëdhjetë grupe të tjera kombëtare konsumi, BEUC kohët e fundit paditi rivalin kinez të Shein, Temu , për gjoja përdorimin e detyrimit sipas rregullit të ri.

Sistemet “karrem dhe switch” të lojës si dhe përdorimi i minutazhit të rremë dhe shufrat e progresit kriptik mund të bëjnë që Shein të shkelë edhe Ligjin për Shërbimet Dixhitale. Komisioni Evropian i ka bërë Shein dhe Temu më shumë pyetje se si ata garantojnë se aktivitetet e tyre ndjekin Ligjin e Shërbimeve Dixhitale. Shein dhe Temu duhet të përgjigjen, pas kësaj, Komisioni mund të fillojë veprimet ligjore kundër të dy bizneseve.

Gjoba mund të shkojë në 1.7 miliard euro. Shein tashmë është vënë nën kritika për përdorimin e punës së detyruar në zinxhirin e saj të furnizimit dhe aktivistët mjedisorë kanë vënë në dukje çështjet e qëndrueshmërisë të ngritura nga shitjet e modës së shpejtë me çmime të ulta.

Për Shein, kontrolli në rritje nga autoritetet evropiane vjen në një pikë kyçe pasi një grup i të drejtave të njeriut me qendër në Mbretërinë e Bashkuar i ka kërkuar rregullatorit britanik të ngarkuar me listat e bursave për të ndaluar IPO-në e Londrës të Sheinit për shkak të pretendimeve për punë të detyruar.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti
7 min. duke lexuar

Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti

Këtu është një përditësim i platformës që do të ndryshojë mënyrën se si miliona njerëz ndajnë videot. Ndërsa Facebook thjeshton krijimin e videove, ata sapo kanë njoftuar se në muajt e ardhshëm, çdo video e ngarkuar në platformë do të bëhet automatikisht një bobinë. Nuk ka më zgjedhje midis formateve – gjithçka është e unifikuar […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh
4 min. duke lexuar

Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh

Ajo që filloi si një investim i vetëm prej 3 milionë eurosh në një qendër tregtare rumune është në fakt pjesë e diçkaje shumë më të madhe. Ndërsa shumica e shitësve me pakicë po shkurtojnë, gjigandi francez i përmirësimit të shtëpisë Leroy Merlin po dyfishon Evropën Lindore me një plan që mund të riformësojë të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reklamimi i Microsoft bëhet serioz: Përditësime të mëdha që në të vërtetë kanë rëndësi
4 min. duke lexuar

Reklamimi i Microsoft bëhet serioz: Përditësime të mëdha që në të vërtetë kanë rëndësi

Microsoft Advertising sapo hoqi përditësimet e tij më të mëdha në muaj, duke trajtuar çështjet kryesore që kanë frustruar reklamuesit. Këto ndryshime më në fund mund ta bëjnë platformën një alternativë serioze të Google Ads. Nga raportimi i rishikuar deri te ndryshimet e mëdha të logjikës së Performance Max dhe importet e thjeshta ndër-platforma – […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+