4 min. duke lexuar

Strategjia e lojrave e Shein nën mikroskopin e BE ndërsa rritja rritet

Aplikacioni kinez i modës së shpejtë Shein ka pasur një rritje të madhe dhe duhet të hapet në bursën e Londrës më vonë gjatë këtij viti. Zyrtarët evropianë janë të shqetësuar për strategjitë agresive të rekrutimit të përdoruesve të kompanisë, megjithatë. Një qasje e tillë është loja Shein, e cila ofron produkte falas në këmbim të referimit të përdoruesve të rinj të aplikacioneve.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Strategjia e lojrave e Shein nën mikroskopin e BE ndërsa rritja rritet
Burimi: Depositphotos

Përdoruesja adoleshente e TikTok Emily kaloi orë të tëra duke luajtur, por nuk mori asgjë. Ndërsa videoja u bë virale, mijëra njerëz u përgjigjën dhe më shumë përdorues të TikTok filluan të përdornin kodet e tyre të referimit.

Lojërat addictive in-app e kanë shtyrë biznesin të bëhet ndër kompanitë më të mëdha të modës së shpejtë në mbarë botën duke e ndihmuar atë të zhvillohet me një shpejtësi të mahnitshme. Gjashtë lojëra të ndryshme në aplikacion, duke përfshirë edhe atë që luante Emili, mund të aksesohen nga katër vende të BE-së, si dhe nga Shtetet e Bashkuara dhe Mbretëria e Bashkuar. Lojërat u premtojnë përdoruesve të fitojnë kredi falas ose “dhurata falas” me vlerë deri në 3,000 euro.

Ekspertët paralajmërojnë se veprimet e Shein mund të shkelin ligjin e konsumatorit dhe të çojnë në gjoba në miliarda euro për shkelje të mundshme legjislative të rregullave të Bashkimit Evropian që kontrollojnë kompanitë e mëdha të internetit. Nëpërmjet treguesve të progresit, timers, dhe pop-ups duke treguar të gjitha goodies njerëzit e tjerë marrin për absolutisht falas, programi gjithashtu ofron një përvojë të gamifikuar duke inkurajuar përdoruesit për t’u bashkuar.

Source: Shein

 

Që nga prilli, Komisioni Evropian ka vëzhguar nga afër Shein, një shitës i njohur për lojën e tij të “dhuratave falas”. Sipas Aktit të Shërbimeve Dixhitale të BE, dyqani është klasifikuar si një “platformë shumë e madhe online,” kështu që Shein vjen nën mbikqyrje të drejtpërdrejtë. Së bashku me shtatëmbëdhjetë grupe të tjera kombëtare konsumi, BEUC kohët e fundit paditi rivalin kinez të Shein, Temu , për gjoja përdorimin e detyrimit sipas rregullit të ri.

Sistemet “karrem dhe switch” të lojës si dhe përdorimi i minutazhit të rremë dhe shufrat e progresit kriptik mund të bëjnë që Shein të shkelë edhe Ligjin për Shërbimet Dixhitale. Komisioni Evropian i ka bërë Shein dhe Temu më shumë pyetje se si ata garantojnë se aktivitetet e tyre ndjekin Ligjin e Shërbimeve Dixhitale. Shein dhe Temu duhet të përgjigjen, pas kësaj, Komisioni mund të fillojë veprimet ligjore kundër të dy bizneseve.

Gjoba mund të shkojë në 1.7 miliard euro. Shein tashmë është vënë nën kritika për përdorimin e punës së detyruar në zinxhirin e saj të furnizimit dhe aktivistët mjedisorë kanë vënë në dukje çështjet e qëndrueshmërisë të ngritura nga shitjet e modës së shpejtë me çmime të ulta.

Për Shein, kontrolli në rritje nga autoritetet evropiane vjen në një pikë kyçe pasi një grup i të drejtave të njeriut me qendër në Mbretërinë e Bashkuar i ka kërkuar rregullatorit britanik të ngarkuar me listat e bursave për të ndaluar IPO-në e Londrës të Sheinit për shkak të pretendimeve për punë të detyruar.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
3 min. duke lexuar

Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale

Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi
5 min. duke lexuar

Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi

Markat kanë optimizuar përmbajtjen për motorët e kërkimit për vite me radhë. Sot, megjithatë, vetë mënyra se si njerëzit kërkojnë informacion po ndryshon, dhe bashkë me të, mënyra se si ata marrin vendime. Në vend të pyetjeve të shkurtra, ata pyesin për gjëra specifike që kanë rëndësi për ta. Ajo që dikur ishte argëtuese tani […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje
3 min. duke lexuar

Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje

Gjigandi britanik i shitjes me pakicë Marks & Spencer po ndryshon ndjeshëm strategjinë e tij të shitjeve në internet. Sipas një raporti të ChannelX, kompania ka nënshkruar një marrëveshje me Zalando për të trajtuar të gjithë logjistikën në Evropën kontinentale dhe njëkohësisht po hyn në TikTok Shop, ku një produkt bukurie shitet çdo sekondë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU