
“Ne kemi qenë në gjendje të rrisim bazën tonë të klientëve në 51.8 milion përdorues aktivë,” tha Robert Gentz gjatë njoftimit. Ky total është 4.5% më i lartë se viti i mëparshëm.
Pikat kryesore financiare të vitit 2024
Disa nga rezultatet financiare të vitit 2024 përfshijnë rritjen e GMV prej 4.5%, në 15.3 miliard €, dhe rritjen e të ardhurave prej 4.2%, në 10.6 miliard €. Ajo që ishte veçanërisht e rëndësishme ishte EBIT e rregulluar prej 511 milion €, e cila është shumë më e lartë se 350 milion € të vitit të mëparshëm. Rritja e shtyu marzhin EBIT të rregulluar nga 3.5% në një 4.8% më të shëndetshëm.
Në vitin 2025, Zalando pret GMV dhe rritje të të ardhurave nga 4% deri në 9%. Këto parashikime nuk përfshijnë blerjen e ABOUT YOU.
Strategjia e rritjes: Fokusi i konsumatorit dhe biznesit
Zalando ia atribuon suksesin e saj asaj që Gentz e quan “strategjia e ekosistemit” të tyre— zhvillimi paralel i përballimit të konsumatorit dhe biznesit me biznesin.
Kompania planifikon të zgjerojë programin e saj të besnikërisë Zalando Plus në shumicën e tregjeve në vitin 2025, duke u mbështetur në praninë e saj aktuale në shtatë vende evropiane:
- Gjermania
- Italia
- Spanja
- Franca
- Holanda
- Zvicra
- Austria
Ndërkohë, përzgjedhja e modës vazhdon të rritet me shtesat e fundit duke përfshirë veshje për meshkuj Versace, Marine Serre, On, dhe Fjällräven. Në shkurt, Zalando u bë e vetmja shitëse evropiane e Diane von Furstenberg.

Source: corporate.zalando.com
Zgjerimi i stilit të jetesës
Përveç modës, Zalando po zgjerohet në kategoritë e stilit të jetesës. Divizioni i Bukurisë është vendosur të zgjerohet në Spanjë dhe Finlandë, duke e vënë atë në dispozicion në 13 tregje evropiane. Do të ketë edhe 5 territore të tjera të shtuara në Lounge nga Zalando në vitin 2025, për një total prej 22 tregjesh.
Infrastruktura e biznesit dhe rritja strategjike
Sistemi operativ ZEOS i Zalandos tani shërben 12 tregje pas zgjerimit në Zvicër, Poloni dhe Spanjë. Tregtarët mund të kenë akses në 10 kanale shitjesh, duke përfshirë 9 sheshe që mbulojnë 85% të volumit të tregut të Evropës.
ZEOS u zgjodh nga shitësi britanik NEXT për përmbushjen e Evropës kontinentale, gjë që ka çuar në zgjerimin në 10 tregje shtesë ku operon NEXT.
Zalando ka siguruar mbi 90% të aksioneve të ABOUT YOU, me blerjen që pritet të mbyllet deri në verën e vitit 2025. Kjo lëvizje do t’i mundësojë kompanisë të ndjekë një strategji të dyfishtë të markës dhe të kombinojë ZEOS me teknologjinë SCAYLE të ABOUT YOU.
Objektivat e qëndrueshmërisë
Praktikat e qëndrueshme po përmirësohen me një rënie prej 82% të emetimeve operacionale të gazrave me efekt serrë dhe me një rënie prej 48% të intensitetit të emetimit të produkteve të etiketave private që nga viti 2018. Disa nga qëllimet afatgjata janë të bëhen neutrale ndaj klimës në operacionet dhe etiketat private deri në vitin 2040 dhe të bëhen një platformë plotësisht neutrale ndaj karbonit deri në vitin 2050.
Rezultatet e tremujorit të parë të vitit 2025 do të shpallen më 6 maj.