3 min. duke lexuar

Strategjia afat-gjatë në marketing: Studimi tregon 60% rritje roi

Hulumtimet nga WARC dhe Google japin rekomandime për arritjen e rritjes së qëndrueshme në të gjithë enterierin e marketingut. Receta përfshin investime të balancuara në Marketing Mix Modelling (MMM), attribution, dhe inteligjencë artificiale. Këto mjete ndihmojnë në të kuptuarit e lidhjeve komplekse midis aktiviteteve të marketingut dhe rezultateve të biznesit, si në afat të shkurtër ashtu edhe në afat të gjatë.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Strategjia afat-gjatë në marketing: Studimi tregon 60% rritje roi
Burimi: Depositphotos

Optimizoni buxhetin tuaj të marketingut

Sipas meta-analizës së Ipsos që fokusohet në markat e e-commerce, një ndarje optimale e buxhetit të marketingut me 50-60% të investuar në ndërtimin e markës sjell avantazhe të rëndësishme. Kjo metodë mund të maksimizojë kthimet, pasi përparësia e objektivave afatshkurtra në dëm të ndërtimit afatgjatë të markës çon në neglizhimin e të ardhurave potenciale të gjeneruara në enterierin e sipërm dhe të mesëm.

Comparing EU brand ecommerce

Source: WARC

Nga qasja binare në integrim

WARC rekomandon që marketerët të largohen nga ndarja tradicionale e buxhetit midis markës dhe performancës dhe të investojnë në marketing në të gjithë enterierin. Sipas një studimi të Nielsen të kryer për Google, një rritje prej 1% e ndërgjegjësimit të markës çon në një rritje prej 0.6% të shitjeve afatgjata së bashku me një rritje prej 0.4% të shitjeve afatshkurtra. Studimi zbuloi gjithashtu se një rritje prej 1% e synimit të blerjes çon në një rritje prej 0.7% të shitjeve afatshkurtra dhe një rritje prej 0.2% të shitjeve afatgjata. Ky ndërlidhje midis aktiviteteve të markës dhe performancës sugjeron se përqendrimi ekskluzivisht në ROI afatshkurtër mund të neglizhojë kthimet e rëndësishme të mediave të gjeneruara nëpërmjet ndërtimit afatgjatë të markës.

Media effect on sales

Source: WARC

Pse është çelësi i modelimit të përzierjes së marketingut?

MMM po përjeton një rilindje si një mjet që ofron një pamje të integruar të investimeve në media. Ai ndihmon në përmirësimin e ndarjes së buxhetit në të gjithë kanalet, në përcaktimin e standarteve dhe në informimin e planifikimit strategjik. Marketerët e e-commerce mund të zgjedhin midis modeleve të brendshme ose të jashtme bazuar në nevojat dhe ekspertizën e tyre specifike. Kombinimi i MMM me attribution dhe eksperimentim ofron një kuadër të fuqishëm për optimizimin e investimeve dhe testimin e njohurive.

IA si një shofer i vendim-marrjes më të shpejtë dhe më të saktë

IA në marketing mundëson njohuri të shpejta dhe të hollësishme që ndihmojnë marketerët të adaptojnë buxhetet në mënyrë dinamike për të përmbushur si objektivat aktuale ashtu edhe ato afatgjata. IA mundëson mbledhjen e vazhdueshme të mendjemprehtësisë dhe menaxhimin e efektshëm të burimeve, gjë që është vendimtare për bizneset në mjedisin dixhital që po ndryshon me shpejtësi.

Qasja holistike ndaj strategjisë

Ndërsa efektet afat-gjata të medias janë kyçe për rritjen e markës dhe maksimizimin e fitimit, duke u përqëndruar vetëm në roi afat-shkurtër rrezikon të humbasë mundësitë vendimtare të ndërtimit të markës. Prandaj, një strategji e integruar që balancon si qëllimet afatshkurtra, ashtu edhe ato afatgjata, në fund të fundit nxit rritjen e qëndrueshme dhe avantazhin konkurrues.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Çfarë është marketingu gueril?
4 min. duke lexuar

Çfarë është marketingu gueril?

Guerrilla marketing është një strategji reklamuese novatore që shfrytëzon metoda surprizë dhe jokonvencionale për të promovuar produktet apo shërbimet. Kjo metodë është veçanërisht e efektshme në kapjen e vëmendjes së konsumatorëve në një treg të mbushur plot, shpesh duke u mbështetur në kreativitetin dhe taktikat me kosto të ulët dhe jo në kanalet tradicionale të […]

Lexoni artikullin
Si të krijoni një strategji marketingu B2B në 6 hapa
4 min. duke lexuar

Si të krijoni një strategji marketingu B2B në 6 hapa

Për kompanitë e e-commerce që përpiqen të bashkëveprojnë siç duhet me kompanitë e tjera, zhvillimi i një plani të suksesshëm marketingu B2B është absolutisht jetik. Ndërsa marketingu B2C ndonjëherë thekson thirrjet emocionale, B2B marketing thekson marrëdhëniet dhe vlerën dhe kërkon një qasje më strategjike. Ky është një udhëzues bazë për t’ju mundësuar të krijoni një […]

Lexoni artikullin
Vështrim i përgjithshëm i IA të Google: Një dilemë për shtypin
4 min. duke lexuar

Vështrim i përgjithshëm i IA të Google: Një dilemë për shtypin

Në maj, Google lançoi “AI Overviews,” një veçori që jep rezultatet e kërkimit të gjuhës natyrore në krye të një faqeje. Ky mjet mund të bëjë që organet e medias të humbasin shikueshmërinë nëse përdoruesit nuk klikojnë më në lidhjet e shfaqura më poshtë. Edhe më keq, nëse botuesit refuzojnë të lejojnë që përmbajtja e […]

Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+