3 min. duke lexuar

Snapchat sjell reklama në burimin e bisedës. Markat shohin ngritjen e ndërgjegjësimit 2.3x

Snapchat lançon Sponsored Snaps - një format reklamash që shfaqet në bisedat private midis miqve. Rezultatet fillestare tregojnë se kur përdoruesit hapin reklamën e plotë, ndërgjegjësimi i markës rritet 2.3 herë më shumë se në rrjetet e tjera sociale.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Snapchat sjell reklama në burimin e bisedës. Markat shohin ngritjen e ndërgjegjësimit 2.3x
Burimi: ChatGPT

Biseda si hapësira e re reklamuese

Platforma prezantoi rezultatet e hulumtimit në Javën e Reklamave që hartuan qëndrimet e përdoruesve ndaj reklamave në biseda. 86% e përdoruesve të mediave sociale në SHBA janë të hapur për të marrë mesazhe nga markat në aplikacione si Snapchat ose Messenger.

Një studim nga Kantar konfirmoi se 85% e Snapchatters e konsiderojnë këtë format të rëndësishëm dhe natyrshëm të përshtatshëm me zakonet e tyre të platformës. Në Snapchat, 71% e përdoruesve kanë krijuar mënyrën e tyre të komunikimit me miqtë, duke e bërë platformën një hapësirë më personale sesa burimi klasik i lajmeve.

Fushatat e para dhanë rezultate të forta

Calvin Harris ishte artisti i parë që testoi Sponsored Snaps për këngën e tij Blessings. Fushata me mesazhin “Calvin Harris po shkruan…” arriti 11.8 milionë përdorues në MB dhe rriti transmetimet e Spotify me 58%.

Calvin Harris Sponsored Snaps campaign results showing 11.8M reach and 58% lift in Spotify streams on Snapchat's yellow branded background

Source: Snapchat

Wendy’s arriti 52 milionë përshtypje në një ditë dhe regjistroi një rritje prej 54% të ndjekësve organikë. Marka mbështetej në humor dhe një stil komunikimi që përdoruesit e njohin nga mesazhet me miqtë.

Çfarë funksionon në reklamimin e bisedës

Hulumtimet e kryera me MAGNA Media Trials treguan se përdoruesit presin vlerë praktike nga markat në chat mbi të gjitha. Zbritjet, rekomandimet e personalizuara dhe përditësimet në kohë funksionojnë më së miri. Përmbajtja argëtuese mund ta transformojë një ndërveprim të rregullt në një moment që njerëzit në të vërtetë e mbajnë mend.

Metrikat konfirmuan efektivitetin e formatit. Kur hapim plotësisht një Sponsored Snap, ne shohim:

  • 2.3 herë më e lartë në ndërgjegjësimin e markës pa ndihmë
  • 1.4 herë më e lartë në ndërgjegjësimin për reklamat
  • 1.8 herë më e lartë në qëllimin e blerjes

Të gjitha vlerat krahasohen me platformat e tjera sociale.

Pse Snapchat po vë bast në Chat

Platforma diferencohet nga konkurrentët duke vënë bast në intimitetin e bisedave në vend të lëvizjes së pafund të përmbajtjes. Snapchat e konsideron bisedën dalluesin e tij më të fortë kundrejt rrjeteve të tjera sociale.

Snaps të sponsorizuara shfaqen midis bisedave, por nuk prishin privatësinë e bisedave ekzistuese. Përdoruesit mund të zgjedhin nëse do ta hapin reklamën ose ta kapërcejnë atë.

Formati është i disponueshëm për markat duke filluar nga kjo javë. Snapchat prezantoi gjithashtu një libër të ri të matjes për të ndihmuar tregtarët të matin efektivitetin e fushatës në mjedisin e bisedës.

Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Artikuj të ngjashëm
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
3 min. duke lexuar

Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale

Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi
5 min. duke lexuar

Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi

Markat kanë optimizuar përmbajtjen për motorët e kërkimit për vite me radhë. Sot, megjithatë, vetë mënyra se si njerëzit kërkojnë informacion po ndryshon, dhe bashkë me të, mënyra se si ata marrin vendime. Në vend të pyetjeve të shkurtra, ata pyesin për gjëra specifike që kanë rëndësi për ta. Ajo që dikur ishte argëtuese tani […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje
3 min. duke lexuar

Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje

Gjigandi britanik i shitjes me pakicë Marks & Spencer po ndryshon ndjeshëm strategjinë e tij të shitjeve në internet. Sipas një raporti të ChannelX, kompania ka nënshkruar një marrëveshje me Zalando për të trajtuar të gjithë logjistikën në Evropën kontinentale dhe njëkohësisht po hyn në TikTok Shop, ku një produkt bukurie shitet çdo sekondë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU