2 min. duke lexuar

SME-të franceze këmbëngulin se rritja e tyre varet nga aksesi në tregun e vetëm

SME-të franceze janë gjithnjë e më të varura nga aksesi në Tregun e Vetëm Evropian për performancën e tyre financiare, me mbi 86% që deklarojnë se është jetike për rritjen e tyre.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
SME-të franceze këmbëngulin se rritja e tyre varet nga aksesi në tregun e vetëm
Burimi: Depositphotos

Tregu i Vetëm, që përfshin 99.8% të ndërmarrjeve, siguron 42% të prodhimit të PKB-së së Francës dhe punëson 52% të punëtorëve të sektorit privat. Megjithatë, 69% e SME-ve të anketuara përmendën rregulla të ndryshme midis shteteve të BE-së si një pengesë për zgjerimin e tyre.

85% e të anketuarve besojnë se punësimi i teknologjive dixhitale mund të rrisë shitjet e tyre në këtë sektor. Radhitja dhe thjeshtimi i politikave midis vendeve të BE-së mund të çlirojë potencialin e vërtetë të Tregut të Vetëm, duke rezultuar potencialisht në një rritje vjetore prej 0.6% të PKB-së franceze për frymë dhe krijimin e 160,000 vendeve të reja të punës.

Source: Depositphotos

Dixhitalizimi mbështet zhvillimin e SME-ve dhe rrit aftësitë e eksportit, por SME-të franceze mbeten prapa homologëve të tyre të BE-së në miratimin e e-commerce. Raporti ofron disa rekomandime për të rritur përfshirjen e SME-ve në Tregun e Vetëm, duke përfshirë përparësinë e integrimit në BE, krijimin e një ID të vetme të TVSH-së dhe përqafimin e etiketimit dixhital si një zëvendësim i besueshëm për etiketimin real.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
GTM Tag Loading Update: Ndryshimet thelbësore për gjurmimin e konvertimit të e-commerce
4 min. duke lexuar

GTM Tag Loading Update: Ndryshimet thelbësore për gjurmimin e konvertimit të e-commerce

A keni marrë një email në lidhje me ndryshimet se si Google Tag Manager (GTM) do të ngarkojë Google Ads dhe Floodlight tags nga 10th April 2025? Kjo update mund të ndikojë në ndjekjen e konvertimit, remarketing, dhe mënyrën se si ju menaxhoni tags në GTM. Çfarë po ndryshon saktësisht, pse po ndodh dhe çfarë […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
IA, Deepfakes dhe Fraudulent Websites. Marketingu dixhital nuk ka qenë kurrë më i rrezikshëm
5 min. duke lexuar

IA, Deepfakes dhe Fraudulent Websites. Marketingu dixhital nuk ka qenë kurrë më i rrezikshëm

Reklamat dixhitale po ndryshojnë më shpejt se kurrë më parë dhe markat e e-commerce, së bashku me agjencitë e marketingut, duhet të ndjekin ritmin e sfidave dhe mundësive të reja. Raporti i Pulsit të Industrisë harton se cilat prirje, kërcënime, deepfakes dhe risi do të modelojnë reklamat online gjatë vitit të ardhshëm. Ai mbështetet në […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+