3 min. duke lexuar

SME-të e Mbretërisë së Bashkuar lulëzojnë me strategjitë e reklamave të ndërtimit të markave

Të dhënat e fundit zbulojnë një prirje të dukshme midis ndërmarrjeve të vogla dhe të mesme të Mbretërisë së Bashkuar (SME): shumica po korrin përfitime nga reklamat e tyre dhe strategjitë e ndërtimit të markave. Një studim nga Amazon Ads tregon se 86% e SME-ve kreditojnë qasjet e tyre aktuale të reklamave me tërheqjen me sukses të klientëve të rinj dhe rritjen e ndërgjegjësimit të markës gjatë vitit të kaluar.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
SME-të e Mbretërisë së Bashkuar lulëzojnë me strategjitë e reklamave të ndërtimit të markave
Burimi: Depositphotos

Ndikimi i reklamave shtrihet përtej blerjes së thjeshtë të klientëve, duke luajtur një rol vendimtar në rritjen e biznesit. Tre të katërtat e ndërmarrjeve të anketuara raportuan se përpjekjet e tyre reklamuese kanë qenë të rëndësishme në zgjerimin e operacioneve të tyre brenda Mbretërisë së Bashkuar. Për më tepër, më shumë se gjysma e të anketuarve vunë në dukje se reklamat kanë kontribuar në zgjerimin e tyre ndërkombëtar të biznesit dhe njohjen e markës.

Këto rezultate pozitive kanë ndikuar në buxhetet e reklamave. Nga SME-të e Mbretërisë së Bashkuar pyetën, pak më shumë se një e treta ruajtën buxhetin e tyre nga viti i mëparshëm, ndërsa mbi gjysma kishin rregulluar shpenzimet e tyre të reklamave për të mbështetur përpjekjet e tyre për ndërtimin e markave.

Studimi zbuloi se pothuajse tre të katërtat e 600 SME-ve të pyetura po investojnë aktivisht në reklama për të rritur markën dhe biznesin e tyre. Megjithatë, një pakicë e konsiderueshme, pothuajse tridhjetë për qind, nuk shpenzon para për fushatat reklamuese. Kur u pyetën pse nuk reklamuan, përgjigjet më të shpeshta të raportuara ishin kostot e larta dhe kthimet zhgënjyese në përpjekjet e mëparshme.

Source: Depositphotos

Duke komentuar mbi gjetjet, Ludovic de Valon, Drejtor i Global SMB Marketing në Amazon Ads, përsëriti angazhimin e tyre për të thjeshtuar marketingun për SME-të. Ai nënvizoi përpjekjet e tyre për të kapërcyer sfidat me anë të pikave të aksesit me kosto të ulët, sistemeve matëse me sy të mbyllur dhe paraqitjes së efektshme të produkteve në një bazë të gjerë klientësh, të gjitha këto që kanë për qëllim mbështetjen e rritjes së biznesit dhe ndërtimin e markës.

Ky hulumtim nënvizon rëndësinë në rritje të reklamave në sektorin e SME-ve për zhvillimin e biznesit dhe ngritjen e markave, duke theksuar gjithashtu sfidat që hasin disa biznese në përdorimin e këtij mjeti për rritjen.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Meta prezanton mjete të reja për tregtinë elektronike: reklama të gjithanshme, AI dhe vendosje të reja
4 min. duke lexuar

Meta prezanton mjete të reja për tregtinë elektronike: reklama të gjithanshme, AI dhe vendosje të reja

Meta prezanton mjete të reja dhe përmirësime në mjetet e saj të reklamimit që synojnë të mbështesin bizneset e shitjes me pakicë dhe tregtisë elektronike. Kompania vazhdon të investojë në modelet e AI dhe zgjeron opsionet për reklamuesit për të maksimizuar rezultatet e shitjeve si në internet ashtu edhe në dyqane fizike.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Lexoni artikullin
Transmetimi Beats TV: Ndryshimi i lojës për tregtinë elektronike dhe marketingun
5 min. duke lexuar

Transmetimi Beats TV: Ndryshimi i lojës për tregtinë elektronike dhe marketingun

Të ardhurat nga shërbimet e transmetimit kanë tejkaluar televizionin tradicional për herë të parë në histori.  Sipas parashikimit të videos dixhitale eMarketer 2025, TV linear do të përbëjë vetëm një të tretën e tregut të abonimeve në SHBA deri në vitin 2028.  Konsumatorët preferojnë gjithnjë e më shumë shërbime fleksibël të disponueshme në çdo kohë […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
Meta AI po shpërndahet në Evropë
4 min. duke lexuar

Meta AI po shpërndahet në Evropë

Gjigandi i teknologjisë Meta zbuloi këtë javë se mjeti i tij bisedor i AI do të vendoset në 41 vende evropiane, duke përfshirë ato në Bashkimin Evropian, si dhe 21 territore jashtë shtetit – duke shënuar zgjerimin e tyre më të madh global të Meta AI deri më sot.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+