3 min. duke lexuar

SME-të e Mbretërisë së Bashkuar lulëzojnë me strategjitë e reklamave të ndërtimit të markave

Të dhënat e fundit zbulojnë një prirje të dukshme midis ndërmarrjeve të vogla dhe të mesme të Mbretërisë së Bashkuar (SME): shumica po korrin përfitime nga reklamat e tyre dhe strategjitë e ndërtimit të markave. Një studim nga Amazon Ads tregon se 86% e SME-ve kreditojnë qasjet e tyre aktuale të reklamave me tërheqjen me sukses të klientëve të rinj dhe rritjen e ndërgjegjësimit të markës gjatë vitit të kaluar.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
SME-të e Mbretërisë së Bashkuar lulëzojnë me strategjitë e reklamave të ndërtimit të markave
Burimi: Depositphotos

Ndikimi i reklamave shtrihet përtej blerjes së thjeshtë të klientëve, duke luajtur një rol vendimtar në rritjen e biznesit. Tre të katërtat e ndërmarrjeve të anketuara raportuan se përpjekjet e tyre reklamuese kanë qenë të rëndësishme në zgjerimin e operacioneve të tyre brenda Mbretërisë së Bashkuar. Për më tepër, më shumë se gjysma e të anketuarve vunë në dukje se reklamat kanë kontribuar në zgjerimin e tyre ndërkombëtar të biznesit dhe njohjen e markës.

Këto rezultate pozitive kanë ndikuar në buxhetet e reklamave. Nga SME-të e Mbretërisë së Bashkuar pyetën, pak më shumë se një e treta ruajtën buxhetin e tyre nga viti i mëparshëm, ndërsa mbi gjysma kishin rregulluar shpenzimet e tyre të reklamave për të mbështetur përpjekjet e tyre për ndërtimin e markave.

Studimi zbuloi se pothuajse tre të katërtat e 600 SME-ve të pyetura po investojnë aktivisht në reklama për të rritur markën dhe biznesin e tyre. Megjithatë, një pakicë e konsiderueshme, pothuajse tridhjetë për qind, nuk shpenzon para për fushatat reklamuese. Kur u pyetën pse nuk reklamuan, përgjigjet më të shpeshta të raportuara ishin kostot e larta dhe kthimet zhgënjyese në përpjekjet e mëparshme.

Source: Depositphotos

Duke komentuar mbi gjetjet, Ludovic de Valon, Drejtor i Global SMB Marketing në Amazon Ads, përsëriti angazhimin e tyre për të thjeshtuar marketingun për SME-të. Ai nënvizoi përpjekjet e tyre për të kapërcyer sfidat me anë të pikave të aksesit me kosto të ulët, sistemeve matëse me sy të mbyllur dhe paraqitjes së efektshme të produkteve në një bazë të gjerë klientësh, të gjitha këto që kanë për qëllim mbështetjen e rritjes së biznesit dhe ndërtimin e markës.

Ky hulumtim nënvizon rëndësinë në rritje të reklamave në sektorin e SME-ve për zhvillimin e biznesit dhe ngritjen e markave, duke theksuar gjithashtu sfidat që hasin disa biznese në përdorimin e këtij mjeti për rritjen.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
A do të bëhet ChatGPT rrjedha e re e të ardhurave të OpenAI?
3 min. duke lexuar

A do të bëhet ChatGPT rrjedha e re e të ardhurave të OpenAI?

OpenAI po ndërton një sistem pagese në mënyrë që njerëzit të mund të blejnë gjëra direkt përmes ChatGPT pa lënë bisedën. Sipas raporteve të Reuters, tregtarët do t’i paguajnë kompanisë AI komisione për shitjet. Është një mënyrë e re për të fituar para pasi humbi 5 miliardë dollarë vitin e kaluar pavarësisht se arriti 10 […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ekipet e marketingut injorojnë problemin prej 30 milionë funtesh: Kthimet e tregtisë elektronike
5 min. duke lexuar

Ekipet e marketingut injorojnë problemin prej 30 milionë funtesh: Kthimet e tregtisë elektronike

Blerësit në internet kthejnë 30-40% më shumë produkte sesa klientët në dyqan, por mjetet e marketingut nuk i gjurmojnë këto të dhëna. Sipas analizës nga The-future-of-commerce.com, një markë mode zbuloi një hendek prej 30 milionë funtesh midis të ardhurave të raportuara dhe fitimeve aktuale pas llogaritjes së kthimit. Shumica e metrikave të marketingut dixhital e […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive
4 min. duke lexuar

Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive

Meta shkoi pas hajdutëve të përmbajtjes në një mënyrë të madhe. Ata hoqën 10 milionë profile të rreme që kopjonin krijuesit e njohur dhe goditën 500,000 llogari të padëshiruara në gjysmën e parë të vitit 2025. Tani Facebook dëshiron të ndalojë shfaqjen e të njëjtave video virale kudo.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU