
Ndikimi i reklamave shtrihet përtej blerjes së thjeshtë të klientëve, duke luajtur një rol vendimtar në rritjen e biznesit. Tre të katërtat e ndërmarrjeve të anketuara raportuan se përpjekjet e tyre reklamuese kanë qenë të rëndësishme në zgjerimin e operacioneve të tyre brenda Mbretërisë së Bashkuar. Për më tepër, më shumë se gjysma e të anketuarve vunë në dukje se reklamat kanë kontribuar në zgjerimin e tyre ndërkombëtar të biznesit dhe njohjen e markës.
Këto rezultate pozitive kanë ndikuar në buxhetet e reklamave. Nga SME-të e Mbretërisë së Bashkuar pyetën, pak më shumë se një e treta ruajtën buxhetin e tyre nga viti i mëparshëm, ndërsa mbi gjysma kishin rregulluar shpenzimet e tyre të reklamave për të mbështetur përpjekjet e tyre për ndërtimin e markave.
Studimi zbuloi se pothuajse tre të katërtat e 600 SME-ve të pyetura po investojnë aktivisht në reklama për të rritur markën dhe biznesin e tyre. Megjithatë, një pakicë e konsiderueshme, pothuajse tridhjetë për qind, nuk shpenzon para për fushatat reklamuese. Kur u pyetën pse nuk reklamuan, përgjigjet më të shpeshta të raportuara ishin kostot e larta dhe kthimet zhgënjyese në përpjekjet e mëparshme.

Source: Depositphotos
Duke komentuar mbi gjetjet, Ludovic de Valon, Drejtor i Global SMB Marketing në Amazon Ads, përsëriti angazhimin e tyre për të thjeshtuar marketingun për SME-të. Ai nënvizoi përpjekjet e tyre për të kapërcyer sfidat me anë të pikave të aksesit me kosto të ulët, sistemeve matëse me sy të mbyllur dhe paraqitjes së efektshme të produkteve në një bazë të gjerë klientësh, të gjitha këto që kanë për qëllim mbështetjen e rritjes së biznesit dhe ndërtimin e markës.
Ky hulumtim nënvizon rëndësinë në rritje të reklamave në sektorin e SME-ve për zhvillimin e biznesit dhe ngritjen e markave, duke theksuar gjithashtu sfidat që hasin disa biznese në përdorimin e këtij mjeti për rritjen.