2 min. duke lexuar

Skena e tregtisë elektronike në Evropë: Kush dominon zgjidhjet softuerike?

Suksesi në fushën gjithnjë në ndryshim të shitjeve online varet kryesisht nga përzgjedhja e zgjidhjes së duhur softuerike. Statistikat më të fundit nga ECDB paraqesin një tablo interesante të tregut evropian dhe preferencave të konsumatorëve.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Skena e tregtisë elektronike në Evropë: Kush dominon zgjidhjet softuerike?
Burimi: Depositphotos

Magento: Mbreti i panjollosur i tregtisë elektronike evropiane

Evropa ka një të preferuar të qartë, ndërsa tregu global zakonisht përqendrohet në çiftin e gjigantëve Shopify dhe Magento. Magento ka konfirmuar epërsinë e saj në kontinentin e lashtë duke pushtuar katërmbëdhjetë kombe të mahnitshme evropiane. Nga Italia me diell përmes Holandës së pasur deri në Finlandën e ftohtë, Magento është numri një në shumë kultura dhe ekonomi.

Një paletë e pasur zgjedhjesh

Mungesa e grupeve rajonale, megjithatë, befason ekspertët. Edhe pse vendet gjeografikisht të afërta natyrisht do të zgjidhnin zgjidhje të ngjashme, realiteti është shumë më i larmishëm.

PrestaShop, i cili sundon pesë vende duke përfshirë Francën dhe Spanjën dhe WooCommerce, të preferuar në Serbi, Kroaci, Islandë dhe Estoni, tregojnë se shitësit evropianë janë të shtyrë nga kritere të tjera përveç përkatësisë rajonale kur marrin vendimin e tyre.

Vendet që flasin gjermanisht: Një ndarje e paparashikuar

Ka një fenomen magjepsës në zonën e DACH. Dyqanet gjermane kanë vënë bast në zgjidhjen e shtëpisë Shopware, por fqinjët e tyre austriakë dhe zviceranë preferojnë Magento. Ky ndryshim ekziston në një mjedis ku sjellja e konsumatorit në këto tregje zakonisht tregon ngjashmëri.

Discover Europe's top eCommerce Software Solutions

Europe´s top shop software providers Source:ECDB

Mozaiku nga Evropa Qendrore

Evropa Qendrore qëndron si një mozaik i vërtetë shijesh.

  • Tregtarët polakë betohen për IdoSell
  • Hungarezët zgjedhin ShopRenter
  • Shitësit turq mbështeten në sistemin T-Soft.

Kjo varietet pasqyron jo vetëm shijet personale për teknologjinë por edhe karakteristikat kulturore dhe financiare të çdo tregu.

Çfarë e vendos vendimin?

Profesionistët janë dakord se këto zgjedhje ndikohen nga disa elementë, që nga doganat rajonale e deri te përballueshmëria e çmimeve e deri te miqësorja e përdoruesit. Gjithashtu shumë të rëndësishme janë përvojat personale të zhvilluesve dhe rritja historike e tregjeve dixhitale në kombe të ndryshme.

Pa dyshim, tregu evropian i e-commerce mbetet një mjedis i larmishëm ku një model i vetëm nuk është universalisht i zbatueshëm.

Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU

Freelance Digital Marketing Specialist at Ecommerce Bridge with nearly a decade of experience in digital marketing, where I’ve specialised in managing international teams and building strategic partnerships. As former International Team Lead at Groupon, I managed teams across various European countries, handled KPI achievement, and worked daily with agencies in English. These days, I focus on content strategy, link building, and coordinating with international agencies in e-commerce expansion. What truly fulfils me is working with people and seeing everyone happy and satisfied with the results. I’m passionate about researching and writing about the latest trends in e-commerce and digital marketing, bringing fresh insights and industry news to our readers. I hold a Master’s degree in Mass Media Studies and completed international courses in London and Bristol.

Artikuj të ngjashëm
Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive
4 min. duke lexuar

Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive

Meta shkoi pas hajdutëve të përmbajtjes në një mënyrë të madhe. Ata hoqën 10 milionë profile të rreme që kopjonin krijuesit e njohur dhe goditën 500,000 llogari të padëshiruara në gjysmën e parë të vitit 2025. Tani Facebook dëshiron të ndalojë shfaqjen e të njëjtave video virale kudo.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë
5 min. duke lexuar

Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë

Naomi Campbell, Linda Evangelista dhe 48 modele të tjera të larta këndojnë “I Feel Love” në filmin e përvjetorit të Steven Meisel për Zara. Marka spanjolle feston 50 vjet me këtë fushatë të mbushur me yje që lançohet më 9 maj – data e saktë që Amancio Ortega hapi dyqanin e tij të parë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB
4 min. duke lexuar

Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB

Amazon sapo dëshmoi se blerjet verore mund të mposhtin shitjet dimërore. Ngjarja e parë katër-ditore Prime e gjigantit të shitjes me pakicë (8-11 korrik) gjeneroi 2.08 miliardë £ në shpenzime online në Mbretërinë e Bashkuar – pothuajse dyfishi i asaj që tërhoqi e Premtja e Zezë në 2024. Shifrat tregojnë se konsumatorët janë ende të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU