2 min. duke lexuar

Skena e tregtisë elektronike në Evropë: Kush dominon zgjidhjet softuerike?

Suksesi në fushën gjithnjë në ndryshim të shitjeve online varet kryesisht nga përzgjedhja e zgjidhjes së duhur softuerike. Statistikat më të fundit nga ECDB paraqesin një tablo interesante të tregut evropian dhe preferencave të konsumatorëve.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Skena e tregtisë elektronike në Evropë: Kush dominon zgjidhjet softuerike?
Burimi: Depositphotos

Magento: Mbreti i panjollosur i tregtisë elektronike evropiane

Evropa ka një të preferuar të qartë, ndërsa tregu global zakonisht përqendrohet në çiftin e gjigantëve Shopify dhe Magento. Magento ka konfirmuar epërsinë e saj në kontinentin e lashtë duke pushtuar katërmbëdhjetë kombe të mahnitshme evropiane. Nga Italia me diell përmes Holandës së pasur deri në Finlandën e ftohtë, Magento është numri një në shumë kultura dhe ekonomi.

Një paletë e pasur zgjedhjesh

Mungesa e grupeve rajonale, megjithatë, befason ekspertët. Edhe pse vendet gjeografikisht të afërta natyrisht do të zgjidhnin zgjidhje të ngjashme, realiteti është shumë më i larmishëm.

PrestaShop, i cili sundon pesë vende duke përfshirë Francën dhe Spanjën dhe WooCommerce, të preferuar në Serbi, Kroaci, Islandë dhe Estoni, tregojnë se shitësit evropianë janë të shtyrë nga kritere të tjera përveç përkatësisë rajonale kur marrin vendimin e tyre.

Vendet që flasin gjermanisht: Një ndarje e paparashikuar

Ka një fenomen magjepsës në zonën e DACH. Dyqanet gjermane kanë vënë bast në zgjidhjen e shtëpisë Shopware, por fqinjët e tyre austriakë dhe zviceranë preferojnë Magento. Ky ndryshim ekziston në një mjedis ku sjellja e konsumatorit në këto tregje zakonisht tregon ngjashmëri.

Discover Europe's top eCommerce Software Solutions

Europe´s top shop software providers Source:ECDB

Mozaiku nga Evropa Qendrore

Evropa Qendrore qëndron si një mozaik i vërtetë shijesh.

  • Tregtarët polakë betohen për IdoSell
  • Hungarezët zgjedhin ShopRenter
  • Shitësit turq mbështeten në sistemin T-Soft.

Kjo varietet pasqyron jo vetëm shijet personale për teknologjinë por edhe karakteristikat kulturore dhe financiare të çdo tregu.

Çfarë e vendos vendimin?

Profesionistët janë dakord se këto zgjedhje ndikohen nga disa elementë, që nga doganat rajonale e deri te përballueshmëria e çmimeve e deri te miqësorja e përdoruesit. Gjithashtu shumë të rëndësishme janë përvojat personale të zhvilluesve dhe rritja historike e tregjeve dixhitale në kombe të ndryshme.

Pa dyshim, tregu evropian i e-commerce mbetet një mjedis i larmishëm ku një model i vetëm nuk është universalisht i zbatueshëm.

Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Artikuj të ngjashëm
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
3 min. duke lexuar

Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale

Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi
5 min. duke lexuar

Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi

Markat kanë optimizuar përmbajtjen për motorët e kërkimit për vite me radhë. Sot, megjithatë, vetë mënyra se si njerëzit kërkojnë informacion po ndryshon, dhe bashkë me të, mënyra se si ata marrin vendime. Në vend të pyetjeve të shkurtra, ata pyesin për gjëra specifike që kanë rëndësi për ta. Ajo që dikur ishte argëtuese tani […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje
3 min. duke lexuar

Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje

Gjigandi britanik i shitjes me pakicë Marks & Spencer po ndryshon ndjeshëm strategjinë e tij të shitjeve në internet. Sipas një raporti të ChannelX, kompania ka nënshkruar një marrëveshje me Zalando për të trajtuar të gjithë logjistikën në Evropën kontinentale dhe njëkohësisht po hyn në TikTok Shop, ku një produkt bukurie shitet çdo sekondë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU