
“Ndryshimi i madh ka qenë një largim nga motorët tradicionalë të kërkimit si një pikë zbulimi në diçka më angazhuese, si TikTok. TikTok bëhet pika e zbulimit,” komenton një VP i e-commerce nga industria e modës.
Ndërsa platformat e tjera përdorin grafikun social për të lidhur përdoruesit me markat, TikTok përdor një grafik interesi për të ndihmuar në lidhjen e përdoruesve me markat. Algoritmi përdor interesat dhe ndërveprimet e përdoruesve për të triuar përmbajtjen në vend të lidhjeve sociale. Për një markë, kjo është një mundësi për të arritur audiencë të re. Të dhënat tregojnë se 68% e përdoruesve bien dakord se faqja For You e TikTok ofron përmbajtje të veçantë të personalizuar që përmirëson zbulimin e produktit.

Source: ipsos.com
Zbulimi organik në TikTok tejkalon motorët tradicionalë të kërkimit
Përdoruesit e TikTok nuk po zbulojnë vetëm përmbajtjen në mënyrë të rastësishme, por në fakt po përdorin funksionet e kërkimit të platformës për të kërkuar përmbajtje specifike. Duke përdorur funksionin e kërkimit dhe tabin Shop, përdoruesit mund të gjejnë rezultate më të vërteta dhe më të rëndësishme.
Sipas të dhënave, 2 nga 3 zbulimet në TikTok bëhen qëllimisht, çka do të thotë se rrjeti nuk është vetëm një mjet për zbavitjen e njerëzve por edhe për informimin e tyre në lidhje me blerjet potenciale.
Sjellja në zhvillim e kërkimit TikTok e përdoruesve
Hulumtimet kanë identifikuar disa prirje kyçe në sjelljen e kërkimit në TikTok :
- Mbi gjysma e të anketuarve po përdorin tani platformat e videove dhe mediave sociale për të kërkuar produkte në krahasim me përdorimin e motorëve të kërkimit
- Pothuajse 3 nga 5 përdorues përdorin kërkimin TikTok
- Rreth 1 në 4 përdorues kërkon diçka brenda 30 sekondave nga hapja e aplikativit
Është e rëndësishme të përmendet se blerësit e TikTok shpesh kthehen në platformë pasi kanë bërë blerjen.
- 2 nga 5 përdoruesit e TikTok pranojnë të kthehen në aplikativ për të lënë komente për markën apo produktin
- Më shumë se një e treta e përdoruesve të TikTok kthehen për të parë se si të tjerët po e përdorin produktin
Këto gjetje sugjerojnë se TikTok nuk është vetëm një mjet zbulimi por edhe një vend ku njerëzit mund të ndajnë përvojat e tyre.

Source: Ipsos
TikTok është më mirë se kanalet konkurruese në ndihmën e klientëve për të marrë vendime blerjeje
TikTok po i tejkalon konkurrentët e tij në të gjithë platformat kryesore të medias dhe e-commerce përsa i përket metrikës së shqyrtimit të blerjes. Përdoruesit e TikTok:
- Dëshironi të blini diçka të re dhe dëshironi të provoni diçka ndryshe
- Shiko rishikimet e videove ose tutorët e mënyrës së përdorimit para se të bësh një blerje
- Shikoni komentet për të parë se çfarë kanë për të thënë të tjerët ose për të bërë pyetje për diçka që ata janë të interesuar të blejnë
Sjellja e kërkimit në TikTok: Epoka #TikTokMadeMeBuyIt
Hulumtimi zbuloi se gati 1 në 2 blerës në TikTok zbulojnë ose mësojnë për një markë të re në platformë nëpërmjet reklamave ose përmbajtjeve shoppable. Ky numër është shumë më i lartë se ai i platformave të tjera të e-commerce dhe medias.
Nuk është për t’u habitur që trendi i #TikTokMadeMeBuyIt mori në dorë botën e e-commerce kur u nis nga përdoruesit në vitin 2020.
Një përvojë e personalizuar për çdo lloj blerësi
TikTok është një gjigant kur bëhet fjalë për të ofruar një rekomandim të personalizuar të përmbajtjes për blerësit:
- 73% e blerësve në TikTok bien dakord se platforma jep rekomandime produktesh bazuar në interesat e tyre
- 68% e blerësve në TikTok bien dakord se TikTok thjeshton zbulimin e më shumë markave, produkteve apo shërbimeve që u pëlqejnë
Kjo aftësi për të lehtësuar zbulimin nuk është vetëm e natyrshme për TikTok por edhe një pasojë e qasjes së saj të orientuar drejt komunitetit, ku përdoruesit bëhen si konsumatorët ashtu edhe promotorët e produkteve, duke i rekomanduar ata me entuziazëm dhe besueshmëri.