5 min. duke lexuar

Sjellja e kërkimit në TikTok: Pse konsumatorët braktisin motorët tradicionalë të kërkimit

Të dhënat e fundit nga Ipsos zbulojnë se klientët tani po përdorin platforma video si TikTok për të gjetur ide për blerjet e tyre. U zbulua se 3 në 4 blerës në TikTok e konsiderojnë këtë platformë si më të rëndësishmen për të zbuluar marka dhe produkte të reja. Ky hulumtim ka për qëllim të vendosë se motorët tradicionalë të kërkimit nuk janë më mjeti kryesor nëpërmjet të cilit konsumatorët zbulojnë markat dhe produktet.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Sjellja e kërkimit në TikTok: Pse konsumatorët braktisin motorët tradicionalë të kërkimit
Burimi: Depositphotos

“Ndryshimi i madh ka qenë një largim nga motorët tradicionalë të kërkimit si një pikë zbulimi në diçka më angazhuese, si TikTok. TikTok bëhet pika e zbulimit,” komenton një VP i e-commerce nga industria e modës.

Ndërsa platformat e tjera përdorin grafikun social për të lidhur përdoruesit me markat, TikTok përdor një grafik interesi për të ndihmuar në lidhjen e përdoruesve me markat. Algoritmi përdor interesat dhe ndërveprimet e përdoruesve për të triuar përmbajtjen në vend të lidhjeve sociale. Për një markë, kjo është një mundësi për të arritur audiencë të re. Të dhënat tregojnë se 68% e përdoruesve bien dakord se faqja For You e TikTok ofron përmbajtje të veçantë të personalizuar që përmirëson zbulimin e produktit.

TikTok data

Source: ipsos.com

Zbulimi organik në TikTok tejkalon motorët tradicionalë të kërkimit

Përdoruesit e TikTok nuk po zbulojnë vetëm përmbajtjen në mënyrë të rastësishme, por në fakt po përdorin funksionet e kërkimit të platformës për të kërkuar përmbajtje specifike. Duke përdorur funksionin e kërkimit dhe tabin Shop, përdoruesit mund të gjejnë rezultate më të vërteta dhe më të rëndësishme.

Sipas të dhënave, 2 nga 3 zbulimet në TikTok bëhen qëllimisht, çka do të thotë se rrjeti nuk është vetëm një mjet për zbavitjen e njerëzve por edhe për informimin e tyre në lidhje me blerjet potenciale.

Sjellja në zhvillim e kërkimit TikTok e përdoruesve

Hulumtimet kanë identifikuar disa prirje kyçe në sjelljen e kërkimit në TikTok :

  • Mbi gjysma e të anketuarve po përdorin tani platformat e videove dhe mediave sociale për të kërkuar produkte në krahasim me përdorimin e motorëve të kërkimit
  • Pothuajse 3 nga 5 përdorues përdorin kërkimin TikTok
  • Rreth 1 në 4 përdorues kërkon diçka brenda 30 sekondave nga hapja e aplikativit

Është e rëndësishme të përmendet se blerësit e TikTok shpesh kthehen në platformë pasi kanë bërë blerjen.

  • 2 nga 5 përdoruesit e TikTok pranojnë të kthehen në aplikativ për të lënë komente për markën apo produktin
  • Më shumë se një e treta e përdoruesve të TikTok kthehen për të parë se si të tjerët po e përdorin produktin

Këto gjetje sugjerojnë se TikTok nuk është vetëm një mjet zbulimi por edhe një vend ku njerëzit mund të ndajnë përvojat e tyre.

TikTok Search Behavior: Why Consumers Abandon Traditional Search Engines

Source: Ipsos

TikTok është më mirë se kanalet konkurruese në ndihmën e klientëve për të marrë vendime blerjeje

TikTok po i tejkalon konkurrentët e tij në të gjithë platformat kryesore të medias dhe e-commerce përsa i përket metrikës së shqyrtimit të blerjes. Përdoruesit e TikTok:

  • Dëshironi të blini diçka të re dhe dëshironi të provoni diçka ndryshe
  • Shiko rishikimet e videove ose tutorët e mënyrës së përdorimit para se të bësh një blerje
  • Shikoni komentet për të parë se çfarë kanë për të thënë të tjerët ose për të bërë pyetje për diçka që ata janë të interesuar të blejnë

Sjellja e kërkimit në TikTok: Epoka #TikTokMadeMeBuyIt

Hulumtimi zbuloi se gati 1 në 2 blerës në TikTok zbulojnë ose mësojnë për një markë të re në platformë nëpërmjet reklamave ose përmbajtjeve shoppable. Ky numër është shumë më i lartë se ai i platformave të tjera të e-commerce dhe medias.

Nuk është për t’u habitur që trendi i #TikTokMadeMeBuyIt mori në dorë botën e e-commerce kur u nis nga përdoruesit në vitin 2020.

Një përvojë e personalizuar për çdo lloj blerësi

TikTok është një gjigant kur bëhet fjalë për të ofruar një rekomandim të personalizuar të përmbajtjes për blerësit:

  • 73% e blerësve në TikTok bien dakord se platforma jep rekomandime produktesh bazuar në interesat e tyre
  • 68% e blerësve në TikTok bien dakord se TikTok thjeshton zbulimin e më shumë markave, produkteve apo shërbimeve që u pëlqejnë

Kjo aftësi për të lehtësuar zbulimin nuk është vetëm e natyrshme për TikTok por edhe një pasojë e qasjes së saj të orientuar drejt komunitetit, ku përdoruesit bëhen si konsumatorët ashtu edhe promotorët e produkteve, duke i rekomanduar ata me entuziazëm dhe besueshmëri.

Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Artikuj të ngjashëm
Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti
7 min. duke lexuar

Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti

Këtu është një përditësim i platformës që do të ndryshojë mënyrën se si miliona njerëz ndajnë videot. Ndërsa Facebook thjeshton krijimin e videove, ata sapo kanë njoftuar se në muajt e ardhshëm, çdo video e ngarkuar në platformë do të bëhet automatikisht një bobinë. Nuk ka më zgjedhje midis formateve – gjithçka është e unifikuar […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh
4 min. duke lexuar

Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh

Ajo që filloi si një investim i vetëm prej 3 milionë eurosh në një qendër tregtare rumune është në fakt pjesë e diçkaje shumë më të madhe. Ndërsa shumica e shitësve me pakicë po shkurtojnë, gjigandi francez i përmirësimit të shtëpisë Leroy Merlin po dyfishon Evropën Lindore me një plan që mund të riformësojë të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reklamimi i Microsoft bëhet serioz: Përditësime të mëdha që në të vërtetë kanë rëndësi
4 min. duke lexuar

Reklamimi i Microsoft bëhet serioz: Përditësime të mëdha që në të vërtetë kanë rëndësi

Microsoft Advertising sapo hoqi përditësimet e tij më të mëdha në muaj, duke trajtuar çështjet kryesore që kanë frustruar reklamuesit. Këto ndryshime më në fund mund ta bëjnë platformën një alternativë serioze të Google Ads. Nga raportimi i rishikuar deri te ndryshimet e mëdha të logjikës së Performance Max dhe importet e thjeshta ndër-platforma – […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+