
Kthen mashtrimin
Mashtrimi i kthimit merr shumë forma. Nga porositja e sendeve të shumta për të provuar me synimin për të kthyer shumicën e tyre (kllapa), në përpjekjen për të kthyer një send që nuk është i pranueshëm për një rimbursim. Disa konsumatorë veshin ose përdorin sende me synimin për t’i kthyer më vonë. Grupe të tjera pretendojnë se një send funksional është i gabuar në mënyrë që të marrë një rimbursim ose zbritje. Edhe më tej jashtë linje janë ata që blejnë sende me një kartë krediti të vjedhur dhe pastaj transferojnë tentativën e kthimit në një kartë tjetër.
Britanikët, për shembull, u kthyen deri në 42% të porosive pas Krishtlindjeve. Disa marka po dalin me zgjidhjet e tyre për t’u marrë me këtë, duke penalizuar përdoruesit që abuzojnë me kthimet e lira. Në Zvicër, dyqanet online janë përgjegjëse për dhënien e informacionit të duhur në lidhje me produktet dhe madhësitë për të reduktuar numrin e kthimeve.
Shumica dërrmuese preferojnë terma fleksibël
Rreth një e treta e blerësve online abuzojnë me politikat e kthimit, sipas një sondazhi australian. Një tjetër 31% e blerësve fajësojnë mungesën e financave për abuzimin e politikave të kthimit. Deri në 96% e konsumatorëve thonë se preferojnë të blejnë tek shitësit me politika fleksibël kthimi.
Është jetike që e-dyqanet të kenë politika të qarta dhe transparente kthimi. Më shumë se një e treta e blerësve i lexojnë këto politika para se të bëjnë një blerje, prandaj është e rëndësishme që ato të jenë të qarta dhe lehtësisht të arritshme në faqen e internetit.
Nga ana tjetër, 62% e të anketuarve thanë se nuk pranojnë kthime abuzive. Disa konsumatorë janë blerës të ndërgjegjshëm dhe deri në 25% e tyre do të ngurronin të abuzonin me kthimet po ta dinin se kjo kishte një ndikim negativ në mjedis.
Prandaj është e këshillueshme të trajtohet secili klient individualisht. E-shops mund të përdorin të dhënat mbi sjelljen e kaluar të klientëve për të ofruar një përvojë të personalizuar. Segmentimi i klientëve dhe përshtatja e përvojës së blerjes bazuar në sjelljen e tyre të kaluar mund të jetë një mënyrë efektive për të parandaluar mashtrimin e kthimit.