
Shkrimi i reklamës më të mirë
Një shpallje pune është një pjesë e reklamës si çdo tjetër. Qëllimi i tij është të tërheqë vëmendjen, të kapë dhe intrigojë lexuesin (punonjësin e mundshëm) dhe, si rezultat, t’i bindë ata të ndërmarrin veprime. Këtu përfundon ngjashmëria. Një numër i madh kandidatësh nënkupton gjithashtu një numër të madh kostove për shqyrtimin fillestar, intervistën, përzgjedhjen, etj.
Nëse nuk jeni të dëshpëruar për punëtorë për të mbushur një kat të ri fabrike, nuk dëshironi dhjetëra aplikantë. Ju duhen vetëm disa, por vërtet të mira, veçanërisht për pozicione të larta ose menaxheriale. Këtu hyn filtri fillestar i reklamës.
Tërheqni kandidatë cilësorë me fjalinë e parë
Reklama më e mirë e punës është ajo me të cilën një kandidat mund të identifikohet herën e parë që e lexon. Dhe nëse është një pasqyrim i mirë i kompanisë suaj, aq më mirë. Ju jeni në rrugën tuaj për të punuar së bashku.
- Ajo jam unë!
- Unë do të jem i lumtur këtu.
- Kam kërkuar për një mundësi të tillë për një kohë të gjatë.
- Flet drejtpërdrejt me shpirtin tim.
Këto janë pikërisht frazat që dëshironi që reklama juaj të ngjall në një kandidat të mundshëm. Kjo do t’ju ndihmojë të filtroni njerëzit e duhur, sepse nuk dëshironi kandidatë që nuk do të ndiheshin si në shtëpinë tuaj në kompaninë tuaj. Apo ju?
Përdorni një hartë empatie për të shtypur kulturën tuaj në reklamën tuaj
Por ju nuk mund të filloni pa përgatitjen e duhur – dhe këtu hyn Harta e Empatisë . Një mjet për t’ju ndihmuar të merrni një pamje më të mirë të kandidatit tuaj, motivimeve, nevojave dhe personalitetit të tij në përgjithësi. Si funksionon? Çelësi është të vizualizoni kandidatin tuaj dhe segmentet me të cilat do të punoni. Vizatojeni atë në një tabelë të bardhë, tabelë, tabelë në internet… kudo që të ndiheni rehat. Dhe filloni punën.

Source: Ere.net
1. Çfarë ndjej?
Çfarë mendon kandidati juaj për punën e re? Çfarë i pëlqen atij ose asaj në shikim të parë? Përshkruani emocionet që ai ose ajo po përjeton dhe duhet të përjetojë kur lexon reklamën tuaj.
- “Unë po bashkohem me një start-up ku do të fitoj shumë njohuri.”
- “Kjo punë është një mundësi e shkëlqyer për mua, por është gjithashtu në një mjedis që tashmë e njoh mirë.”
2. Çfarë po i përgjigjem?
Cila është sfida e kandidatit tuaj, cilat janë argumentet për këtë punë? Përkthejeni në fjali vlerat që përcjellin atë që ata kapen në të vërtetë.
- “Unë kujdesem për kolegët dhe marrëdhëniet e tjera – dua të jem në një kompani ku njerëzit shkojnë mirë”.
- “E di që kjo punë është sfiduese, por kjo është ajo që më pëlqen.”
3. Çfarë të bëj, çfarë të them?
Si është kandidati juaj, si haset ai/ajo? Si flet ai/ajo për punën që e emocionon? Dhe si e kalon kohën e lirë jashtë punës?
- “Më pëlqen të krijoj dhe të mendoj përpara – jo vetëm në punë, por edhe jashtë punës”.
- “Unë di të jap një dorë ndihme, por edhe si të marr ndihmë nga të tjerët.
4. Çfarë mendoj unë?
Si e perceptoni kompaninë tuaj përmes komunikimit të saj? Çfarë mendon ai/ajo për pozicionin dhe punën në ekipin tuaj? Si i bëni përshtypje? Listoni se çfarë mund dhe duhet të jetë i interesuar kandidati në lidhje me markën tuaj.
- “Ata kanë një shumëllojshmëri klientësh, kështu që shumë punë të larmishme – dhe kjo është e mrekullueshme!”
- “Ata duket se nuk kanë frikë nga asgjë dhe hidhen me kokë në të. Është një qasje që më pëlqen shumë.”
5. Çfarë më duhet dhe çfarë më zhgënjen?
Çfarë i duhet kandidatit tuaj, jo vetëm në punën e tij, por në jetën e tij? Për çfarë mund të emocionohet dhe çfarë, përkundrazi, mund ta dekurajojë plotësisht? Mendoni se çfarë ofron pozicioni juaj dhe çfarë i mungon.
- “Unë nuk jam karrieriste, por të mësuarit dhe zhvillimi personal janë një domosdoshmëri për mua”.
- “Unë e urrej kur njerëzit kërkojnë mënyrën më të lehtë dhe më të sigurt për një zgjidhje.

Source: Depositphotos
Shkruani një reklamë që i flet shpirtit të kandidatit
Pasi të keni krijuar hartën e ndjeshmërisë, është koha për të krijuar vetë reklamën. Ndiqni fjalitë që keni shkruar në hartë. Mos i kopjoni ato, por përpiquni t’i përktheni në reklamën tuaj. A e përshkruani përshkrimin e punës? Përmendni se çfarë do t’i pëlqejë kandidatit tuaj në punë. A e prezantoni kompaninë tuaj? Përqendrohuni në atmosferën brenda tij që kandidati do ta pëlqejë.
Filloni reklamën tuaj me një përshkrim të kandidatit tuaj ideal. Sigurohuni që ai ose ajo të gjendet në fjalitë e para. Përqendrohuni në karakterin dhe qëndrimin e tij ose të saj, jo vetëm në aftësitë e vështira. Sigurisht, ju gjithashtu duhet të prezantoni kompaninë tuaj – përsëri, duke u fokusuar në atë që kandidati është i interesuar dhe tërhequr. Mos u zhurmoni, mos e ekzagjeroni, por shkoni në pikën.
Sigurisht, përshkrimi i punës duhet të përfshihet. Jini specifik, hyni në detaje. Me kë do të punojë, çfarë hapash do të ndërmarrë, çfarë do të japë. Qëllimi nuk është të përshkruash gjithçka, por të jesh sa më specifik që të jetë e mundur. Kjo do të eliminojë hendekun në pritshmëritë e ndërsjella.
Dhe kjo vlen për të gjithë reklamën. Shkruani qartë dhe specifikisht për të shmangur keqkuptimet. Jepni shembuj. Përshkruani cilësitë sipas manifestimeve të tyre. Jini të drejtë. Mos i merrni gjërat lehtë. Mos kini frikë të tregoni anën e errët për t’u siguruar që kandidati juaj mund ta përballojë atë. Dhe do të shihni se në fund me të vërtetë gjeni personin e duhur.