
Kuptoni llojet e ndryshme të zbritjeve
Mirë, le të flasim fillimisht për bazat. Ju keni dy mënyra kryesore për të shpërndarë zbritje, dhe sinqerisht, zgjedhja e asaj të gabuar mund të vrasë plotësisht strategjinë tuaj.
Kodet e zbritjes manuale
Këto janë ato kode të vogla që njerëzit shkruajnë në arkë. “SAVE20” dhe të gjitha këto. Sigurisht, ju mund të kontrolloni saktësisht se kush i përdor ato. Por, numri i herëve që kam hequr dorë nga një karrocë sepse nuk mund ta gjeja kodin e zbritjes në kutinë time hyrëse të çrregullt? Ka shumë për t’u numëruar.
Vetëm javën e kaluar, kalova rreth dhjetë minuta duke gërmuar nëpër email duke kërkuar një kod 15% ulje. Përfundimisht hoqa dorë dhe bëra një blerje nga një dyqan tjetër. Mos u bëj ai dyqan.

Source: Visual created by Napkin App
Zbritje automatike
Këto thjesht ndodhin automatikisht. Nuk ka nevojë për shtypje ose kërkim përmes emaileve. “Bli 3, merr 1 falas” fillon kur dikush shton tre artikuj. Super i qetë. Klientët tuaj nuk kanë nevojë të mbajnë mend asgjë dhe ju nuk humbni shitjet për njerëz si unë që harrojnë gjithçka.
Çfarë është strategjia e çmimeve të zbritjes?
Shumica e njerëzve mendojnë se “çmimi me zbritje” do të thotë “t’i bësh gjërat më të lira”. Kjo nuk është e gabuar, por po i mungon pamja e madhe.
Çmimi i vërtetë i zbritjes është psikologjia. Ju nuk po ulni vetëm çmimet – ju po krijoni urgjencë, duke shpërblyer klientët tuaj më të mirë, duke pastruar inventarin e vjetër dhe duke bërë njerëz të rinj të provojnë gjërat tuaja. Të dish se cilin qëllim të ndiqni është çelësi i suksesit.
Mendoni për zbritje si salca e nxehtë. Disa pika e bëjnë gjithçka më mirë. Hidhni të gjithë shishen dhe keni prishur darkën.

Source: Visual created by Napkin App
6 Strategjitë e zbritjes
Zbritje me nivele sipas pragjeve të shpenzimeve
Kjo është mjaft e poshtër në një mënyrë të mirë. “Shpenzoni 50 €, kurseni 10%. Shpenzoni 100 €, kurseni 15%. Shpenzoni 150 €, kurseni 20%.”
Ja çfarë ndodh. Dikush ka gjëra me vlerë 45 € në karrocën e tij. Papritur ata po shfletojnë fjalë për fjalë çdo gjë që kushton 5 € vetëm për të arritur atë nivel të parë. Është si të kthesh blerjet në një lojë ku të gjithë fitojnë.
Zbritje për klientin për herë të parë
Të bësh dikë të bëjë blerjen e tij të parë është si t’i bësh ata t’ju besojnë fjalëkalimin e tyre Netflix. Është një punë e madhe.
Por këtu është vendi ku shumë dyqane ngatërrojnë. Ata shpërthejnë vizitorët e rinj me dritare kërcyese menjëherë. “MERRNI 20% ULJE TANI!” Kjo ndihet e dëshpëruar, jo mikpritëse.
Qasje më e mirë? Prisni derisa dikush të jetë vërtet i interesuar. Si kur ata kanë parë produkte për një kohë ose kanë shtuar diçka në shportën e tyre. Pastaj ofroni një “dhuratë mirëseardhjeje” në vend të një përqindjeje tjetër të mërzitshme.

Source: Visual created by Napkin App
Dhuratë falas me blerje
Kjo ka të bëjë me psikologjinë. Ofrimi i një balsami buzësh prej 5 dollarësh me çdo blerje prej 40 dollarësh ndihet shumë më bujar sesa thjesht të japësh 5 dollarë ulje. Edhe pse është saktësisht e njëjta matematikë.
Truku është zgjedhja e dhuratave që në fakt kanë kuptim me atë që po shisni. Mos kapni vetëm çdo gjë që mbledh pluhur në magazinën tuaj. Njerëzit mund të dallojnë një dhuratë të rastësishme nga një milje larg.
Shitjet flash
Njëzet e katër orë. Ndoshta vetëm gjashtë. Zbritje të mëdha me një afat të vërtetë që në fakt do të thotë diçka.
Shitjet flash funksionojnë sepse ne të gjithë kemi frikë të humbasim. Si, me të vërtetë i frikësuar. Më shumë frikë të humbasim një marrëveshje të mirë sesa të lumtur për kursimin e parave, nëse kjo ka kuptim.
Por kini kujdes që të mos e teproni. Shitjet e shpeshta flash mund t’i bëjnë klientët t’i parashikojnë ato. Pastaj papritmas askush nuk blen më me çmim të plotë.
Zbritje personalizimi
Në vend që t’u hidhni zbritje të gjithëve, bëhuni të zgjuar për këtë. Ofroni zbritje për gjërat që njerëzit kanë lënë në karrocën e tyre. Merrni parasysh artikujt që ata shqyrtuan javën e kaluar, por nuk arritën të blinin. Përndryshe, ata mund të gjejnë artikuj që plotësojnë në mënyrë të përsosur blerjet e tyre aktuale.
Ndihet më pak sikur po luteni për shitje dhe më shumë sikur mbani mend se çfarë duan klientët. E cila, le të jemi të sinqertë, është mjaft e rrallë këto ditë.

Source: Visual created by Napkin App
Zbritje VIP të hershme
Klientët tuaj më të mirë mund të blejnë shitjet para të gjithë të tjerëve. E thjeshtë por çmendur efektive.
Lançoni atë koleksion të ri për VIP-at tuaja dy ditë para se publiku i gjerë të ketë akses. Edhe nëse zbritja nuk është e madhe, ai akses ekskluziv i hershëm i bën njerëzit të ndihen të veçantë. Dhe njerëzit që ndihen të veçantë bëhen klientë besnikë.
Kodet e zbritjes kundrejt zbritjes automatike
Me të vërtetë, ju po zgjidhni midis kontrollit dhe bërjes së gjërave të lehta për klientët.
Kodet e zbritjes ju japin kontroll të plotë. E shkëlqyeshme për të punuar me ndikues ose për të dërguar oferta ekskluzive në listën tuaj të postës elektronike. Por ato janë një dhimbje për klientët. Duke shtypur saktë kodet, duke kujtuar se ku e vendosni emailin, të gjitha ato gjëra.
Zbritjet automatike thjesht funksionojnë. Klientët i shohin kursimet e tyre menjëherë. Pa sherr, pa kode të harruara dhe pa karroca të braktisura sepse dikush nuk mund të kuptonte se ku të shkruante “SAVE10”.
Mendimi im? Përdorni zbritje automatike për fushata të mëdha në të gjithë dyqanin. Ruani kodet kur vërtet duhet të kontrolloni se kush merr çfarë.
Çfarë duhet të keni parasysh kur ndërtoni një strategji zbritjeje
Ndërtimi i një strategjie zbritjeje është si të ndërtosh çdo gjë tjetër. Ju duhet një themel i fortë, jo vetëm dekorime të bukura sipër.
Zbatoni programe besnikërie
Programet e besnikërisë i kthejnë blerësit një herë në njerëz që vazhdojnë të kthehen. Pikët, çmimet e anëtarëve, aksesi i hershëm në gjëra të reja – të gjitha u jep klientëve arsye për të qëndruar.
Thjesht mbajeni të thjeshtë. Kam parë programe besnikërie aq të komplikuara sa kishin nevojë për manualin e tyre të udhëzimeve. “Fitoni pikë, merrni shpërblime” mposht “Diamond Elite Platinum Ultra Status” çdo herë.
Eksploroni bazat e të dhënave të kuponëve
Pavarësisht nëse ju pëlqen apo jo, mijëra klientë kontrollojnë faqe si RetailMeNot përpara se të blejnë ndonjë gjë. A jeni njohur me shtesën e shfletuesit Honey? Super popullor.
Në vend që të pretendoni se këto faqe nuk ekzistojnë, punoni me to. Jepini atyre oferta aktuale, strategjike në vend që të lini kodet e vjetra të rastësishme të notojnë nëpër internet, duke e bërë markën tuaj të duket e çrregullt.

Source: Depositphotos
Këshilla për kursimet e konsumatorëve
Përdorimi i faqeve të grumbulluesit të zbritjeve
Të kuptuarit se si klientët kërkojnë oferta ju ndihmon t’u shërbeni atyre më mirë. Shumica e njerëzve kontrollojnë të paktën një faqe kuponi përpara se të blejnë ndonjë gjë në internet në ditët e sotme.
Mos e luftoni këtë sjellje. Punoni me të. Kontrolloni se si marka juaj shfaqet në këto platforma në vend që ta lini të jetë e rastësishme.
Monitorimi i promovimeve sezonale
Koha ka shumë rëndësi. Kthimi në shkollë, pushimet, pastrimi veror – këto krijojnë urgjencë natyrore që i bën promovimet tuaja shumë më efektive.
Mos harroni as momentet më të vogla sezonale. Si Dita Kombëtare e Kafesë nëse shisni kafe. Ose Dita e Tokës nëse jeni në gjëra miqësore me mjedisin. Këto momente të veçanta shpesh funksionojnë më mirë se festat e mëdha sepse ka më pak zhurmë nga konkurrentët.
Ofroni zbritje në mënyrën e duhur dhe fitoni më shumë shitje
Qëllimi i vërtetë nuk është vetëm marrja e shitjeve të menjëhershme. Është ndërtimi i marrëdhënieve me njerëz që do të kthehen dhe do të paguajnë çmimin e plotë sepse në fakt i besojnë markës suaj.
Zbritjet tuaja duhet të ndihen të qëllimshme. Sikur ka një arsye të vërtetë pas tyre përtej nevojës për të lëvizur inventarin. Qoftë prezantimi i produkteve të reja, shpërblimi i klientëve besnikë ose ofrimi i vlerës së vërtetë sezonale.
Si e bën këtë të thjeshtë Growth Suite
Shumica e strategjive të zbritjes dështojnë sepse në thelb janë supozime të arsimuara. Growth Suite ndryshon plotësisht lojën.
Ja se si funksionon në praktikë
Orët e aplikacionit kontrollojnë çdo vizitor në kohë reale. Aplikacioni gjurmon kohëzgjatjen e shfletimit të produktit të secilit vizitor. Çfarë shtojnë në shportën e tyre. Ku ata fillojnë të hezitojnë.
Le të themi se dikush kalon dhjetë minuta duke shfletuar seksionin tuaj të bizhuterive. Ata shtojnë një gjerdan në karrocën e tyre dhe pastaj thjesht… ndaloni. Kjo është pikërisht kur Growth Suite hidhet me një ofertë të personalizuar: “Hej, merrni 5% ulje nëse përfundoni porosinë tuaj në 15 minutat e ardhshme.”
Pjesa vërtet e zgjuar? Njerëzit që janë qartësisht gati për të blerë me çmim të plotë nuk shohin kurrë ndonjë zbritje. Vetëm blerësit hezitues i marrin këto oferta të synuara. Pra, ju po mbroni vlerën e markës suaj duke kursyer shitje që do të kishin humbur përndryshe.
Kur ai kohëmatës arrin zero, kodi i zbritjes fshihet automatikisht nga dyqani juaj. Asnjë shpërndarje në mediat sociale, asnjë zgjatje afatesh, asnjë urgjencë e rreme që rivendoset çdo ditë. Thjesht oferta të vërteta, të kufizuara në kohë që në fakt nënkuptojnë diçka.
Shiko, strategjitë inteligjente të zbritjes nuk kanë të bëjnë me gjetjen e një përqindjeje magjike që papritmas transformon biznesin tuaj brenda natës. Ato kanë të bëjnë me të kuptuarit se çfarë i bën njerëzit të blejnë gjëra dhe të krijojnë oferta që ndihen të vlefshme në vend që të dëshpëruara.
Kur kombinoni të menduarit inteligjent me mjete që krijojnë urgjencë dhe personalizim të vërtetë, zbritjet bëhen mënyra të fuqishme për të rritur biznesin tuaj afatgjatë. Jo vetëm rritje të shpejta të shitjeve që nuk zgjasin. Dhe sinqerisht? Klientët tuaj ndihen të vlerësuar në vend që të manipulohen. Kështu ndërtoni diçka që zgjat në të vërtetë.

Source: Depositphotos
Pyetjet e shpeshta
A janë zbritjet një strategji e mirë marketingu?
Ato janë mjete në kutinë tuaj të veglave, jo zgjidhje magjike. Përdorini ato për gjëra specifike si marrja e klientëve të rinj ose pastrimi i inventarit. Mos u mbështetni tek ata për të rregulluar probleme më të mëdha me produktet ose marketingun tuaj.
Cili lloj zbritjeje është më efektive?
Varet plotësisht nga ajo që po përpiqeni të bëni. Dëshironi që njerëzit të shpenzojnë më shumë? Provoni ato zbritje me nivele. Ndërtimi i marrëdhënieve? Shkoni të personalizuar. Keni nevojë për urgjencë? Marrëveshjet e kufizuara në kohë funksionojnë shkëlqyeshëm.
Çfarë është një ofertë me kohë të kufizuar?
Një zbritje ose marrëveshje me një datë reale skadence. Dhe dua të them në të vërtetë reale. Ata kohëmatësit e rremë të numërimit mbrapsht që rivendosen çdo ditë? Askush nuk bie më në këtë.
A funksionon oferta me kohë të kufizuar?
Absolutisht, kur e bëni siç duhet. Ne njerëzit e urrejmë humbjen e marrëveshjeve të mira shumë më tepër sesa na pëlqen t’i marrim ato. Por e tepruan dhe njerëzit ndalojnë së kujdesuri. Përdoreni atë me masë për grusht maksimal.
Si të shkruani një ofertë zbritjeje vetëm për një kohë të kufizuar?
Jini shumë të qartë për gjithçka. Cila është zbritja? Kur përfundon? Çfarë duhet të bëjnë njerëzit? Si: “Merrni 20% ulje në të gjithë porosinë tuaj nëse shikoni deri në mesnatë sonte. Thjesht përdorni kodin TONIGHT20.”