Si të kuptoni fjalët kyçe
Fjalët kyçe janë fjalë dhe fjali që përdoren për të bërë dhe përmirësuar përmbajtjen online. Ato quhen edhe fjalë kyçe SEO. Në sytë e një klienti të mundshëm, ato janë fjalët që ata vënë në lokalin e kërkimit që përshkruajnë më së miri mallrat apo shërbimet që duan të gjejnë ose pyetjen që duan të bëjnë. Për marketerët, fjalët kyçe të zgjedhura me kujdes tregojnë motorët e kërkimit për përmbajtjen e faqes suaj dhe i ndihmojnë ata të renditen dhe ta sugjerojnë atë.
Fjalët kyçe mund t’ju tregojnë shumë për mënyrën se si mendon dhe ndihet audienca juaj, si dhe për atë që ata duan dhe kanë nevojë – qëllim fjalë kyçe. Përdorimi i fjalëve kyçe të duhura në shkrimin tuaj mund të përmirësojë shumë suksesin e biznesit tuaj. Fjalët kyçe zakonisht përdoren për optimizimin e motorëve të kërkimit (SEO) ose marketingun e përgjithshëm. Qëllimi është që termat e kërkimit të një klienti të përputhen me fjalët kyçe në faqen tuaj.
Pse kërkimi i fjalëve kyçe është i rëndësishëm
Kushtet në faqen tuaj të internetit përshkruajnë biznesin tuaj dhe atë që ju shisni. Por motorët e kërkimit si Google përdorin numrin dhe cilësinë e fjalëve kyçe në përmbajtjen tuaj për të vendosur se ku ta vendosni faqen tuaj në një faqe të rezultateve të motorëve të kërkimit (SERP). Më shumë trafik dhe ekspozim vijnë nga renditjet më të larta të SERP. Në fakt, rreth 32% e të gjitha klikimeve shkojnë në rezultatin e parë në një kërkim në Google.
Duke bërë kërkime me fjalë kyçe, mund të gjeni termat më të mirë që janë të popullarizuara dhe specifike. Në këtë mënyrë, ju mund të plotësoni nevojat e klientëve para se ata madje ta dinë atë. Përdorimi i fjalëve kyçe të mira në postimet e blogut, artikujt ose detajet e produktit mund të ndihmojë faqen tuaj të internetit të renditet më lart, gjë që do të sjellë më shumë vizitorë dhe do t’ju ndihmojë të mposhtni konkurrentët tuaj.
Si të filloni të bëni kërkime me fjalë kyçe
Para se të filloni me kërkimin tuaj me fjalë kyçe për të përmirësuar shkrimin tuaj, duhet të njiheni me disa ide bazë:
- Fjalët kyçe të fokusit janë termi kryesor për të cilin dëshironi të renditeni dhe t’i përfshini ato me qëllim në titullin, URL-në, përshkrimin meta dhe tekstin tuaj
- Fjalët kyçe me bisht të gjatë janë fraza specifike me tre ose më shumë fjalë që blerësit që janë më tej në ciklin e blerjes shpesh përdorin
- Kuptimi i qëllimit të kërkimit të një përdoruesi quhet fjalë kyçe që do të thotë
- Volumi mujor i kërkimit, ose MSV, është numri mesatar i herëve që një fjalë kyçe është kërkuar për çdo muaj
- Autoriteti topik nënkupton shfaqjen e njohurive të faqes suaj nëpërmjet përmbajtjes së detajuar që është e lidhur me përmbajtje të tjera
Duke bërë kërkime mbi fjalët kyçe
Për të gjetur fjalët kyçe që ju nevojiten për të tërhequr njerëzit që dëshironi dhe për të ndërtuar një strategji të fortë fjalë kyçe, ndiqni këto hapa:
- Lloji në çështje të gjera që janë të lidhura me niken tuaj
- Shto termat e kërkimit që njerëzit mund të përdorin për të gjetur çdo temë
- Gjej fjalët e kërkimit që shkojnë me të
- Kontrolloni forcën e fjalëve kyçe
- Zbuloni se si renditeni në fushën tuaj
- Kontrolloni qëllimin e kërkimit
Mbajtja e renditjes së fjalëve kyçe të qëndrueshme
Për të mbajtur rezultatet e fjalëve kyçe të larta, dijeni për ndryshimet në algoritm dhe përditësoni shpesh përmbajtjen tuaj. Gjeni shanse të reja dhe fjalë kyçe popullore që mund të ndihmojnë përmbajtjen tuaj të renditet më lart.
Mos harroni se studimi i fjalëve kyçe është vetëm hapi i parë në planin tuaj SEO . Sigurohuni që e gjithë përmbajtja juaj të jetë e dobishme, e lehtë për t’u lexuar dhe e plotë nëse doni të dalloheni vërtet. SEO në faqe është e rëndësishme, dhe faqja juaj e internetit duhet të jetë e thjeshtë për t’u përdorur dhe për të punuar mirë në telefona.
Të jesh i durueshëm ndërsa lëviz ngadalë lart serps është e rëndësishme për SEO organike, e cila kërkon kohë. Me kalimin e kohës, trafiku dhe ekspozimi i faqes suaj të internetit do të përmirësohen nëse e mbani dhe përdorni metodat e duhura.