
Para së gjithash, siç thonë për çdo punë, duhet ta shijoni atë. Por kjo nuk do të thotë që ju duhet të shijoni fushatat e klikimit dhe numrat gjurmues gjatë gjithë jetës tuaj. Ju duhet të kënaqeni duke ofruar rezultate për klientët tuaj në llogaritë reklamuese që menaxhoni, ose njerëzit për të cilët jeni përgjegjës për menaxhimin.
Ka të bëjë edhe me llogaridhënien, sepse keni të bëni me financat. Por nuk mund ta bësh pa u argëtuar dhe pa u kënaqur. Kështu që ju duhet të mendoni për këtë dhe të mendoni shumë mirë për atë që po hyni. Nëse jeni duke punuar me financat e dikujt, duhet të mendoni gjithashtu për faktin se qasja juaj mund të përcaktojë nëse ata bëjnë një fitim ose një humbje në fund të muajit. Dhe së fundi, fakti që ju mund të shkatërroni biznesin e dikujt sepse nuk keni dashur të bëni diçka. Nëse po e bëni vetëm për paratë – ju lutem mos e bëni.
Sfidat e punës së PPC
Specialisti i PPC përballet me disa sfida në punën e tij. Ne do të përpiqemi të rendisim ato kryesore që ndoshta do të kenë ndikimin më të madh nëse vendosni ta bëni këtë punë ose përfundoni duke thënë se ndoshta nuk është për ju.
- Menaxhimi i stresit – Siç e përmendëm më lart, ju punoni me paratë e klientëve. Kjo është edhe më e rëndësishme për klientët më të vegjël që drejtojnë me performancë PPC sesa kompanitë e mëdha me buxhete të planifikuara paraprakisht për ndërtimin e markës. Ju duhet të mbani mend se klientët presin rezultate nga ju. Ata presin këto rezultate në formën e një kthimi nga investimi i tyre në reklama. Shpesh, ata i presin ato rezultate shumë më shpejt sesa mund të bini dakord paraprakisht.
- Nuk ka pushim – Kjo mund të interpretohet në shumë mënyra, por nëse jeni një profesionist i pavarur ose i vetmi person në departamentin PPC të një kompanie, në thelb nuk mund të bëni pushime. Ju “nuk mundesh” as të sëmureni. Në fakt, nuk mund të bësh asgjë sepse fushatat janë ende duke u zhvilluar. Klienti juaj nuk mund të përballojë të fikë reklamat vetëm sepse vendosni të sëmureni, sepse do të kishte një ndikim të madh në biznesin e tyre. Është ndryshe në agjenci, natyrisht, ku njerëzit dinë të mbulojnë njëri-tjetrin.
- Implikimet shëndetësore – Kjo është ndoshta më pak specifike për punën PPC sesa për punën në zyrë në përgjithësi. Megjithatë, kur kombinohet me faktorët e stresit për të cilët kemi shkruar në pikën e parë, mund të jetë më specifik. Në çdo rast, herët a vonë shpina juaj do të fillojë të lëshohet nëse uleni për një kohë të gjatë. Kjo do të thotë, ju as nuk ngriheni nga karrigia juaj për të vendosur disa skedarë në një raft sepse nuk ka asnjë në punën tuaj. Dhe nëse jeni serioz për punën tuaj, përfundimisht do të filloni të keni nevojë për magnez dhe do t’ju duhet të bëni ndryshime të rëndësishme në stilin e jetesës për të përballuar. Sportet e forcës si noti, vrapimi ose stërvitja me peshë janë një mënyrë e mirë për të “mbijetuar” në planin afatgjatë.
Përfitimet e punës si specialist PPC
Nga ana tjetër, ka përparësi. Këto, të paktën nga këndvështrimi ynë, tejkalojnë masivisht disavantazhet, megjithëse nuk duhet të nënvlerësojmë stresin që mund të mos jetë aq i pranishëm në punë të tjera.
- Puna e sigurt në zyrë – Mund të tingëllojë qesharake, por kjo është një punë tipike zyre që shumë njerëz e shohin shumë të kënaqshme në thelbin e saj. Ju nuk keni pse të bëheni pistë me asgjë dhe nuk keni pse të shkoni askund. “Ju nuk keni nevojë të bëni asgjë. Unë gjithashtu kam hequr dorë plotësisht nga të shkuarit te klientët. Nuk është e nevojshme, dhe megjithëse ndoshta nuk është shumë popullore ajo që shkruaj – vizitat fizike janë të mbivlerësuara. Ju zgjidhni atë që ju nevojitet në një takim online një orë dhe vazhdoni punën.
- Fleksibiliteti – Ne nuk kemi përdorur një orë zile për vite me radhë dhe shumica e mëngjeseve tona janë padyshim më të këndshme. Plus, ju patjetër keni orë fleksibël pune, pasi nuk ka shumë rëndësi nëse filloni të optimizoni fushatat në orën 7 të mëngjesit ose 8 të mëngjesit. Ju nuk do të bëni mrekulli në atë orë gjithsesi, sepse PPC ka të bëjë me ndryshimet në rritje, zbatime, testimin dhe ndjekjen e një strategjie me kalimin e kohës.
- Paratë – E fundit, por jo më pak e rëndësishme, ka të bëjë me paratë. Si specialist i PPC, ju shpërbleheni në thelb nga sa mund t’u jepni klientëve tuaj në formën e një kontributi real në biznesin e tyre. Mesatarisht, shpërblimi juaj ka të ngjarë të jetë më i lartë se ai i profesionistëve të tjerë të marketingut dhe ndërsa aftësitë tuaja rriten, me siguri do të rrisni potencialin tuaj të fitimit.
- Liria – Si tregtar PPC, ju mund të punoni nga kudo. Ju mund të punoni nga shtëpia si profesionist i pavarur apo edhe si punonjës nëse punëdhënësi juaj e lejon. Ju mund të merrni dhe të shkoni në Tajlandë ose Maldive dhe të punoni prej andej. Nuk ka shumë rëndësi.

Source: Depositphotos
A mund ta bëjë dikush këtë?
Sigurisht që jo. Dhe nuk mjafton ta shijosh. Të menduarit logjik është thelbësor, kryesisht sepse jeni duke punuar me makina. Makineritë do të sillen logjikisht ndaj jush dhe ju do të duhet ta vlerësoni atë logjikë. Ju duhet të kuptoni logjikisht se çfarë do të ndodhë në një muaj nëse rrisim vlerën e x me 20% dhe çfarë do të ndodhë nëse e ulim atë. Nëse nuk jeni të sigurt, është më mirë të bëni një test të të menduarit logjik. Përveç kësaj, alfa dhe omega e kësaj pune janë aftësitë e mira të menaxhimit të kohës dhe planifikimit të projektit.
Si të filloni
- (Ju) nuk keni nevojë për shkollë – Ne do të fillojmë me atë që definitivisht nuk ju “nevojitet” – shkollën. Kjo është kryesisht për shkak se asnjë shkollë nuk do t’ju mësojë PPC praktike (në vend të kësaj mund të provoni disa kurse online). Është padyshim mirë të kesh një shkollë të fokusuar në marketing ose shkenca kompjuterike ose ndonjë fushë tjetër teknike që do t’ju predispozojë për këtë. Sidomos për një punëdhënës të mundshëm, kjo do të luajë një rol të madh në vendimin e tyre për t’ju punësuar.
- Luaj përreth – Pikërisht. Nëse doni të futeni në të, filloni duke luajtur me të. Vetë. Bëni një faqe interneti, ndoshta edhe një provë në WordPress për shërbimin XY, dhe luani përreth. Krijoni një llogari Google Ads nën emailin tuaj, drejtoni disa fushata dhe shikoni se si funksionon. Më besoni – 50 £ që investoni në këtë do të paguhen shumë herë.
- Zënohuni – brenda ose në një agjenci.
a)Brenda – Çfarë do të thotë ky opsion është se ju do të bëni anën e klientit. Është padyshim më mirë të filloni në një firmë të vogël. Idealisht një ku duhet të filloni diçka vetë dhe të mësoni të gjithë procesin nga e para. Një zgjedhje më e keqe është një kompani e madhe ose agjenci qeveritare me procese të përcaktuara rreptësisht, ku punoni si një makinë dhe gjithçka që merrni është detyra e nisjes së fushatave me një buxhet standard për një kohë standarde, pa ndonjë qëllim apo pritshmëri kuptimplote. Në një kompani të vogël, ju merrni një shije të funksioneve të shumta, karrigeve të shumta dhe fitoni perspektivë dhe një ndjenjë efikasiteti.
b) Në një agjenci – Nëse merrni një punë në një agjenci, përsëri do të shikoni një gamë më të gjerë fushash për të marrë një ndjenjë. Nga njëra anë, nuk do të jeni në gjendje të shikoni më shumë gjëra në aq detaje sepse nuk do të punoni vetëm në një projekt. Nga ana tjetër, do të mësoni shumë sepse do të fitoni njohuri në një periudhë relativisht të shkurtër kohore që më parë do t’ju duhej t’i mësonit vetë, me lodhje, përmes vetë-studimit ose provave dhe gabimeve.
- Nuk mund të gjesh punë? Bëni një praktikë – dhe ofroni agjencisë një punë falas. Sidomos gjatë studimeve tuaja, nuk ka mundësi më të mirë sesa të filloni me një praktikë në një agjenci (cilësore), nëse kjo është ajo që dëshironi të bëni. Mendoni shumë mirë nëse dëshironi një punë me kohë të pjesshme në McDonald’s ose një praktikë në një agjenci reklamash në CV-në tuaj kur të diplomoheni.
Si të rritni karrierën tuaj
Puna e një specialisti PPC nuk është vetëm të klikojë në fushata gjatë gjithë kohës dhe të vendosë se cilën fjalë kyçe të keqe të përjashtojë ose për cilën fushatë të rrisë ose jo buxhetin. Një specialist PPC mund të rrisë karrierën e tij dhe nëse ata janë të zgjuar dhe kënaqen me punën, kjo rritje mund të jetë mjaft e shpejtë.
- Si praktikant i PPC, ju po filloni nga e para dhe nuk keni nevojë të dini asgjë. Gjithçka që pritet të bëni është të dëgjoni, të mbani shënime dhe të kryeni detyrat që ju janë caktuar nga personi i lartë në agjenci ose kompani. Thjesht mos e ngatërroni. Ky rekomandim ose mos-rekomandim mund të përcaktojë se si do të zhvillohet karriera juaj e ardhshme, dhe rrjedhimisht jeta juaj. Dhe, siç u përmend, mos prisni një pagë (nëse ka një të tillë, është një përfitim i këndshëm).
- Si një i ri PPC, ju do të bashkoheni me një agjenci ku nuk do të pritet të bëni mrekulli. Ju as nuk keni nevojë të keni ndonjë përvojë të sistemeve të ndryshme, por krahasuar me një praktikant, do të pritet që të paktën të dini se çfarë dëshironi dhe të jeni shumë të vetëdijshëm se çfarë është puna dhe çfarë përfshin. Ju do të bëni detyra dhe do të punoni në fushata jashtë gjërave strategjike. Ju do të shpërbleheni me trajnim nga maturanti juaj i caktuar dhe ndoshta edhe një pagë të mirë.
- Si një Medior PPC, ju tashmë dini se si të punoni mirë me analitikën, të keni njohuri për sistemet e tjera, keni “klikuar” pak dhe keni punuar me PPC për të paktën 3 vjet. Gjatë kësaj kohe, ju keni mësuar se si të vendosni promovime në sistemet e ndryshme PPC në mënyrë që ato të vlerësohen siç duhet dhe dini se si të krijoni fushata vetë pa ju thënë askush se çfarë të bëni. Përsëri, shpërblimet tuaja në treg do të rriten.
- Si një i moshuar PPC, ju keni vite përvojë shtesë, keni njohuri nga fusha të ndryshme dhe mund të krijoni një strategji kuptimplote PPC për çdo biznes dhe çdo projekt. Përveç kësaj, ju tashmë do të jeni ai që trajnoni praktikantët dhe të rinjtë. Ju gjithashtu do të jeni në gjendje të komunikoni në mënyrë të pavarur rezultatet e punës suaj me publikun, qoftë përmes artikujve, videove, podkasteve ose konferencave. Ju jeni në një pozicion ku tashmë po vendosni termat dhe kushtet dhe tregu do të shkojë për ju.
Por nuk duhet të jetë aq e thjeshtë. Njerëzit janë të ndryshëm dhe specialistët e PPC në veçanti priren të jenë introvertë. Ju mund të shihni nga ky përshkrim se askush nuk do t’ju bëjë të prezantoni asgjë dhe ju nuk e shihni veten në asnjë lloj trajnimi me njerëz të tjerë. Relaksohuni, asgjë nuk është e detyrueshme, është thjesht një “tipar” që mund t’ju shtyjë përpara.
Ju gjithashtu mund të qëndroni si agjent dhe të bëni konsulencë PPC, duke u fokusuar në konsulencën e performancës së fushatës . Ju mund të bëni auditime të llogarive reklamuese, të sugjeroni ndryshime dhe më pas t’i zbatoni ato. Përsëri, vlera juaj në treg rritet.
Ose thjesht mund të krijoni një nga “funksionet” e një konsulenti të lartë dhe të përqendroheni në këtë. Ju mund të jeni një udhëheqës i mirë ekipi, por mund të mos dëshironi të flisni ose të prezantoheni në publik. Pra, ju do të jeni një udhëheqës ekipi. Ka punë për të gjitha funksionet. Thjesht duhet të zgjidhni.

Source: Depositphotos
Vetëm njohuritë e PPC nuk janë të mjaftueshme
Nëse doni të merrni këtë punë dhe sapo po filloni, është e rëndësishme të mbani mend se nuk mjafton të dini vetëm “PPC”. Kjo nuk do t’ju bëjë kurrë një specialist cilësor të PPC. Ne kemi krijuar një listë të vërtetuar nga komuniteti PPC të njohurive dhe përgjegjësive të secilit nivel të specialistit PPC për t’ju dhënë një pasqyrë të fushës së njohurive të një specialisti cilësor të PPC. Por le ta heqim këtë nga rruga.
Çfarë duhet të kontrolloni përveç vetë sistemeve?
- Analitika – njohja e të paktën bazave të analitikës është thelbësore për të qenë një lojtar i mirë PPC. Kuptimi i atribuimit, ndikimi i secilit kanal në procesin e blerjes. Të jesh në gjendje të vendosësh gjurmimin në ueb ose diku tjetër dhe më pas t’i vlerësosh të gjitha dhe të sugjerosh ndryshime në përputhje me rrethanat.
- Platformat e uebit – të kuptuarit e aftësive të secilës platformë është diçka pa të cilën është e vështirë të bësh. Të jesh në gjendje të sugjerosh të paktën opsione të integrimit të marketingut të performancës për WordPress ose sisteme të tjera është diçka që do të hasni shumë.
- Gjuhët e programimit – shpesh do t’ju duhet të gërmoni në kod dhe do t’ju duhet HTML për këtë. Ju gjithashtu do ta gjeni CSS të dobishëm në shumë raste nëse dëshironi të dizajnoni ose testoni një mënyrë tjetër të shfaqjes së elementeve. JavaScript është diçka mbi të cilën janë ndërtuar të gjitha skriptet në platforma. Nëse e dini, keni një punë shumë të lehtë dhe fitoni.
- UX – një nga aftësitë më të rëndësishme për një specialist PPC. Nëse jeni duke dërguar njerëz nga reklamat në një faqe ku ndihen keq, nuk i besojnë ose nuk mund të lundrojnë, të paktën duhet të jeni në gjendje t’i emërtoni ato gjëra dhe të jeni specifik se ku janë problemet e mundshme. Përndryshe fushatat tuaja nuk do të funksionojnë kurrë.
- SEO – gjithashtu një aftësi shumë e rëndësishme dhe që ka një ndikim edhe më të drejtpërdrejtë në fushata sesa vetëm UX. Nuk ka të bëjë me kontrollin e blerjes së backlink, ose kontrollin e të gjitha shkurtoreve dhe zbatimeve të SEO. Ka të bëjë me njohjen se si duhet të duket një strukturë faqeje e dizajnuar mirë, si duhet të duken URL-të. Ju duhet të jeni në gjendje të kontrolloni dhe vlerësoni indeksimin dhe më pas të sugjeroni ndryshime në faqe që mund të ndryshojnë statusin.
- Copywriting – dizajnimi i titujve cilësorë të produkteve ose kategorive është më shumë një gjë SEO, por do t’ju duhet copywriting për përshkrime të produkteve të hartuara mirë, artikuj cilësorë apo edhe tekste të tjera në faqe. Është vërtetuar se një përshkrim i shkruar mirë i produktit ka një ndikim të drejtpërdrejtë në normat e konvertimit dhe rrjedhimisht performancën e fushatave në të cilat po punoni. Përsëri, nëse nuk mund të paktën ta identifikoni dhe ta emërtoni këtë, do të humbisni në punën tuaj.
- Aftësitë e prezantimit – ose prezantimit – nuk duhet të nënvlerësohen. Nëse nuk jeni duke luajtur vetëm në sandbox-in tuaj dhe jeni duke punuar për një kompani që ju punëson ose për klientë të shumtë, nuk mund të bëni pa ta. Si i paraqisni rezultatet një klienti që nuk duken shumë rozë? Dëshironi vërtet t’u prishni oreksin për biznes? Mendoni me kujdes për këtë.
A do të marrë AI punën tuaj?
Gjëja në lidhje me AI dhe mësimin e makinerive është se është ndërtuar në sistemet PPC për vite me radhë. Sistemet po ndryshojnë gradualisht dhe platformat po shtyjnë shumë për t’i integruar ato. Por a është kjo diçka për t’u shqetësuar? Epo, nëse nuk përshtateni, ndoshta. Por kështu është në çdo fushë të jetës. Ju duhet të edukoheni, duhet të përshtateni me zhvillimet teknologjike dhe të tregut.
AI dhe mësimi i makinerive do të bëjnë vetëm një gjë – ata do të vazhdojnë të na heqin punë që ne nuk duam ta bëjmë, që nuk na bën të lumtur, që është monotone dhe që një makinë mund të bëjë më mirë. Makineritë nuk ju heqin punën, ato ju lirojnë për të bërë aktivitete më të dobishme. Në PPC, për shembull, kjo është kreativiteti, ose le të themi strategjia e duhur. Jo se këto gjëra nuk kishin rëndësi më parë. Por gjithashtu kishte shumë rëndësi se kush “klikoi” dhe sa mirë e bënë atë. Situata po ndryshon dhe ne thjesht duhet të përshtatemi.
Çfarë duhet të bëni më pas
Në rregull. Le të themi se jeni një i moshuar dhe i keni të gjitha sa më sipër në pëllëmbën e dorës. Si vazhdoni të siguroheni që puna juaj është ende përmbushëse dhe se mund të vazhdoni të përmirësoni veten dhe karrierën tuaj?
- Krijoni kurse – nëse tashmë keni një nivel të lartë aftësie, përvoje dhe praktike, është mirë t’i ndani ato njohuri me të tjerët. Ju gjithashtu mund të fitoni para duke shitur kurse. Ju nuk duhet të shqetësoheni për njohuritë tuaja. Ju nuk keni një formulë magjike – dhe nëse thoni se e bëni dhe njerëzit ju besojnë, atëherë jeni një tregtar vërtet i mirë.
- Shkruani artikuj – mund të tingëllojë qesharake, por mund ta ndihmoni veten duke shkruar artikuj. Kur shkruaj për diçka, është gjithashtu për të mësuar sa më shumë që mundem për atë temë. Dua të them, për të mësuar për të. Normalisht nuk do ta studioja aq thellë, por nëse do të botohesh diçka dhe do të kesh emrin tënd, do të dëshirosh të bësh një çështje të madhe.
- Shkruani raste studimore – ky është kanali më i mirë i biznesit për ne. Dikush po punëson shitës të shtrenjtë që po sjellin klientë me cilësi të dobët. Ne nuk ndjekim askënd dhe i lëmë drejtuesit të ngrohen vetë. Cilësia është e pashembullt. Unë patjetër e rekomandoj.
- Ligjërata – kjo është një fazë e fundit, përveç nëse keni një dëshirë të fortë për të folur, ose nëse dikush ju shtyn aksidentalisht në të. Por është mirë të flasësh për diçka që e kupton të paktën pak, apo jo? Shumë njerëz, veçanërisht në këtë fushë, kapërcejnë një pengesë të caktuar, fitojnë përvoja të reja dhe kontakte të reja. Është diçka që do t’ju çojë në nivelin më të lartë në rolin tuaj si specialist i lartë.
Çfarëdo që të vendosni, nëse keni lexuar deri këtu, do të thotë se jeni të interesuar për karrierën PPC. Prandaj ju urojmë shumë suksese në karrierën tuaj dhe fat të mirë me projektet në të cilat po punoni.