4 min. duke lexuar

Si po ndryshon kërkimi vizual i Pinterest mënyrën se si ne zbulojmë dhe blejmë

Pinterest tregon se kur bëhet fjalë për shijen dhe stilin, fjalët ndonjëherë nuk mjaftojnë. Një imazh mund të godasë pikërisht atë që do të keni vështirësi të kërkoni me tekst. Përmes kërkimit vizual, ai mund t'i çojë përdoruesit drejt produktit të saktë pa asnjë fjalë të vetme të shkruar. Dhe të dhënat e reja tregojnë se gjithnjë e më shumë njerëz po e bëjnë këtë.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Si po ndryshon kërkimi vizual i Pinterest mënyrën se si ne zbulojmë dhe blejmë
Burimi: Depositphotos: Photo by Gesrey (edited in Canva Pro)

Ne mbuluam sugjerimet e para se ku po shkon Pinterest me kërkimin vizual më parë. Tani, megjithatë, po shfaqen të dhëna që tregojnë se ky nuk është thjesht një vizion, por ndryshim i vërtetë i sjelljes së përdoruesit.

Në një studim të pavarur nga Adobe, 73% e të anketuarve thanë se Pinterest ofron rezultate më të mira vizuale sesa motorët tradicionalë të kërkimit. Edhe më interesant është fakti se 36% e të anketuarve fillojnë kërkimin e tyre direkt në Pinterest, jo në Google ose motorë të tjerë tradicionalë të kërkimit.

Pinterest bazohet në dëshirën për zbulim dhe personalizim. Kërkimi vizual mund t’i udhëheqë përdoruesit nga një ide e përgjithshme në një produkt shumë specifik që pasqyron shijen e tyre.

Kjo mënyrë zbulimi është veçanërisht afër brezit të ri – ata nuk kërkojnë me fjalë, por me sy. Ajo që u intereson atyre nuk vjen nga një term i futur saktësisht, por nga një përshtypje, humor ose estetikë. Dhe kjo vlen jo vetëm kur kërkoni frymëzim, por edhe për blerjet aktuale.

Pinterest consumer search data showing design inspiration leads at 62%, followed by recipes 47%, DIY tips 45%, fashion 29%

Source: Adobe Study

Pamjet vizuale të Pinterest mund të bëjnë atë që nuk mund të bëjnë fjalët kyçe

Në Pinterest, nuk ka të bëjë vetëm me atë që po kërkoni, por edhe me mënyrën se si e kërkoni atë. Imagjinoni se po krijoni një hapësirë zyre në shtëpi. Ju hasni në një imazh që ju tërheq me atmosferën e tij, por mund të mos e dini menjëherë se çfarë saktësisht ju tërhoqi vëmendjen. Ju klikoni në kërkimin vizual dhe Pinterest fillon t’ju ofrojë karrige, llamba ose rafte të ngjashme që përputhen me stilin e përgjithshëm.

Gradualisht, ju zbuloni pikërisht ato pjesë që ndoshta nuk do t’i kishit gjetur kurrë përmes kërkimit tradicional, sepse fjalët e duhura nuk do t’ju kishin shkuar në mendje.

Çfarë do të thotë kjo për dyqanet elektronike?

Pinterest inkurajon në mënyrë eksplicite markat të rimendojnë strategjitë e tyre të kërkimit. Ata që duan të jenë të dukshëm në Pinterest përtej pyetjeve tradicionale të tekstit duhet të përqendrohen në këto tre hapa:

  1. Përditësoni katalogun tuaj të produkteve – ngarkojeni atë në Pinterest së bashku me të gjitha meta të dhënat e rëndësishme: emrin e markës, ngjyrën, çmimin, madhësinë. Kjo ndihmon algoritmin të kuptojë më mirë se kur të shfaqet produkti juaj.
  2. Përdorni foto të stilit të jetesës – produktet në kontekst (p.sh. mobiljet në ambientet e brendshme, moda tek njerëzit) shfaqen më shumë në kërkime. Pinterest madje ofron një mjet krijues Performance+ që gjeneron automatikisht sfonde për çdo shfaqje produkti.
  3. Aktivizo targetimin e performancës + – kjo veçori zgjeron shtrirjen e reklamave bazuar në ngjashmërinë e imazhit, pa pasur nevojë të vendosni fjalë kyçe ose interesa të reja.
Ndani artikullin
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Artikuj të ngjashëm
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
3 min. duke lexuar

Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale

Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi
5 min. duke lexuar

Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi

Markat kanë optimizuar përmbajtjen për motorët e kërkimit për vite me radhë. Sot, megjithatë, vetë mënyra se si njerëzit kërkojnë informacion po ndryshon, dhe bashkë me të, mënyra se si ata marrin vendime. Në vend të pyetjeve të shkurtra, ata pyesin për gjëra specifike që kanë rëndësi për ta. Ajo që dikur ishte argëtuese tani […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje
3 min. duke lexuar

Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje

Gjigandi britanik i shitjes me pakicë Marks & Spencer po ndryshon ndjeshëm strategjinë e tij të shitjeve në internet. Sipas një raporti të ChannelX, kompania ka nënshkruar një marrëveshje me Zalando për të trajtuar të gjithë logjistikën në Evropën kontinentale dhe njëkohësisht po hyn në TikTok Shop, ku një produkt bukurie shitet çdo sekondë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU