Pas luftës në Ukrainë, çmimet e energjisë u rritën në fillim të vitit 2022, duke shkaktuar një efekt domino në zinxhirët e furnizimit global dhe lëvizjen e mallrave. Kjo rritje e inflacionit ka patur një ndikim të rëndësishëm mbi shitësit e modës, pasi kostot e materialit, prodhimit dhe transportit janë rritur në qiell, duke reduktuar marzhet e fitimit. Si rezultat, konsumatorëve u është dashur të përballen me rritjet e mprehta të çmimeve në të gjithë sektorin, gjë që ka reduktuar gatishmërinë e tyre për të shpenzuar para.
Afrika mbante peshën më të madhe të inflacionit në rritje dhe pa një rënie të fortë të shitjeve të modës. Në kontrast me këtë, Azia përballoi një stuhi më të butë inflacioniste, duke lehtësuar ndikimin në shitjet me pakicë të modës.
Në mënyrë inkurajuese, të dhënat e fundit sugjerojnë një rënie të shpejtë të inflacionit në të gjitha rajonet, shoqëruar me një reagim pozitiv në shitjet e modës. Megjithatë, me pasigurinë e vazhdueshme globale për shkak të konflikteve gjeopolitike dhe tensioneve, parashikimet e shitjeve të modës për vitin 2024 janë sfiduese.
Entuziazmi pas pandemisë
Pas pandemisë dhe trazirave ekonomike, interesi i konsumatorëve për modën është rritur ndjeshëm. Megjithatë, mund të presim të shohim një rritje të shpenzimeve për veshje, këpucë dhe aksesorë në disa rajone. Kjo prirje pritet veçanërisht në vende të tilla si India, Kina dhe Lindja e Mesme. Moda mund të zërë vendin e dytë pas ushqimit në renditjen e parashikuar të rritjes së shpenzimeve, duke treguar një rimëkëmbje të vazhdueshme dhe interes të konsumatorëve për modën pas pandemisë.
Rritet aksesi në produktet organike
“Moda e qëndrueshme është tani një pjesë e rëndësishme e industrisë dhe konsumatorët e duan atë. 46.4% e blerësve globalë blenë veshje të qëndrueshme vitin e kaluar, më shumë se çdo sektor tjetër i shitjes me pakicë. Një e treta bleu këpucë të qëndrueshme dhe një pajisje të pestë të qëndrueshme,” thoshte raporti i RetailX .
Media sociale si një kanal shitjesh
Markat e modës po përdorin aktivisht mediat sociale për të bashkëvepruar me klientët dhe për të nxitur shitjet. Popullariteti i përmbajtjes së përdoruesve dhe influencuesve në platforma të tilla si TikTok po ndryshon mënyrën se si markat arrijnë tek klientët dhe ndikojnë në blerjet e tyre. Kjo qasje e re ndaj reklamave dhe biznesit të modës ka potencialin të ndikojë në të ardhmen e modës në hapësirën tregtare.