3 min. duke lexuar

Si po ecën industria e modës në kohë paqëndrueshmërie ekonomike?

Raporti i ri i RetailX Global Fashion 2024 hedh dritë mbi udhëtimin e trazuar të industrisë së modës nga majat në vitin 2021 në gropat në vitin 2022. Ajo ia atribuon luhatjet ndërthurjes së dinamikës ekonomike globale dhe gjeopolitikës.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Si po ecën industria e modës në kohë paqëndrueshmërie ekonomike?
Burimi: Depositphotos

Pas luftës në Ukrainë, çmimet e energjisë u rritën në fillim të vitit 2022, duke shkaktuar një efekt domino në zinxhirët e furnizimit global dhe lëvizjen e mallrave. Kjo rritje e inflacionit ka patur një ndikim të rëndësishëm mbi shitësit e modës, pasi kostot e materialit, prodhimit dhe transportit janë rritur në qiell, duke reduktuar marzhet e fitimit. Si rezultat, konsumatorëve u është dashur të përballen me rritjet e mprehta të çmimeve në të gjithë sektorin, gjë që ka reduktuar gatishmërinë e tyre për të shpenzuar para.

Afrika mbante peshën më të madhe të inflacionit në rritje dhe pa një rënie të fortë të shitjeve të modës. Në kontrast me këtë, Azia përballoi një stuhi më të butë inflacioniste, duke lehtësuar ndikimin në shitjet me pakicë të modës.

Në mënyrë inkurajuese, të dhënat e fundit sugjerojnë një rënie të shpejtë të inflacionit në të gjitha rajonet, shoqëruar me një reagim pozitiv në shitjet e modës. Megjithatë, me pasigurinë e vazhdueshme globale për shkak të konflikteve gjeopolitike dhe tensioneve, parashikimet e shitjeve të modës për vitin 2024 janë sfiduese.

Entuziazmi pas pandemisë

Pas pandemisë dhe trazirave ekonomike, interesi i konsumatorëve për modën është rritur ndjeshëm. Megjithatë, mund të presim të shohim një rritje të shpenzimeve për veshje, këpucë dhe aksesorë në disa rajone. Kjo prirje pritet veçanërisht në vende të tilla si India, Kina dhe Lindja e Mesme. Moda mund të zërë vendin e dytë pas ushqimit në renditjen e parashikuar të rritjes së shpenzimeve, duke treguar një rimëkëmbje të vazhdueshme dhe interes të konsumatorëve për modën pas pandemisë.

Rritet aksesi në produktet organike

“Moda e qëndrueshme është tani një pjesë e rëndësishme e industrisë dhe konsumatorët e duan atë. 46.4% e blerësve globalë blenë veshje të qëndrueshme vitin e kaluar, më shumë se çdo sektor tjetër i shitjes me pakicë. Një e treta bleu këpucë të qëndrueshme dhe një pajisje të pestë të qëndrueshme,” thoshte raporti i RetailX .

Media sociale si një kanal shitjesh

Markat e modës po përdorin aktivisht mediat sociale për të bashkëvepruar me klientët dhe për të nxitur shitjet. Popullariteti i përmbajtjes së përdoruesve dhe influencuesve në platforma të tilla si TikTok po ndryshon mënyrën se si markat arrijnë tek klientët dhe ndikojnë në blerjet e tyre. Kjo qasje e re ndaj reklamave dhe biznesit të modës ka potencialin të ndikojë në të ardhmen e modës në hapësirën tregtare.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive
4 min. duke lexuar

Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive

Meta shkoi pas hajdutëve të përmbajtjes në një mënyrë të madhe. Ata hoqën 10 milionë profile të rreme që kopjonin krijuesit e njohur dhe goditën 500,000 llogari të padëshiruara në gjysmën e parë të vitit 2025. Tani Facebook dëshiron të ndalojë shfaqjen e të njëjtave video virale kudo.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë
5 min. duke lexuar

Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë

Naomi Campbell, Linda Evangelista dhe 48 modele të tjera të larta këndojnë “I Feel Love” në filmin e përvjetorit të Steven Meisel për Zara. Marka spanjolle feston 50 vjet me këtë fushatë të mbushur me yje që lançohet më 9 maj – data e saktë që Amancio Ortega hapi dyqanin e tij të parë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB
4 min. duke lexuar

Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB

Amazon sapo dëshmoi se blerjet verore mund të mposhtin shitjet dimërore. Ngjarja e parë katër-ditore Prime e gjigantit të shitjes me pakicë (8-11 korrik) gjeneroi 2.08 miliardë £ në shpenzime online në Mbretërinë e Bashkuar – pothuajse dyfishi i asaj që tërhoqi e Premtja e Zezë në 2024. Shifrat tregojnë se konsumatorët janë ende të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU