4 min. duke lexuar

Si një qershor rekord i nxehtë transformoi blerjet online në MB dhe Evropë

Britania po përjeton një nga verat e saj më të nxehta të regjistruara dhe shitësit me pakicë në internet tashmë po e ndjejnë atë në shifrat e tyre të shitjeve. Të dhënat e reja nga Scurri Unpacked tregojnë se si një qershor përvëlues u kombinua me Ditën e Babait për të krijuar disa fitues të papritur në tregtinë elektronike.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Si një qershor rekord i nxehtë transformoi blerjet online në MB dhe Evropë
Burimi: ChatGPT

Scurri Unpacked gjurmon të dhënat e transportit nga mbi 200 milionë pako dhe numrat e tyre të tremujorit të dytë tregojnë një histori interesante. Shitjet online në Mbretërinë e Bashkuar dhe Evropë u rritën 18% në përgjithësi, por vetëm qershori u rrit me 25%. Koha nuk ishte e rastësishme. Met Office konfirmoi qershorin 2025 si një nga muajt më të ngrohtë të Britanisë ndonjëherë, me nxehtësi të ngjashme që goditi pjesën më të madhe të Evropës. Rezulton, kur jashtë bëhet shumë nxehtë, njerëzit blejnë ndryshe në internet.

Nxehtësia krijoi fitues të qartë të kategorisë. Kopshti dhe gjërat e jashtme u rritën me 48% – njerëzit donin BBQ, mobilje oborri dhe çdo gjë për t’i bërë hapësirat e tyre të jashtme më të mira. Mallrat shtëpiake pasuan me 46%. Moda u rrit 33%, gjë që ka kuptim kur keni nevojë për rroba më të lehta. Lodrat gjithashtu arritën 33%, ndoshta prindërit që blejnë lodra uji dhe lojëra në natyrë. Pajisjet sportive fituan 31%. Këto nuk janë gunga të vogla – ato janë ndryshime të rëndësishme që kapën disa shitës me pakicë në befasi.

Chart showing UK e-commerce category growth rates comparing Q2 2024 vs 2025, with garden and outdoor leading at 47.8%

Source: scurri.com/unpacked

Dita e Babait shton përzierjen

Shifrat në Mbretërinë e Bashkuar tregojnë në mënyrë specifike 6% rritje për tremujorin. Dita e Babait ndihmoi, me GlobalData që vlerësoi mbi 1.12 miliardë £ shpenzime për këtë rast. Kategoritë klasike të Ditës së Babait performuan mirë – ushqim dhe pije, rroba, produkte për kafshët shtëpiake dhe mjete DIY. Asgjë e habitshme atje, por vëllimet ishin më të larta se zakonisht.

Ndërsa Britania u rrit në mënyrë të qëndrueshme, tregjet e tjera evropiane patën rezultate të ndryshme. Gjermania u rrit me 37% krahasuar me vitin e kaluar – fitimi i tyre më i madh. Polonia u rrit 28%, Irlanda 21%. Por transporti në SHBA ra 17%. Kjo ka të ngjarë të jetë për shkak të tarifave prej 10% për mallrat në Mbretërinë e Bashkuar që filluan në prill.

Përtej blerjes së më shumë, klientët ndryshuan mënyrën se si duan dërgesa. Dorëzimi i kërkuar nga nënshkrimi u rrit 21% nga tremujori i kaluar dhe 28% nga viti i kaluar. Vjedhja e paketave është qartësisht në mendjen e njerëzve. Dorëzimi i ditës së nesërme mbeti i sheshtë në krahasim me TM1, por u rrit 29% në vit. Blerësit e kopshtit e nxitën këtë – 98% e porosive të kopshtit përdorën transportin e ditës tjetër. Kur moti është i përsosur, njerëzit nuk duan të presin.

Dorëzimi në fundjavë ra 26% nga TM1, gjë që ka kuptim me më pak raste dhuratash. Por krahasuar me vitin e kaluar, ajo u rrit 47% – rritja më e madhe e çdo lloji shpërndarjeje. Dorëzimi dy-ditor u rrit 19% tremujor. Është pika e ëmbël midis shpejtësisë dhe kostos për shumë blerës.

Source: scurri.com/unpacked

Çfarë duhet të mësojnë shitësit me pakicë

Këto të dhëna të tremujorit të dytë nga Scurri tregojnë se si faktorët e jashtëm mund të ndryshojnë plotësisht modelet e blerjeve. Moti zakonisht nuk është gjëja e parë për të cilën shitësit me pakicë mendojnë kur planifikojnë inventarin. Bizneset që dolën mirë ishin ato që mund të përshtateshin shpejt. Kur kërkesa për produkte të jashtme u rrit, ata kishin stok gati. Kur njerëzit donin shpërndarje më të shpejtë për artikujt e kopshtit, ata mund ta siguronin atë.

Modelet klimatike po bëhen më të paparashikueshme. Shitësit me pakicë që mund të rrotullohen shpejt kur kushtet ndryshojnë do të kenë një avantazh ndaj atyre që kanë mbërthyer me plane të ngurta sezonale. Të jesh fleksibël nuk është vetëm mirë të kesh më – mund të jetë thelbësore për mbijetesë.

Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Artikuj të ngjashëm
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
3 min. duke lexuar

Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale

Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi
5 min. duke lexuar

Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi

Markat kanë optimizuar përmbajtjen për motorët e kërkimit për vite me radhë. Sot, megjithatë, vetë mënyra se si njerëzit kërkojnë informacion po ndryshon, dhe bashkë me të, mënyra se si ata marrin vendime. Në vend të pyetjeve të shkurtra, ata pyesin për gjëra specifike që kanë rëndësi për ta. Ajo që dikur ishte argëtuese tani […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje
3 min. duke lexuar

Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje

Gjigandi britanik i shitjes me pakicë Marks & Spencer po ndryshon ndjeshëm strategjinë e tij të shitjeve në internet. Sipas një raporti të ChannelX, kompania ka nënshkruar një marrëveshje me Zalando për të trajtuar të gjithë logjistikën në Evropën kontinentale dhe njëkohësisht po hyn në TikTok Shop, ku një produkt bukurie shitet çdo sekondë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU