
Scurri Unpacked gjurmon të dhënat e transportit nga mbi 200 milionë pako dhe numrat e tyre të tremujorit të dytë tregojnë një histori interesante. Shitjet online në Mbretërinë e Bashkuar dhe Evropë u rritën 18% në përgjithësi, por vetëm qershori u rrit me 25%. Koha nuk ishte e rastësishme. Met Office konfirmoi qershorin 2025 si një nga muajt më të ngrohtë të Britanisë ndonjëherë, me nxehtësi të ngjashme që goditi pjesën më të madhe të Evropës. Rezulton, kur jashtë bëhet shumë nxehtë, njerëzit blejnë ndryshe në internet.
Nxehtësia krijoi fitues të qartë të kategorisë. Kopshti dhe gjërat e jashtme u rritën me 48% – njerëzit donin BBQ, mobilje oborri dhe çdo gjë për t’i bërë hapësirat e tyre të jashtme më të mira. Mallrat shtëpiake pasuan me 46%. Moda u rrit 33%, gjë që ka kuptim kur keni nevojë për rroba më të lehta. Lodrat gjithashtu arritën 33%, ndoshta prindërit që blejnë lodra uji dhe lojëra në natyrë. Pajisjet sportive fituan 31%. Këto nuk janë gunga të vogla – ato janë ndryshime të rëndësishme që kapën disa shitës me pakicë në befasi.

Source: scurri.com/unpacked
Dita e Babait shton përzierjen
Shifrat në Mbretërinë e Bashkuar tregojnë në mënyrë specifike 6% rritje për tremujorin. Dita e Babait ndihmoi, me GlobalData që vlerësoi mbi 1.12 miliardë £ shpenzime për këtë rast. Kategoritë klasike të Ditës së Babait performuan mirë – ushqim dhe pije, rroba, produkte për kafshët shtëpiake dhe mjete DIY. Asgjë e habitshme atje, por vëllimet ishin më të larta se zakonisht.
Ndërsa Britania u rrit në mënyrë të qëndrueshme, tregjet e tjera evropiane patën rezultate të ndryshme. Gjermania u rrit me 37% krahasuar me vitin e kaluar – fitimi i tyre më i madh. Polonia u rrit 28%, Irlanda 21%. Por transporti në SHBA ra 17%. Kjo ka të ngjarë të jetë për shkak të tarifave prej 10% për mallrat në Mbretërinë e Bashkuar që filluan në prill.
Përtej blerjes së më shumë, klientët ndryshuan mënyrën se si duan dërgesa. Dorëzimi i kërkuar nga nënshkrimi u rrit 21% nga tremujori i kaluar dhe 28% nga viti i kaluar. Vjedhja e paketave është qartësisht në mendjen e njerëzve. Dorëzimi i ditës së nesërme mbeti i sheshtë në krahasim me TM1, por u rrit 29% në vit. Blerësit e kopshtit e nxitën këtë – 98% e porosive të kopshtit përdorën transportin e ditës tjetër. Kur moti është i përsosur, njerëzit nuk duan të presin.
Dorëzimi në fundjavë ra 26% nga TM1, gjë që ka kuptim me më pak raste dhuratash. Por krahasuar me vitin e kaluar, ajo u rrit 47% – rritja më e madhe e çdo lloji shpërndarjeje. Dorëzimi dy-ditor u rrit 19% tremujor. Është pika e ëmbël midis shpejtësisë dhe kostos për shumë blerës.

Source: scurri.com/unpacked
Çfarë duhet të mësojnë shitësit me pakicë
Këto të dhëna të tremujorit të dytë nga Scurri tregojnë se si faktorët e jashtëm mund të ndryshojnë plotësisht modelet e blerjeve. Moti zakonisht nuk është gjëja e parë për të cilën shitësit me pakicë mendojnë kur planifikojnë inventarin. Bizneset që dolën mirë ishin ato që mund të përshtateshin shpejt. Kur kërkesa për produkte të jashtme u rrit, ata kishin stok gati. Kur njerëzit donin shpërndarje më të shpejtë për artikujt e kopshtit, ata mund ta siguronin atë.
Modelet klimatike po bëhen më të paparashikueshme. Shitësit me pakicë që mund të rrotullohen shpejt kur kushtet ndryshojnë do të kenë një avantazh ndaj atyre që kanë mbërthyer me plane të ngurta sezonale. Të jesh fleksibël nuk është vetëm mirë të kesh më – mund të jetë thelbësore për mbijetesë.