4 min. duke lexuar

Si ndryshojnë modelet e blerjeve ndërkufitare sipas vendit

Tregu evropian i tregtisë elektronike tregon zakone interesante blerjeje përtej kufijve, gjë që bie ndesh me supozimet tipike të sjelljes së klientëve në internet. Hulumtimi ynë i të dhënave të ECDB tregon se preferencat e blerjeve midis tregjeve kryesore evropiane krijojnë sjellje specifike rajonale që shitësit me pakicë që hyjnë në tregje të reja duhet t'i kuptojnë.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Si ndryshojnë modelet e blerjeve ndërkufitare sipas vendit
Burimi: Depositphotos

Gjermani: Ku elektronika është më e popullarizuar

Blerësit gjermanë blejnë modë më së shumti me 25.5%, por ajo që e bën Gjermaninë të ndryshme është se sa blejnë pajisje elektronike në internet – 21.3%. Kjo është shumë më e lartë se vendet e tjera evropiane. Tre kategori kryesore drejtojnë shitjet në internet gjermane: Moda (25.5%), Hobi dhe Koha e Lirë (24.2%) dhe Elektronika (21.3%). Së bashku, këto të tre përbëjnë 71% të të gjitha shitjeve në internet – më shumë se çdo vend tjetër që shikuam.

Elektronika ka më pak rëndësi në tregjet e Mbretërisë së Bashkuar, Italisë dhe Francës, gjë që sugjeron që konsumatorët në këto vende preferojnë të testojnë produktet në dyqane përpara se t’i blejnë ato në internet.

Franca thyen rregullin e modës

Tregu global ndjek një model standard në të cilin moda fiton 27.5% të të ardhurave totale, por Franca qëndron si një përjashtim. Kategoria Hobby & Leisure kryeson tregtinë elektronike franceze me 22.8%, ndërsa moda merr vetëm 17.3% të pjesës së tregut, gjë që tregon se Franca ka një kulturë të ndryshme blerjeje ku konsumatorët mund të preferojnë kanale të tjera përveç tregtisë elektronike për blerjet e veshjeve.

Dominimi i vazhdueshëm evropian i modës

Tregtia elektronike e modës ruan pozicionin e saj si segmenti kryesor i tregut në të gjitha rajonet evropiane përveç Francës. Industria e modës udhëheq tregtinë elektronike britanike me 28.5% të tregut, e ndjekur nga tregjet gjermane dhe italiane me 25.5% dhe 24.8%, respektivisht.

Suksesi i tregtisë elektronike për këtë kategori varet nga kanalet e përshtatshme të shpërndarjes të kombinuara me përpjekjet e forta të marketingut dhe adoptimin e teknologjisë virtuale të provës që lidh përvojat e blerjeve online dhe offline.

Cross-Border Shopping Patterns

Source: ECDB

Kuptimi i modeleve të blerjeve ndërkufitare: Fituesit e kategorive të veçanta

Modelet e analizuara të blerjeve ndërkufitare demonstrojnë preferenca unike rajonale në kategori të vogla:

  • Udhëheqja e papritur e DIY në Mbretërinë e Bashkuar

Mbretëria e Bashkuar qëndron e vetme me 13.0% të tregut të tregtisë elektronike për produktet DIY pasi asnjë treg tjetër ose shifër botërore nuk e kalon 10.0%.

  • Forca e mallrave shtëpiake të Evropës Jugore

Italia (13.2%) dhe Franca (12.3%) tejkalojnë ndjeshëm tregjet e tjera në mobilje dhe pajisje shtëpiake, duke sugjeruar se këta konsumatorë ndihen më rehat duke blerë mallra shtëpiake në internet.

Hendeku ushqimor: Kategoria e vonuar e Evropës

Tregu evropian tregon norma më të ulëta të adoptimit të tregtisë elektronike ushqimore krahasuar me mesataren botërore prej 9.2% edhe pse funksionon si një nxitës kryesor i tregtisë elektronike globalisht. Gjermania demonstron shkallën më të ulët të depërtimit me 5.7%, ndërsa Mbretëria e Bashkuar dhe Italia arrijnë rreth 7.5% dhe Franca arrin 6.3%.

Sjelljet ekzistuese të konsumatorëve dhe strukturat e ndryshme të ofruesve krijojnë këtë hendek të performancës, megjithatë modelet e fundit të rritjes pesëvjeçare tregojnë përmirësim të qëndrueshëm.

Implikimet strategjike për zgjerimin ndërkombëtar

Shitësit me pakicë që duan të zgjerohen ndërkombëtarisht duhet të kuptojnë këto modele blerjesh ndërkufitare sepse ato përcaktojnë metoda të suksesshme të hyrjes në tregun evropian. Njohja e tendencave globale siguron korniza bazë, megjithatë kulturat lokale të konsumatorit krijojnë mundësi unike të tregut dhe pengesa për sukses.

Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Artikuj të ngjashëm
Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti
7 min. duke lexuar

Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti

Këtu është një përditësim i platformës që do të ndryshojë mënyrën se si miliona njerëz ndajnë videot. Ndërsa Facebook thjeshton krijimin e videove, ata sapo kanë njoftuar se në muajt e ardhshëm, çdo video e ngarkuar në platformë do të bëhet automatikisht një bobinë. Nuk ka më zgjedhje midis formateve – gjithçka është e unifikuar […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh
4 min. duke lexuar

Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh

Ajo që filloi si një investim i vetëm prej 3 milionë eurosh në një qendër tregtare rumune është në fakt pjesë e diçkaje shumë më të madhe. Ndërsa shumica e shitësve me pakicë po shkurtojnë, gjigandi francez i përmirësimit të shtëpisë Leroy Merlin po dyfishon Evropën Lindore me një plan që mund të riformësojë të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reklamimi i Microsoft bëhet serioz: Përditësime të mëdha që në të vërtetë kanë rëndësi
4 min. duke lexuar

Reklamimi i Microsoft bëhet serioz: Përditësime të mëdha që në të vërtetë kanë rëndësi

Microsoft Advertising sapo hoqi përditësimet e tij më të mëdha në muaj, duke trajtuar çështjet kryesore që kanë frustruar reklamuesit. Këto ndryshime më në fund mund ta bëjnë platformën një alternativë serioze të Google Ads. Nga raportimi i rishikuar deri te ndryshimet e mëdha të logjikës së Performance Max dhe importet e thjeshta ndër-platforma – […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+