4 min. duke lexuar

Si mesazhet RCS rrisin konvertimet në tregtinë elektronike

SMS ka qenë kali i punës së mesazheve të biznesit për vite me radhë, me norma të hapura që arrijnë në 98 për qind. Por le të jemi të sinqertë - 160 karaktere tekst të thjeshtë nuk e shkurtojnë më kur përpiqeni të shisni produkte në internet. RCS e ndryshon atë ekuacion.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Si mesazhet RCS rrisin konvertimet në tregtinë elektronike
Burimi: ChatGPT

Problemi i SMS

Bizneset janë mbështetur në SMS për konfirmimet e porosive, përditësimet e transportit dhe rikujtuesit e takimeve sepse funksionon kudo. Problemi është se ka ngecur në të kaluarën.

Ju merrni 160 karaktere. Nuk ka imazhe. Nuk ka butona. Nuk ka asnjë mënyrë për t’u treguar klientëve se çfarë po shisni në të vërtetë. MMS u përpoq ta rregullonte këtë vite më parë, por kostot e vranë atë para se të arrinte diku. Për shitësit me pakicë në internet, ky është një problem.

Çfarë bën RCS në të vërtetë

Rich Communication Services nuk është shkencë raketash – thjesht sjell mesazhe në këtë dekadë. Mund të dërgoni foto dhe video me cilësi të lartë. Mesazhet me tekst mund të jenë më të gjata se një cicërimë.

Dhe këtu është pjesa e rëndësishme: mund të shtoni butona dhe elementë interaktivë direkt në mesazh.

Kjo do të thotë që klientët mund të shfletojnë produkte, të klikojnë opsionet dhe të blejnë gjëra pa u larguar nga aplikacioni i tyre i mesazheve. Është një rrugë më e shkurtër nga “Jam i interesuar” në “E kam blerë”.

Një prodhues bojërash kaloi disa nga fushatat e tyre SMS në RCS. Të ardhurat u rritën me 115 për qind. Normat e klikimeve shkuan nga nën 3 për qind në 21 për qind.

Ky nuk është një përmirësim i vogël – është një ndryshim themelor në mënyrën se si klientët angazhohen me mesazhet.

Pse funksionon më mirë

Mesazhet RCS tregojnë verifikimin e dërguesit – klientët shohin logon dhe emrin e kompanisë, kështu që ata e dinë se është legjitim. Mesazhet janë të koduara. Dhe ndryshe nga SMS, RCS nuk varet nga rrjetet e operatorëve që i japin përparësi mesazheve tuaja. Ai funksionon mbi çdo lidhje interneti, që do të thotë më pak vonesa dhe mesazhe të humbura.

Apple shtoi mbështetjen RCS në shtator 2024 me iOS 18. Android tashmë e mbështeti atë në të gjithë operatorët. Të dhënat e Twilio tregojnë se deri në mesin e vitit 2024, 46 për qind e telefonave mund të trajtonin mesazhet RCS. Nëse telefoni i dikujt nuk e mbështet atë, mesazhi kthehet automatikisht në SMS.

RCS ju jep fatura të detajuara të dorëzimit dhe leximit. Ju mund të shihni se çfarë funksionon dhe çfarë jo, pastaj rregulloni në përputhje me rrethanat. Këto janë të dhëna të palës së parë që klientët bien dakord të ndajnë, kështu që ju nuk po hamendësoni për performancën e fushatës.

Për shitësit me pakicë në internet që testojnë qasje të ndryshme, kjo dukshmëri ka rëndësi.

Ku po shkon kjo

RCS po bëhet standard për mesazhet e biznesit celular. Për kompanitë e tregtisë elektronike, ai i kthen njoftimet bazë në përvoja aktuale blerjesh. Kombinimi i pamjeve, interaktivitetit dhe analitikës e bën atë një mjet praktik për përmirësimin e normave të konvertimit.

Me gati gjysmën e të gjithë telefonave që tashmë mbështesin teknologjinë dhe SMS automatike për pjesën tjetër, bizneset mund të adoptojnë RCS pa humbur shtrirjen. Ndërsa adoptimi vazhdon të rritet, hendeku midis kompanive që përdorin RCS dhe atyre që ende mbështeten në SMS të thjeshtë do të shfaqet drejtpërdrejt në matjet e konvertimit.

Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Artikuj të ngjashëm
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
3 min. duke lexuar

Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale

Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi
5 min. duke lexuar

Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi

Markat kanë optimizuar përmbajtjen për motorët e kërkimit për vite me radhë. Sot, megjithatë, vetë mënyra se si njerëzit kërkojnë informacion po ndryshon, dhe bashkë me të, mënyra se si ata marrin vendime. Në vend të pyetjeve të shkurtra, ata pyesin për gjëra specifike që kanë rëndësi për ta. Ajo që dikur ishte argëtuese tani […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje
3 min. duke lexuar

Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje

Gjigandi britanik i shitjes me pakicë Marks & Spencer po ndryshon ndjeshëm strategjinë e tij të shitjeve në internet. Sipas një raporti të ChannelX, kompania ka nënshkruar një marrëveshje me Zalando për të trajtuar të gjithë logjistikën në Evropën kontinentale dhe njëkohësisht po hyn në TikTok Shop, ku një produkt bukurie shitet çdo sekondë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU