
Sipas sondazhit të bërë në shumë vende evropiane, konsumatorët e Mbretërisë së Bashkuar po shpenzojnë më shumë kohë dhe para online se kurrë. Britanikët kalonin pothuajse pesë orë në javë duke lundruar mallra në internet mesatarisht; mijëvjeçarët (35-44 vjeç) kryesojnë akuzën; Pothuajse 56% e blerjes së tyre u krye online.
Në mënyrë magjepsëse, sjellja e konsumatorëve ndryshoi në përputhje me sportet verore në vitin 2024. Ndërsa 40% e të anketuarve mendonin se blerjet online i kishin bërë sportet më të arritshme këtë vit, mbi një e treta e të anketuarve deklaruan se ngjarjet atletike ndikuan në përzgjedhjen e tyre të modës.
Kategoritë kryesore të shpenzimeve ndryshuan; Ushqimet dhe pijet dolën në skenë, duke tejkaluar rrobat në renditje. Britanikët që blejnë mallra festimi për të shijuar gjatë shikimit të ngjarjeve atletike vlerësohet me këtë ndryshim. Gjatë një periudhe tre-mujore, shpenzimi mesatar i internetit doli të ishte disi i jashtëzakonshëm £ 600.
Me më shumë se gjysmën e konsumatorëve të Mbretërisë së Bashkuar që rrëfejnë se kanë përdorur këto faqe, tregjet online ende po mbledhin avull. Elementët kryesorë që ushqejnë këtë prirje janë përmendur si komoditeti, kostoja konkurruese dhe një gamë e madhe produktesh.
Me tre të katërtat e të anketuarve që thonë se angazhimi në sport ndihmon shëndetin e tyre mendor, sondazhi nënvizoi gjithashtu efektet e mira të sportit në kontaktet sociale dhe mirëqenien mendore.
Është e qartë ndërsa blerja online zhvillohet se ngjarjet e jashtme si ngjarjet e mëdha sportive mund të ndikojnë shumë në sjelljen e klientëve dhe modelet e shpenzimeve. Në botën dinamike të e-commerce, shitësit dhe tregjet të dy do të duhet të mbeten të këndshëm për të përmbushur këto nevoja në ndryshim.