2 min. duke lexuar

Shitësi kinez Temu goditet nga grupet evropiane të konsumatorëve

Mënyra se si shitësit kinezë të tregtisë elektronike trajtojnë përmbajtjen në platformat e tyre është nën shqyrtim në rritje.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Shitësi kinez Temu goditet nga grupet evropiane të konsumatorëve
Burimi: Reuters

Temu, aplikacioni i shitjes me pakicë me zbritje në pronësi të gjigantit kinez të tregtisë elektronike PDD Holdings, po përballet me ankesa të konsumatorëve se praktikat e tij të biznesit shkelin një ligj të ri të përmbajtjes në internet në Evropë.

Direktiva e Shërbimeve Digjitale e Bashkimit Evropian kërkon që tregjet dhe ndërmjetësit online të luftojnë përmbajtjen e paligjshme dhe të dëmshme dhe produktet e falsifikuara në platformat e tyre. Organizata pan-evropiane e konsumatorëve BEUC tha se kishte paraqitur një ankesë në Komisionin Evropian, ndërsa 17 nga anëtarët e saj në vende duke përfshirë Francën, Italinë dhe Holandën kanë paraqitur gjithashtu ankesa në autoritetet e tyre përkatëse kombëtare.

“Temu po vetëkënaqet këtu sepse po shkel Aktin e Shërbimeve Dixhitale të BE-së,” tha Drejtoresha e Përgjithshme e BEUC Monique Goyens në një deklaratë.

Temu, e cila hyri në tregun e BE-së pak më shumë se një vit më parë, tha se përshtat në mënyrë aktive shërbimin e saj me praktikat dhe preferencat lokale dhe është e përkushtuar për përputhje të plotë me ligjet dhe rregulloret e tregjeve në të cilat operon.

“Sa i përket ankesës BEUC, ne e marrim shumë seriozisht dhe do ta studiojmë tërësisht. Shpresojmë të vazhdojmë dialogun tonë me palët përkatëse të interesuara për të përmirësuar shërbimin e Temu për konsumatorët”, tha kompania në një deklaratë.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Strategjia e shitjes me pakicë e gjithanshme: Lidhja e dyqaneve fizike me përvojat e blerjeve celulare
4 min. duke lexuar

Strategjia e shitjes me pakicë e gjithanshme: Lidhja e dyqaneve fizike me përvojat e blerjeve celulare

Pavarësisht rritjes së tregtisë elektronike, dyqanet me tulla mbeten kanali dominues i blerjeve në SHBA. Ata parashikohen të prodhojnë më shumë se 6.3 trilionë dollarë të ardhura deri në vitin 2025. Megjithatë, thjesht hapja e një dyqani nuk mjafton për të ruajtur pozicionin e tyre. Zhvillimi i një strategjie gjithëpërfshirëse të shitjes me pakicë të […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
Tregjet online kundrejt dyqaneve elektronike: Kush po fiton në tregtinë elektronike globale?
4 min. duke lexuar

Tregjet online kundrejt dyqaneve elektronike: Kush po fiton në tregtinë elektronike globale?

Industria e tregtisë elektronike përballet me një pyetje themelore në lidhje me Marketplaces vs E-shops – cili model biznesi jep rezultatet më të mira. Statistikat e fundit nga kompania e njohur analitike ECDB ofrojnë një përgjigje të caktuar: tregjet online po tejkalojnë dyqanet tradicionale online dhe ky trend duket të jetë gjithnjë e më i […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+