2 min. duke lexuar

Shitësi kinez Temu goditet nga grupet evropiane të konsumatorëve

Mënyra se si shitësit kinezë të tregtisë elektronike trajtojnë përmbajtjen në platformat e tyre është nën shqyrtim në rritje.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Shitësi kinez Temu goditet nga grupet evropiane të konsumatorëve
Burimi: Reuters

Temu, aplikacioni i shitjes me pakicë me zbritje në pronësi të gjigantit kinez të tregtisë elektronike PDD Holdings, po përballet me ankesa të konsumatorëve se praktikat e tij të biznesit shkelin një ligj të ri të përmbajtjes në internet në Evropë.

Direktiva e Shërbimeve Digjitale e Bashkimit Evropian kërkon që tregjet dhe ndërmjetësit online të luftojnë përmbajtjen e paligjshme dhe të dëmshme dhe produktet e falsifikuara në platformat e tyre. Organizata pan-evropiane e konsumatorëve BEUC tha se kishte paraqitur një ankesë në Komisionin Evropian, ndërsa 17 nga anëtarët e saj në vende duke përfshirë Francën, Italinë dhe Holandën kanë paraqitur gjithashtu ankesa në autoritetet e tyre përkatëse kombëtare.

“Temu po vetëkënaqet këtu sepse po shkel Aktin e Shërbimeve Dixhitale të BE-së,” tha Drejtoresha e Përgjithshme e BEUC Monique Goyens në një deklaratë.

Temu, e cila hyri në tregun e BE-së pak më shumë se një vit më parë, tha se përshtat në mënyrë aktive shërbimin e saj me praktikat dhe preferencat lokale dhe është e përkushtuar për përputhje të plotë me ligjet dhe rregulloret e tregjeve në të cilat operon.

“Sa i përket ankesës BEUC, ne e marrim shumë seriozisht dhe do ta studiojmë tërësisht. Shpresojmë të vazhdojmë dialogun tonë me palët përkatëse të interesuara për të përmirësuar shërbimin e Temu për konsumatorët”, tha kompania në një deklaratë.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive
4 min. duke lexuar

Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive

Meta shkoi pas hajdutëve të përmbajtjes në një mënyrë të madhe. Ata hoqën 10 milionë profile të rreme që kopjonin krijuesit e njohur dhe goditën 500,000 llogari të padëshiruara në gjysmën e parë të vitit 2025. Tani Facebook dëshiron të ndalojë shfaqjen e të njëjtave video virale kudo.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë
5 min. duke lexuar

Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë

Naomi Campbell, Linda Evangelista dhe 48 modele të tjera të larta këndojnë “I Feel Love” në filmin e përvjetorit të Steven Meisel për Zara. Marka spanjolle feston 50 vjet me këtë fushatë të mbushur me yje që lançohet më 9 maj – data e saktë që Amancio Ortega hapi dyqanin e tij të parë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB
4 min. duke lexuar

Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB

Amazon sapo dëshmoi se blerjet verore mund të mposhtin shitjet dimërore. Ngjarja e parë katër-ditore Prime e gjigantit të shitjes me pakicë (8-11 korrik) gjeneroi 2.08 miliardë £ në shpenzime online në Mbretërinë e Bashkuar – pothuajse dyfishi i asaj që tërhoqi e Premtja e Zezë në 2024. Shifrat tregojnë se konsumatorët janë ende të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU