4 min. duke lexuar

Shein mposht kompanitë më të mëdha të modës në Evropë me 48% rritje ndërsa Asos bie në rënie

Të dhënat e reja tregojnë një hendek të madh në shitjen me pakicë evropiane të modës. Shitjet e Shein u rritën 31.6% në vit dhe arritën në 48% vetëm në dhjetor. Ndërkohë, markat e njohura si H&M qëndruan të sheshta dhe ASOS u rrëzua me 16.2%. Shifrat tregojnë se cilat marka po fitojnë betejën për klientët evropianë.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Shein mposht kompanitë më të mëdha të modës në Evropë me 48% rritje ndërsa Asos bie në rënie
Burimi: Depositphotos (edited in Canva Pro)

Skena e shitjes me pakicë të modës në Evropë tani ka fitues dhe humbës të qartë, sipas një analize të re nga ECDB. Të dhënat zbulojnë tre kategori të dallueshme të performancës që tregojnë se si po ndryshojnë preferencat e klientëve.

Shein shquhet si i vetmi “kampion i rritjes në rritje”.

Gjigandi kinez i modës së shpejtë postoi rritje pozitive çdo muaj në 2024, me shitjet vjetore që u rritën me 31.6%. Edhe muaji i tij më i dobët tregoi rritje prej 5.2%, ndërsa dhjetori dha një rritje mbresëlënëse prej 48% krahasuar me vitin e kaluar.

Shumica e muajve e panë Shein të rritej midis 20% dhe 40% krahasuar me të njëjtën periudhë të një viti më parë. Konsumatorët evropianë vazhdojnë të blejnë pavarësisht kritikave të vazhdueshme për praktikat e punës, çmimet e rreme dhe ndikimin mjedisor. Shifrat janë të qarta – kërkesa për modë ultra të lirë mbetet e fortë.

Markat e themeluara luftojnë

H&M dhe Zara dikur dominonin modën evropiane, por tani ata janë thjesht “të qëndrueshëm në detyrë”. Performanca e tyre tregon një histori tjetër.

Shitjet online të H&M në fakt ranë 0.6% në vit, ndërsa Zara arriti një rritje modeste prej 4.4%. Të dyja markat ndoqën modele të ngjashme gjatë gjithë vitit – disa muaj lart, të tjerët poshtë, me performancë kryesisht të sheshtë ose në rënie në krahasim me 2023.

E vetmja pikë e ndritshme erdhi në fillim të vitit 2025, kur të dy panë përmirësime të lehta nga janari deri në mars. Por kjo nuk ishte e mjaftueshme për të kompensuar performancën më të dobët në muajt e tjerë.

Të dyja kompanitë ende operojnë rrjete të gjera dyqanesh fizike, por platformat e tyre online po luftojnë qartë për të konkurruar me lojtarët më të rinj që ofrojnë çmime më të ulëta dhe tendenca më të shpejta.Line chart showing Shein's consistent growth above 20% versus declining H&M, Zara and Asos performance from May 2024 to April 2025

ASOS përballet me probleme serioze

ASOS përfaqëson kategorinë e “performuesve të dobët” në mënyrën më dramatike. Shitësi britanik në internet pa rënien e shitjeve me 16.2% në vit, me rritje negative pothuajse çdo muaj.

Vetëm gushti 2024 ofroi lehtësim, me 6.9% rritje. Çdo dy muaj tregoi rënie, duke krijuar një model të qëndrueshëm të rënies së shitjeve që përfshin disa vite.

Kompania përballet me presion nga disa drejtime. Konkurrentët me kosto të ulët si Shein, Trendyol dhe Uniqlo po marrin pjesë të tregut. Ndërkohë, tregjet si Temu dhe AliExpress ofrojnë alternativa edhe më të lira.

ASOS hapi dyqane fizike pas pandemisë, por kjo strategji nuk e ka ndaluar rënien. Marka që dikur udhëhiqte modën online për të rinjtë evropianë tani duket gjithnjë e më e vjetëruar.

Të dhënat tregojnë shitjen me pakicë evropiane të modës duke u ndarë në dy botë: moda e shpejtë ultra e lirë kundrejt markave të njohura që përpiqen të mbajnë vendin e tyre. Tani për tani, lojtarët me kosto të ulët po fitojnë.


Të dhënat me burim nga ECDB

Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Artikuj të ngjashëm
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
3 min. duke lexuar

Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale

Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi
5 min. duke lexuar

Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi

Markat kanë optimizuar përmbajtjen për motorët e kërkimit për vite me radhë. Sot, megjithatë, vetë mënyra se si njerëzit kërkojnë informacion po ndryshon, dhe bashkë me të, mënyra se si ata marrin vendime. Në vend të pyetjeve të shkurtra, ata pyesin për gjëra specifike që kanë rëndësi për ta. Ajo që dikur ishte argëtuese tani […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje
3 min. duke lexuar

Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje

Gjigandi britanik i shitjes me pakicë Marks & Spencer po ndryshon ndjeshëm strategjinë e tij të shitjeve në internet. Sipas një raporti të ChannelX, kompania ka nënshkruar një marrëveshje me Zalando për të trajtuar të gjithë logjistikën në Evropën kontinentale dhe njëkohësisht po hyn në TikTok Shop, ku një produkt bukurie shitet çdo sekondë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU