3 min. duke lexuar

SHEIN bashkohet me pilotin doganor për transparencën e rritur të importit

SHEIN, një kompani e tregtisë elektronike të modës, ka deklaruar se do të marrë pjesë në Programin Pilot të të Dhënave të Seksionit 321 të Doganave dhe Mbrojtjes së Kufirit (CBP) të SHBA. Ky veprim shënon një ndryshim thelbësor në transparencën e tregtisë globale të e-commerce.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
SHEIN bashkohet me pilotin doganor për transparencën e rritur të importit
Burimi: Depositphotos

SHEIN u bashkua vullnetarisht me programin, i cili u lejon bizneseve të dërgojnë më shumë detaje rreth dërgesave të importit që vijnë në Shtetet e Bashkuara. Përveç skadimit të dorëzimit të dërgesave ligjore me vlerë të ulët të tregtisë elektronike.

Qëllimi kryesor është përmirësimi i masave mbrojtëse kundër mallrave të rrezikshme ose të paligjshme që hyjnë në tregun amerikan.

Kryetari ekzekutiv i SHEIN, Donald Tang, tha: “Përfshirja jonë në Programin Pilot të të Dhënave të Seksionit 321 riafirmon standardet e SHEIN-it për transparencë dhe përputhje.” “Duke dhënë informacione më të hollësishme rreth përmbajtjes së çdo pakete, ne mund të lehtësojmë barrën e CBP, duke u mundësuar atyre të përqendrohen në ruajtjen e një fluksi të efektshëm të tregtisë së ligjshme, mbrojtjen e sigurisë publike, ekonominë amerikane, dhe më e rëndësishmja, konsumatorët amerikanë.”

Rezultatet pozitive janë marrë gjatë 30 ditëve të para të pjesëmarrjes në program. CBP dëshmoi se të dhënat përkatëse lidhur me dërgesat e importit nga SHEIN u pritën me sukses dhe se nuk kishte vonesa apo probleme teknike gjatë gjithë procesit.

Presidenti dhe CEO i Shoqatës Amerikane të Veshjeve dhe Këpucëve (AAFA), Steve Lamar, theksoi rëndësinë e këtij hapi duke thënë:

“Kur të shohim pas, do të shohim se ky është momenti kur zinxhirët e furnizimit, logjistika dhe e gjithë industria u bënë më transparente se kurrë më parë.”

Ky zhvillim tregon një prirje potenciale drejt rritjes së transparencës në tregtinë globale për tregun evropian të e-commerce.

Zbatimi i suksesshëm në SHBA mund të frymëzojë nisma të ngjashme të BE-së, duke çuar në rritjen e efektshmërisë doganore dhe mbrojtjen e konsumatorit në të gjithë tregjet evropiane.

Programi nxjerr në pah bashkëpunimin thelbësor të sektorit publik-privat në tregtinë globale, duke u dhënë kompanive evropiane të e-commerce një model për angazhimin rregullator.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Cilat janë tendencat e marketingut omnichannel në vitin 2025?
2 min. duke lexuar

Cilat janë tendencat e marketingut omnichannel në vitin 2025?

Në vitin 2025, shitësit online përballen me një sfidë të paparë: vëmendja e konsumatorëve është fragmentuar në të gjithë aplikacionet, platformat dhe pajisjet e panumërta. Studimet e fundit tregojnë një ndryshim dramatik në sjelljen e konsumatorëve— shikuesit linearë të televizionit kanë rënë nën 50% të kohës totale të ekranit.

Lexoni artikullin
Trump kërcënon BE me tarifa të reja
2 min. duke lexuar

Trump kërcënon BE me tarifa të reja

Sipas Reuters, presidenti amerikan Donald Trump i përshkroi praktikat tregtare të BE-së si “shumë, shumë të këqija” për Shtetet e Bashkuara dhe njoftoi planet për vendosjen e tarifave të reja mbi BE-në më 21 janar. Një ndryshim potencialisht i madh në tregtinë SHBA-BE mund të rezultojë nga deklarata e Trump në Shtëpinë e Bardhë se […]

Lexoni artikullin
Pse vetëm 26% i vlerësojnë përvojat dixhitale si të shkëlqyera dhe si të përmirësohen
5 min. duke lexuar

Pse vetëm 26% i vlerësojnë përvojat dixhitale si të shkëlqyera dhe si të përmirësohen

Vetëm 26% e klientëve i vlerësojnë përvojat dixhitale si të shkëlqyera. Çfarë mund të bëhet? Vitin e kaluar pati një rritje të lajmeve rreth të dhënave të unifikuara dhe IA gjeneruese, që të dyja kishin potencialin për të transformuar përvojën e klientit. Pse shpesh dështon personalizimi? Dhe çfarë i dallon udhëheqësit e tregut nga kompanitë […]

Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+