3 min. duke lexuar

SHEIN bashkohet me pilotin doganor për transparencën e rritur të importit

SHEIN, një kompani e tregtisë elektronike të modës, ka deklaruar se do të marrë pjesë në Programin Pilot të të Dhënave të Seksionit 321 të Doganave dhe Mbrojtjes së Kufirit (CBP) të SHBA. Ky veprim shënon një ndryshim thelbësor në transparencën e tregtisë globale të e-commerce.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
SHEIN bashkohet me pilotin doganor për transparencën e rritur të importit
Burimi: Depositphotos

SHEIN u bashkua vullnetarisht me programin, i cili u lejon bizneseve të dërgojnë më shumë detaje rreth dërgesave të importit që vijnë në Shtetet e Bashkuara. Përveç skadimit të dorëzimit të dërgesave ligjore me vlerë të ulët të tregtisë elektronike.

Qëllimi kryesor është përmirësimi i masave mbrojtëse kundër mallrave të rrezikshme ose të paligjshme që hyjnë në tregun amerikan.

Kryetari ekzekutiv i SHEIN, Donald Tang, tha: “Përfshirja jonë në Programin Pilot të të Dhënave të Seksionit 321 riafirmon standardet e SHEIN-it për transparencë dhe përputhje.” “Duke dhënë informacione më të hollësishme rreth përmbajtjes së çdo pakete, ne mund të lehtësojmë barrën e CBP, duke u mundësuar atyre të përqendrohen në ruajtjen e një fluksi të efektshëm të tregtisë së ligjshme, mbrojtjen e sigurisë publike, ekonominë amerikane, dhe më e rëndësishmja, konsumatorët amerikanë.”

Rezultatet pozitive janë marrë gjatë 30 ditëve të para të pjesëmarrjes në program. CBP dëshmoi se të dhënat përkatëse lidhur me dërgesat e importit nga SHEIN u pritën me sukses dhe se nuk kishte vonesa apo probleme teknike gjatë gjithë procesit.

Presidenti dhe CEO i Shoqatës Amerikane të Veshjeve dhe Këpucëve (AAFA), Steve Lamar, theksoi rëndësinë e këtij hapi duke thënë:

“Kur të shohim pas, do të shohim se ky është momenti kur zinxhirët e furnizimit, logjistika dhe e gjithë industria u bënë më transparente se kurrë më parë.”

Ky zhvillim tregon një prirje potenciale drejt rritjes së transparencës në tregtinë globale për tregun evropian të e-commerce.

Zbatimi i suksesshëm në SHBA mund të frymëzojë nisma të ngjashme të BE-së, duke çuar në rritjen e efektshmërisë doganore dhe mbrojtjen e konsumatorit në të gjithë tregjet evropiane.

Programi nxjerr në pah bashkëpunimin thelbësor të sektorit publik-privat në tregtinë globale, duke u dhënë kompanive evropiane të e-commerce një model për angazhimin rregullator.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti
7 min. duke lexuar

Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti

Këtu është një përditësim i platformës që do të ndryshojë mënyrën se si miliona njerëz ndajnë videot. Ndërsa Facebook thjeshton krijimin e videove, ata sapo kanë njoftuar se në muajt e ardhshëm, çdo video e ngarkuar në platformë do të bëhet automatikisht një bobinë. Nuk ka më zgjedhje midis formateve – gjithçka është e unifikuar […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh
4 min. duke lexuar

Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh

Ajo që filloi si një investim i vetëm prej 3 milionë eurosh në një qendër tregtare rumune është në fakt pjesë e diçkaje shumë më të madhe. Ndërsa shumica e shitësve me pakicë po shkurtojnë, gjigandi francez i përmirësimit të shtëpisë Leroy Merlin po dyfishon Evropën Lindore me një plan që mund të riformësojë të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reklamimi i Microsoft bëhet serioz: Përditësime të mëdha që në të vërtetë kanë rëndësi
4 min. duke lexuar

Reklamimi i Microsoft bëhet serioz: Përditësime të mëdha që në të vërtetë kanë rëndësi

Microsoft Advertising sapo hoqi përditësimet e tij më të mëdha në muaj, duke trajtuar çështjet kryesore që kanë frustruar reklamuesit. Këto ndryshime më në fund mund ta bëjnë platformën një alternativë serioze të Google Ads. Nga raportimi i rishikuar deri te ndryshimet e mëdha të logjikës së Performance Max dhe importet e thjeshta ndër-platforma – […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+