SHEIN u bashkua vullnetarisht me programin, i cili u lejon bizneseve të dërgojnë më shumë detaje rreth dërgesave të importit që vijnë në Shtetet e Bashkuara. Përveç skadimit të dorëzimit të dërgesave ligjore me vlerë të ulët të tregtisë elektronike.
Qëllimi kryesor është përmirësimi i masave mbrojtëse kundër mallrave të rrezikshme ose të paligjshme që hyjnë në tregun amerikan.
Kryetari ekzekutiv i SHEIN, Donald Tang, tha: “Përfshirja jonë në Programin Pilot të të Dhënave të Seksionit 321 riafirmon standardet e SHEIN-it për transparencë dhe përputhje.” “Duke dhënë informacione më të hollësishme rreth përmbajtjes së çdo pakete, ne mund të lehtësojmë barrën e CBP, duke u mundësuar atyre të përqendrohen në ruajtjen e një fluksi të efektshëm të tregtisë së ligjshme, mbrojtjen e sigurisë publike, ekonominë amerikane, dhe më e rëndësishmja, konsumatorët amerikanë.”
Rezultatet pozitive janë marrë gjatë 30 ditëve të para të pjesëmarrjes në program. CBP dëshmoi se të dhënat përkatëse lidhur me dërgesat e importit nga SHEIN u pritën me sukses dhe se nuk kishte vonesa apo probleme teknike gjatë gjithë procesit.
Presidenti dhe CEO i Shoqatës Amerikane të Veshjeve dhe Këpucëve (AAFA), Steve Lamar, theksoi rëndësinë e këtij hapi duke thënë:
“Kur të shohim pas, do të shohim se ky është momenti kur zinxhirët e furnizimit, logjistika dhe e gjithë industria u bënë më transparente se kurrë më parë.”
Ky zhvillim tregon një prirje potenciale drejt rritjes së transparencës në tregtinë globale për tregun evropian të e-commerce.
Zbatimi i suksesshëm në SHBA mund të frymëzojë nisma të ngjashme të BE-së, duke çuar në rritjen e efektshmërisë doganore dhe mbrojtjen e konsumatorit në të gjithë tregjet evropiane.
Programi nxjerr në pah bashkëpunimin thelbësor të sektorit publik-privat në tregtinë globale, duke u dhënë kompanive evropiane të e-commerce një model për angazhimin rregullator.