Sipas raportit, shpresat e paplotësuara rreth sigurisë, besueshmërisë së pagesave dhe stabilitetit të aplikacioneve mund të jenë parandalimi i konvertimeve të tregtisë mobile. ‘Ndikimi i performancës së celularit në gjenerimin e besimit të konsumatorëve’, thekson raporti i ri i referencës mobile disa ide të rëndësishme:
- Megjithëse blerja e celularëve është ende e ulët, përdorimi i smartfonëve është rritur me 20% krahasuar me vitin 2023.
- Ndërsa 69% e konsumatorëve hetojnë artikuj me vlerë të lartë në celular, shumica e blerjeve bëhen në desktop. Deri në 10% e karrocave mobile braktisin veten më shumë se ato të desktopit.
- Nga përdoruesit, 45% kanë përjetuar probleme në blerjen në celular, gjë që bën që 51% të ndalojnë përdorimin e pajisjes së tyre. Për më tepër, 55% do të hiqnin dorë nga blerjet që përfshinin tre deri në pesë minuta.
- Vetëm 17% e të anketuarve ndihen të sigurt duke bërë blerje të rëndësishme mobile, me vetëm 250 £ të rehatshme. Për blerjet nën £50, kjo statistikë rritet në vetëm 59%.
- Gabimet që shkaktojnë gabime apo pengesa (43%) të ndjekura nga mungesa e mjeteve krahasuar me desktopin (33%).
- Shqetësimet e sigurisë (25%) janë arsyet kryesore prapa mosbesimit në celular.
“Bizneset e gjejnë qartë të kushtueshme kur rritja e përdorimit të smartfonëve rezulton në konvertime të ulëta të tregtisë mobile.”, tha VP Global dhe Kreu i Strategjisë së Udhëtimit dhe Mikpritjes në Quantum Metric Danielle Harvey
Shpenzimet strategjike, veçanërisht përpara të premtes së zezë dhe cyber të hënës, megjithatë mund të zgjidhin çështjet e konsumatorëve dhe të lëshojnë potencialin aktual të celularit.
Bizneset mund ta shndërrojnë potencialin e celularit në fitim duke përdorur njohuritë e bazuara në të dhëna për të kuptuar më mirë udhëtimet e klientëve të lëvizshëm, për të ofruar përvoja të përshtatura dhe për të mbështetur sigurinë.