4 min. duke lexuar

SERP Conf Vienna lançon nismën “Sillni një mik” – blini një biletë, merrni një falas

Konferenca kryesore SEO e Vjenës hap dyert për ndryshimin e karrierës dhe punëkërkuesit me një ofertë të paprecedentë. Duke filluar nga sot, çdo blerje bilete përfshin një leje falas për dikë në tranzicion karriere.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
SERP Conf Vienna lançon nismën “Sillni një mik” – blini një biletë, merrni një falas
Burimi: serpconf.com/vienna

Komuniteti i marketingut dixhital të Vjenës po merr një mundësi të pazakontë këtë javë. SERP Conf Vienna 2025 ka njoftuar një ofertë biletash “blini një, merrni një falas” – por me një kthesë që e dallon atë nga promovimet tipike të konferencës.

Marrëveshja, që fillon nesër, lejon blerësit e biletave të sjellin një mik falas, duke synuar në mënyrë specifike:

  • Profesionistët aktualisht pa punë
  • Individët që kërkojnë të rikualifikohen
  • Njerëz të gatshëm për të ndryshuar rrugën e tyre të karrierës

Është një lëvizje që sinjalizon angazhimin e konferencës për aksesueshmëri në një industri ku çmimet e biletave shpesh krijojnë pengesa për hyrjen.

Pse ka rëndësi kjo

Në një industri ku konferencat mund të përballen lehtësisht me kosto katërshifrore, kjo iniciativë hap dyert për ata që kanë më shumë nevojë për të – njerëzit midis vendeve të punës, duke marrë parasysh tranzicionet e karrierës ose që kërkojnë të depërtojnë në marketing dixhital dhe SEO.

“Kjo nuk ka të bëjë vetëm me plotësimin e vendeve,” sugjeron qasja. Ka të bëjë me sjelljen e perspektivave të reja dhe mbështetjen e profesionistëve në momente kritike të karrierës.

Çfarë po ndodh në të vërtetë më 14 tetor

SERP Conf kthehet në Vjenë për vitin e dytë, duke bashkuar profesionistë të nivelit të mesëm dhe të lartë (78.3% të pjesëmarrësve) dhe drejtues të C-suite (18.9%) për një ditë të plotë të fokusuar në njohuri të zbatueshme.

Formacioni i altoparlantëve përfshin:

  • Judith Lewis – Konsulencë DeCabbit
  • Koray Tuğberk GÜBÜR – SEO holistike dhe dixhitale
  • Bibi ndërtuesi i lidhjeve – BibiBuzz
  • Johan v. Hülsen – Marketingu në internet i Wingmen
  • Gianluca Fiorelli – ILoveSEO.net
  • Emilia Möller – Stratege dhe Edukatore e Rritjes



Konferenca Anti-Konferencë

CEO Nikola Minkov e quan SERP Conf “antidot ndaj konferencave tipike të marketingut”. Premtimi? Pa përmbajtje të ricikluar, pa prezantime shitjesh, vetëm seanca që mund t’i zbatoni menjëherë.

Sondazhet pas ngjarjes e mbështesin këtë – 97.3% e pjesëmarrësve u angazhuan të kthehen ose të marrin në konsideratë pjesëmarrjen në të ardhmen. Mike King nga iPullRank theksoi nivelet e forta të angazhimit dhe cilësinë e prodhimit në ngjarjet e mëparshme.

Çfarë do të mësoni

Axhenda mbulon atë që po funksionon tani:

  • Teknikat SEO të përshtatura me ndryshimet e fundit të algoritmit
  • Optimizimi i PPC me ROI të provuar
  • Strategjitë e konvertimit të tregtisë elektronike
  • Zbatimi praktik i AI për marketing

Plus mundësi rrjetëzimi gjatë pushimeve të kafesë, drekës dhe një koktej në mbrëmje me karaoke.

Detajet

Data: 14 Tetor 2025
Vendndodhja: Vjenë, Austri
Formati: Konferencë e plotë ditore

Oferta speciale:

  • Marrëveshja “Së bashku Kthehu në Biznes” (lançohet SOT)
  • Kurseni 15% me kodin: ecommb-15
  • Zbritjet në grup dhe planet e pagesave në dispozicion
Save 15% with code: ecommb-15

Nga Sofja në Vjenë

SERP Conf filloi në Sofje, Bullgari dhe është rritur në një ngjarje të respektuar rajonale në të gjithë Evropën Lindore. Edicioni i vitit të kaluar në Vjenë paraqiti Aleyda Solis, Mark Williams-Cook, Bastian Grimm dhe Cyrus Shepard.

Nisma e këtij viti “Together Back to Business” sugjeron që organizatorët të kuptojnë se konferencat më të mira nuk kanë të bëjnë vetëm me atë që është në skenë – ato kanë të bëjnë me atë që është në dhomë.

Për profesionistët që lundrojnë në tranzicionet e karrierës ose kërkojnë të depërtojnë në marketing dixhital, marrëveshja e biletave të nesërme mund të jetë hapja që ata kanë pritur.

Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Artikuj të ngjashëm
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
3 min. duke lexuar

Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale

Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi
5 min. duke lexuar

Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi

Markat kanë optimizuar përmbajtjen për motorët e kërkimit për vite me radhë. Sot, megjithatë, vetë mënyra se si njerëzit kërkojnë informacion po ndryshon, dhe bashkë me të, mënyra se si ata marrin vendime. Në vend të pyetjeve të shkurtra, ata pyesin për gjëra specifike që kanë rëndësi për ta. Ajo që dikur ishte argëtuese tani […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje
3 min. duke lexuar

Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje

Gjigandi britanik i shitjes me pakicë Marks & Spencer po ndryshon ndjeshëm strategjinë e tij të shitjeve në internet. Sipas një raporti të ChannelX, kompania ka nënshkruar një marrëveshje me Zalando për të trajtuar të gjithë logjistikën në Evropën kontinentale dhe njëkohësisht po hyn në TikTok Shop, ku një produkt bukurie shitet çdo sekondë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU