
Ndryshime të rëndësishme të përshkruara
Ndryshimi do të thotë se “rezultati juaj do të krahasohet me shitësit e tjerë në kategorinë e listimit të produkteve tuaja, në vend të të gjithë tregut, për t’ju ndihmuar të merrni një tablo më të saktë dhe këshilla të dobishme lidhur me biznesin tuaj.”
Hapat e përfshirë në procesin e zbatimit janë si më poshtë:
- Çdo metrikë e Pikëve të Performancës së Dyqaneve (SPS) tani krahasohet me provat që janë të rëndësishme për kategorinë tuaj të veçantë të produktit
- Kategoria e produktit me porositë më të dorëzuara gjatë nëntëdhjetë ditëve të mëparshme shërben si provë
- Disa shitës mund të vëzhgojnë ndryshimet në SPS-në e tyre të përgjithshme si rezultat i këtij rregullimi
Implikimet për shitësit
Shitësit nuk kanë nevojë të bëjnë asgjë; Tranzicioni ndodh vetë. Këto prova të reja specifike për kategori janë përdorur tashmë në llogaritjet tuaja të Pikëve të Performancës së Dyqaneve që nga dita e djeshme, 13 mars 2025.
Mjafton të shkoni në panelin tuaj shop Performance në Qendrën e Shitësit TikTok për të parë detajet më të fundit të llogaritjes.

Source: seller-uk.tiktok.com
Lidhur me vlerësimin e performancës së dyqanit
Për ata që nuk janë të njohur me idenë, Shop Performance Score është një mjet që ndihmon pronarët e dyqaneve në vlerësimin dhe përmirësimin e aftësisë së tyre për të bashkëvepruar me klientët dhe për t’i mbajtur ata si klientë besnikë.
Distinktivi Star Shop, aksesi në marketingun e filialeve, fushatat, transporti falas i bashkëfinancuar, dhuratat live dhe shikueshmëria e shtuar ndaj klientëve potencialë janë vetëm disa përfitime që vijnë me fitimin e një vlerësimi ‘të mirë’ ose më të lartë.
Dyqanet që kanë përfunduar të paktën 30 porosi në 90 ditët e fundit dhe nuk kanë urdhëra që janë shënuar si mashtrues janë të vetmit që kanë të drejtë për rezultatin.
Për më shumë info, ju lutemi kontrolloni dokumentacionin për Qendrën e Shitësit të Dyqanit TikTok, e cila përmban të gjitha detajet lidhur me këto ndryshime.