3 min. duke lexuar

Rritni rezultatin e performancës së dyqanit TikTok me standarte të kategorisë së re

Me efekt nga dje, 13 mars 2025, TikTok përfundoi një përditësim të madh të sistemit të saj Shop Performance Score . Qasja e re tani krahason performancën e shitësit tuaj me shitësit e tjerë në të njëjtën kategori të listimit të produkteve, në vend se me tregun në tërësi.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Rritni rezultatin e performancës së dyqanit TikTok me standarte të kategorisë së re
Burimi: Depositphotos

Ndryshime të rëndësishme të përshkruara

Ndryshimi do të thotë se “rezultati juaj do të krahasohet me shitësit e tjerë në kategorinë e listimit të produkteve tuaja, në vend të të gjithë tregut, për t’ju ndihmuar të merrni një tablo më të saktë dhe këshilla të dobishme lidhur me biznesin tuaj.”

Hapat e përfshirë në procesin e zbatimit janë si më poshtë:

  • Çdo metrikë e Pikëve të Performancës së Dyqaneve (SPS) tani krahasohet me provat që janë të rëndësishme për kategorinë tuaj të veçantë të produktit
  • Kategoria e produktit me porositë më të dorëzuara gjatë nëntëdhjetë ditëve të mëparshme shërben si provë
  • Disa shitës mund të vëzhgojnë ndryshimet në SPS-në e tyre të përgjithshme si rezultat i këtij rregullimi

Implikimet për shitësit

Shitësit nuk kanë nevojë të bëjnë asgjë; Tranzicioni ndodh vetë. Këto prova të reja specifike për kategori janë përdorur tashmë në llogaritjet tuaja të Pikëve të Performancës së Dyqaneve që nga dita e djeshme, 13 mars 2025.

Mjafton të shkoni në panelin tuaj shop Performance në Qendrën e Shitësit TikTok për të parë detajet më të fundit të llogaritjes.

TikTok Shop launch product listing category-based benchmarks

Source: seller-uk.tiktok.com

Lidhur me vlerësimin e performancës së dyqanit

Për ata që nuk janë të njohur me idenë, Shop Performance Score është një mjet që ndihmon pronarët e dyqaneve në vlerësimin dhe përmirësimin e aftësisë së tyre për të bashkëvepruar me klientët dhe për t’i mbajtur ata si klientë besnikë.

Distinktivi Star Shop, aksesi në marketingun e filialeve, fushatat, transporti falas i bashkëfinancuar, dhuratat live dhe shikueshmëria e shtuar ndaj klientëve potencialë janë vetëm disa përfitime që vijnë me fitimin e një vlerësimi ‘të mirë’ ose më të lartë.

Dyqanet që kanë përfunduar të paktën 30 porosi në 90 ditët e fundit dhe nuk kanë urdhëra që janë shënuar si mashtrues janë të vetmit që kanë të drejtë për rezultatin.

Për më shumë info, ju lutemi kontrolloni dokumentacionin për Qendrën e Shitësit të Dyqanit TikTok, e cila përmban të gjitha detajet lidhur me këto ndryshime.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive
4 min. duke lexuar

Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive

Meta shkoi pas hajdutëve të përmbajtjes në një mënyrë të madhe. Ata hoqën 10 milionë profile të rreme që kopjonin krijuesit e njohur dhe goditën 500,000 llogari të padëshiruara në gjysmën e parë të vitit 2025. Tani Facebook dëshiron të ndalojë shfaqjen e të njëjtave video virale kudo.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë
5 min. duke lexuar

Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë

Naomi Campbell, Linda Evangelista dhe 48 modele të tjera të larta këndojnë “I Feel Love” në filmin e përvjetorit të Steven Meisel për Zara. Marka spanjolle feston 50 vjet me këtë fushatë të mbushur me yje që lançohet më 9 maj – data e saktë që Amancio Ortega hapi dyqanin e tij të parë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB
4 min. duke lexuar

Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB

Amazon sapo dëshmoi se blerjet verore mund të mposhtin shitjet dimërore. Ngjarja e parë katër-ditore Prime e gjigantit të shitjes me pakicë (8-11 korrik) gjeneroi 2.08 miliardë £ në shpenzime online në Mbretërinë e Bashkuar – pothuajse dyfishi i asaj që tërhoqi e Premtja e Zezë në 2024. Shifrat tregojnë se konsumatorët janë ende të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU