3 min. duke lexuar

Rritni rezultatin e performancës së dyqanit TikTok me standarte të kategorisë së re

Me efekt nga dje, 13 mars 2025, TikTok përfundoi një përditësim të madh të sistemit të saj Shop Performance Score . Qasja e re tani krahason performancën e shitësit tuaj me shitësit e tjerë në të njëjtën kategori të listimit të produkteve, në vend se me tregun në tërësi.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Rritni rezultatin e performancës së dyqanit TikTok me standarte të kategorisë së re
Burimi: Depositphotos

Ndryshime të rëndësishme të përshkruara

Ndryshimi do të thotë se “rezultati juaj do të krahasohet me shitësit e tjerë në kategorinë e listimit të produkteve tuaja, në vend të të gjithë tregut, për t’ju ndihmuar të merrni një tablo më të saktë dhe këshilla të dobishme lidhur me biznesin tuaj.”

Hapat e përfshirë në procesin e zbatimit janë si më poshtë:

  • Çdo metrikë e Pikëve të Performancës së Dyqaneve (SPS) tani krahasohet me provat që janë të rëndësishme për kategorinë tuaj të veçantë të produktit
  • Kategoria e produktit me porositë më të dorëzuara gjatë nëntëdhjetë ditëve të mëparshme shërben si provë
  • Disa shitës mund të vëzhgojnë ndryshimet në SPS-në e tyre të përgjithshme si rezultat i këtij rregullimi

Implikimet për shitësit

Shitësit nuk kanë nevojë të bëjnë asgjë; Tranzicioni ndodh vetë. Këto prova të reja specifike për kategori janë përdorur tashmë në llogaritjet tuaja të Pikëve të Performancës së Dyqaneve që nga dita e djeshme, 13 mars 2025.

Mjafton të shkoni në panelin tuaj shop Performance në Qendrën e Shitësit TikTok për të parë detajet më të fundit të llogaritjes.

TikTok Shop launch product listing category-based benchmarks

Source: seller-uk.tiktok.com

Lidhur me vlerësimin e performancës së dyqanit

Për ata që nuk janë të njohur me idenë, Shop Performance Score është një mjet që ndihmon pronarët e dyqaneve në vlerësimin dhe përmirësimin e aftësisë së tyre për të bashkëvepruar me klientët dhe për t’i mbajtur ata si klientë besnikë.

Distinktivi Star Shop, aksesi në marketingun e filialeve, fushatat, transporti falas i bashkëfinancuar, dhuratat live dhe shikueshmëria e shtuar ndaj klientëve potencialë janë vetëm disa përfitime që vijnë me fitimin e një vlerësimi ‘të mirë’ ose më të lartë.

Dyqanet që kanë përfunduar të paktën 30 porosi në 90 ditët e fundit dhe nuk kanë urdhëra që janë shënuar si mashtrues janë të vetmit që kanë të drejtë për rezultatin.

Për më shumë info, ju lutemi kontrolloni dokumentacionin për Qendrën e Shitësit të Dyqanit TikTok, e cila përmban të gjitha detajet lidhur me këto ndryshime.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
3 min. duke lexuar

Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale

Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi
5 min. duke lexuar

Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi

Markat kanë optimizuar përmbajtjen për motorët e kërkimit për vite me radhë. Sot, megjithatë, vetë mënyra se si njerëzit kërkojnë informacion po ndryshon, dhe bashkë me të, mënyra se si ata marrin vendime. Në vend të pyetjeve të shkurtra, ata pyesin për gjëra specifike që kanë rëndësi për ta. Ajo që dikur ishte argëtuese tani […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje
3 min. duke lexuar

Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje

Gjigandi britanik i shitjes me pakicë Marks & Spencer po ndryshon ndjeshëm strategjinë e tij të shitjeve në internet. Sipas një raporti të ChannelX, kompania ka nënshkruar një marrëveshje me Zalando për të trajtuar të gjithë logjistikën në Evropën kontinentale dhe njëkohësisht po hyn në TikTok Shop, ku një produkt bukurie shitet çdo sekondë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU