3 min. duke lexuar

Rritni rezultatin e performancës së dyqanit TikTok me standarte të kategorisë së re

Me efekt nga dje, 13 mars 2025, TikTok përfundoi një përditësim të madh të sistemit të saj Shop Performance Score . Qasja e re tani krahason performancën e shitësit tuaj me shitësit e tjerë në të njëjtën kategori të listimit të produkteve, në vend se me tregun në tërësi.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Rritni rezultatin e performancës së dyqanit TikTok me standarte të kategorisë së re
Burimi: Depositphotos

Ndryshime të rëndësishme të përshkruara

Ndryshimi do të thotë se “rezultati juaj do të krahasohet me shitësit e tjerë në kategorinë e listimit të produkteve tuaja, në vend të të gjithë tregut, për t’ju ndihmuar të merrni një tablo më të saktë dhe këshilla të dobishme lidhur me biznesin tuaj.”

Hapat e përfshirë në procesin e zbatimit janë si më poshtë:

  • Çdo metrikë e Pikëve të Performancës së Dyqaneve (SPS) tani krahasohet me provat që janë të rëndësishme për kategorinë tuaj të veçantë të produktit
  • Kategoria e produktit me porositë më të dorëzuara gjatë nëntëdhjetë ditëve të mëparshme shërben si provë
  • Disa shitës mund të vëzhgojnë ndryshimet në SPS-në e tyre të përgjithshme si rezultat i këtij rregullimi

Implikimet për shitësit

Shitësit nuk kanë nevojë të bëjnë asgjë; Tranzicioni ndodh vetë. Këto prova të reja specifike për kategori janë përdorur tashmë në llogaritjet tuaja të Pikëve të Performancës së Dyqaneve që nga dita e djeshme, 13 mars 2025.

Mjafton të shkoni në panelin tuaj shop Performance në Qendrën e Shitësit TikTok për të parë detajet më të fundit të llogaritjes.

TikTok Shop launch product listing category-based benchmarks

Source: seller-uk.tiktok.com

Lidhur me vlerësimin e performancës së dyqanit

Për ata që nuk janë të njohur me idenë, Shop Performance Score është një mjet që ndihmon pronarët e dyqaneve në vlerësimin dhe përmirësimin e aftësisë së tyre për të bashkëvepruar me klientët dhe për t’i mbajtur ata si klientë besnikë.

Distinktivi Star Shop, aksesi në marketingun e filialeve, fushatat, transporti falas i bashkëfinancuar, dhuratat live dhe shikueshmëria e shtuar ndaj klientëve potencialë janë vetëm disa përfitime që vijnë me fitimin e një vlerësimi ‘të mirë’ ose më të lartë.

Dyqanet që kanë përfunduar të paktën 30 porosi në 90 ditët e fundit dhe nuk kanë urdhëra që janë shënuar si mashtrues janë të vetmit që kanë të drejtë për rezultatin.

Për më shumë info, ju lutemi kontrolloni dokumentacionin për Qendrën e Shitësit të Dyqanit TikTok, e cila përmban të gjitha detajet lidhur me këto ndryshime.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Meta prezanton mjete të reja për tregtinë elektronike: reklama të gjithanshme, AI dhe vendosje të reja
4 min. duke lexuar

Meta prezanton mjete të reja për tregtinë elektronike: reklama të gjithanshme, AI dhe vendosje të reja

Meta prezanton mjete të reja dhe përmirësime në mjetet e saj të reklamimit që synojnë të mbështesin bizneset e shitjes me pakicë dhe tregtisë elektronike. Kompania vazhdon të investojë në modelet e AI dhe zgjeron opsionet për reklamuesit për të maksimizuar rezultatet e shitjeve si në internet ashtu edhe në dyqane fizike.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Lexoni artikullin
Transmetimi Beats TV: Ndryshimi i lojës për tregtinë elektronike dhe marketingun
5 min. duke lexuar

Transmetimi Beats TV: Ndryshimi i lojës për tregtinë elektronike dhe marketingun

Të ardhurat nga shërbimet e transmetimit kanë tejkaluar televizionin tradicional për herë të parë në histori.  Sipas parashikimit të videos dixhitale eMarketer 2025, TV linear do të përbëjë vetëm një të tretën e tregut të abonimeve në SHBA deri në vitin 2028.  Konsumatorët preferojnë gjithnjë e më shumë shërbime fleksibël të disponueshme në çdo kohë […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
Meta AI po shpërndahet në Evropë
4 min. duke lexuar

Meta AI po shpërndahet në Evropë

Gjigandi i teknologjisë Meta zbuloi këtë javë se mjeti i tij bisedor i AI do të vendoset në 41 vende evropiane, duke përfshirë ato në Bashkimin Evropian, si dhe 21 territore jashtë shtetit – duke shënuar zgjerimin e tyre më të madh global të Meta AI deri më sot.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+