Kategoritë zvicerane të tregtisë elektronike tregojnë mbizotërimin e elektronikës
ECDB parashikon një rritje vjetore prej 4.5% (CAGR) midis 2024 dhe 2028. Ky treg pritet të arrijë një vlerë prej 17 miliardë dollarë amerikanë deri në vitin 2028.
Rritja e parashikuar prej 10.4% e tregut zviceran në vitin 2024 përputhet me vlerësimin e rritjes globale për të njëjtin vit.
Me 27.3% të të ardhurave zvicerane të e-commerce, elektronika është kategoria më e shpeshtë në të dhënat e ECDB-së, e ndjekur nga:
- Moda (23.7%)
- Hobby & Leisure (15.1%)
- Ushqimore (14.0%)
- Mobilje dhe detyra shtëpie (9.3%)
- Produktet e kujdesit (7.1%)
- DIY (3.5%)
Raporti vëren një zhvendosje të vogël drejt Elektronikës dhe Ushqimores midis viteve 2020 dhe 2025, pavarësisht nga fakti se shpërndarja e përgjithshme e kategorive ka mbetur relativisht e qëndrueshme.
Adoptimi dhe shitësit kryesorë
Norma e penetrimit të shitjeve me pakicë në internet e Zvicrës është aktualisht 14% dhe parashikohet të arrijë në 15.8% deri në vitin 2025, që është ende më e ulët se mesatarja globale dhe ajo e fqinjëve të saj, Austrisë dhe Gjermanisë.
Normat e braktisjes së karrocave në vitin 2023 janë 8.4%, normat e shtimit në karrocë janë 11.4% dhe normat e konvertimit janë 3%, sipas analizës së ECDB-së për KPI-të e funnelit të konvertimit.
Sipas gazetës, pesë shitësit më të mirë zviceranë në internet në vitin 2023 ishin:
- Digitec.ch (me një të ardhur vjetore prej 1.05 miliardë dollarë amerikanë)
- Galaxus.ch (me 1.02 miliardë dollarë amerikanë)
- Zalando.ch (me 0.82 miliardë dollarë amerikanë)
- Brack.ch
- Apple.com
Tre dyqanet kryesore të kombinuara mbajnë 26.3% të aksioneve të tregut midis 100 dyqaneve më të mira.
Tregjet më të mira të tregtisë elektronike zvicerane
Amazon kryeson tregun zviceran të e-commerce përsa i përket performancës së tregut, me një GMV prej 1.83 miliardë dollarë amerikanë, sipas ECDB.
Pas Amazon, Digitec dhe Galaxus kanë GMV prej 1.48 miliardë dollarë amerikanë dhe 1.44 miliardë dollarë amerikanë, respektivisht.
Raporti thekson se GMV (Vlera Bruto e Mallrave) përfshin shitjet e palëve të para dhe të treta së bashku me taksat, kostot e transportit detar dhe ngarkesa të tjera përpara se të marrë parasysh zbritjet si zbritjet apo kthimet.