Krahasuar me periudhën e mëparshme, kompania gjermane shënoi një rritje të ndjeshme të fitimeve të rregulluara para interesave dhe taksave prej 28.3 milion €. Volumi bruto i mallrave (GMV) u rrit me 1.3% nga viti në vit, në 3.3 miliard €. Në të njëjtën kohë, megjithatë, shitjet u ulën nga 2.3 miliard € në T1 2023 në 2.2 miliard € në T1 2024. Zalando e sheh fokusin e saj si në B2C ashtu edhe në B2B si shtyllat kryesore të suksesit të saj.
Brenda B2C, Zalando do të përqëndrohet në përmirësimin e ofertës së stilit të jetesës për klientët fundorë. Kompania ka zgjeruar gamën e saj të produkteve për të përfshirë këpucë adaptive për fëmijët me aftësi të kufizuara. Përveç kësaj, ajo ka lançuar një asistent blerjesh IA me aftësi të matjes së trupit. Mjeti i ri është i disponueshëm vetëm në 6 tregje.
Në sektorin B2B, Zalando përdor sistemin e vet operativ ZEOS. Kjo u mundëson markave të përdorin rrjetin e gjerë logjistik të kompanisë për dorëzimin dhe kthimin, pavarësisht nëse produktet janë blerë në Zalando, në e-store-in e vetë shitësit apo në një platformë tjetër evropiane. Në tremujorin e parë, u shtuan pesë partnerë të tjerë me shumë kanale ZEOS, duke e çuar numrin e përgjithshëm të partnerëve në 27. Në segmentin me shumicë të Zalandos, të ardhurat u rritën me 13% në 215 milion €.
“Klientët B2C po tregojnë interes në rritje për gamën tonë të produkteve të cilësisë së lartë, mjetet dixhitale, ofertat dhe përmbajtjen frymëzuese. Klientët B2B po përfitojnë nga oferta jonë unike. Të dy vektorët tanë të rritjes janë të fortë dhe kontribuojnë në rezultatet, duke treguar forcën e planeve tona,” tha CFO e Zalandos, Dr. Sandra Dembeck.
Rezultatet e plota nga viti në vit të kompanisë mund të gjenden në raportin zyrtar.