2 min. duke lexuar

Rezultatet Q1 të Zalando tregojnë se basti i saj në B2C dhe B2B ka paguar

Zalando ka njoftuar rezultatet e tremujorit të parë. Megjithë sfidat e tanishme globale, shifrat janë rritur vitin e kaluar.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Rezultatet Q1 të Zalando tregojnë se basti i saj në B2C dhe B2B ka paguar

Krahasuar me periudhën e mëparshme, kompania gjermane shënoi një rritje të ndjeshme të fitimeve të rregulluara para interesave dhe taksave prej 28.3 milion €. Volumi bruto i mallrave (GMV) u rrit me 1.3% nga viti në vit, në 3.3 miliard €. Në të njëjtën kohë, megjithatë, shitjet u ulën nga 2.3 miliard € në T1 2023 në 2.2 miliard € në T1 2024. Zalando e sheh fokusin e saj si në B2C ashtu edhe në B2B si shtyllat kryesore të suksesit të saj.

Brenda B2C, Zalando do të përqëndrohet në përmirësimin e ofertës së stilit të jetesës për klientët fundorë. Kompania ka zgjeruar gamën e saj të produkteve për të përfshirë këpucë adaptive për fëmijët me aftësi të kufizuara. Përveç kësaj, ajo ka lançuar një asistent blerjesh IA me aftësi të matjes së trupit. Mjeti i ri është i disponueshëm vetëm në 6 tregje.

Në sektorin B2B, Zalando përdor sistemin e vet operativ ZEOS. Kjo u mundëson markave të përdorin rrjetin e gjerë logjistik të kompanisë për dorëzimin dhe kthimin, pavarësisht nëse produktet janë blerë në Zalando, në e-store-in e vetë shitësit apo në një platformë tjetër evropiane. Në tremujorin e parë, u shtuan pesë partnerë të tjerë me shumë kanale ZEOS, duke e çuar numrin e përgjithshëm të partnerëve në 27. Në segmentin me shumicë të Zalandos, të ardhurat u rritën me 13% në 215 milion €.

“Klientët B2C po tregojnë interes në rritje për gamën tonë të produkteve të cilësisë së lartë, mjetet dixhitale, ofertat dhe përmbajtjen frymëzuese. Klientët B2B po përfitojnë nga oferta jonë unike. Të dy vektorët tanë të rritjes janë të fortë dhe kontribuojnë në rezultatet, duke treguar forcën e planeve tona,” tha CFO e Zalandos, Dr. Sandra Dembeck.

Rezultatet e plota nga viti në vit të kompanisë mund të gjenden në raportin zyrtar.

 

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Tregtarët B2B ndalojnë matjen e fushatave të markës vetëm përmes përshtypjeve
4 min. duke lexuar

Tregtarët B2B ndalojnë matjen e fushatave të markës vetëm përmes përshtypjeve

Shumica e ekipeve të marketingut B2B sot përballen me të njëjtin problem – si t’i shpjegojë CFO-së pse investoni në fushatat e markës kur rezultatet e tyre nuk mund të maten si marketingu i performancës. Sipas një studimi të ri nga LinkedIn, situata po ndryshon dhe kompanitë po kërkojnë metrika të reja që mund të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Besimi bëhet prioritet kryesor për 94% të tregtarëve
5 min. duke lexuar

Besimi bëhet prioritet kryesor për 94% të tregtarëve

Sipas sondazhit të LinkedIn 2025, 94% e tregtarëve B2B mendojnë se besimi bëhet prioriteti kryesor për një biznes për të qenë i suksesshëm. Studimi, i cili u zhvillua në gjashtë vende dhe përfshiu 1,500 njerëz, tregon se organizatat po vënë më shumë theks në teknikat që gjenerojnë besueshmëri sesa në matjet tradicionale.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
LinkedIn zbulon hendekun e performancës së reklamave B2B, nis zgjidhje të reja
3 min. duke lexuar

LinkedIn zbulon hendekun e performancës së reklamave B2B, nis zgjidhje të reja

Gjetjet e LinkedIn zbulojnë se 81% e reklamave B2B nuk arrijnë të kapin vëmendjen e duhur apo të kujtojnë drive. Platforma po njofton kërkime të reja mbi preferencat e blerësit së bashku me aftësitë e zgjeruara për Live Events dhe veçoritë e zgjeruara të LinkedIn Accelerat, të cilat përfshijnë reklamat video të drejtuara nga AI […]