4 min. duke lexuar

Rënia globale e aksioneve: 10 kompanitë më të mira të tregtisë elektronike ranë me 18%

Tregjet globale të aksioneve po përjetojnë një rënie të konsiderueshme këto ditë, por sektori i tregtisë elektronike po përballet me një rënie edhe më dramatike. Sipas të dhënave të fundit nga ECDB, ndërsa indekset botërore kanë rënë me afërsisht 12%, dhjetë kompanitë më të mëdha të tregtisë elektronike kanë humbur deri në 18% të vlerës së tyre.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Rënia globale e aksioneve: 10 kompanitë më të mira të tregtisë elektronike ranë me 18%
Burimi: Depositphotos

Numrat tregojnë një histori të qartë

Indekset tradicionale S&P 500 dhe DAX 30 ranë 12% ndërsa MSCI World Index ra 11%, sipas të dhënave aktuale të tregut, të cilat zgjatën nga 7 prilli 2025. Aksionet kryesore të tregtisë elektronike, duke përfshirë Amazon, Alibaba dhe PDD deri në eBay, kanë humbur 18% të vlerës së aksioneve të tyre që nga 28 marsi 2025, ndërsa indekset tradicionale ruajtën 88-89% të vlerës së tyre të fundit.

Industria e tregtisë elektronike tregon ndjeshmëri ekstreme ndaj tensioneve të sotme gjeopolitike për shkak të këtij zhvillimi. Indekset tradicionale mbeten në 88-89% ndërsa gjigantët e tregtisë elektronike kanë rënë në 82%.

Pse tregtia elektronike në veçanti?

Rënia më e rëndësishme në sektorin e tregtisë elektronike ka disa shpjegime logjike. Një faktor kyç është varësia e këtyre kompanive nga tregtia ndërkufitare.

Amazon merr një përqindje të madhe të të ardhurave të saj financiare nga operacionet e tregut global. Rritja e tarifave çon në kosto më të larta për shitjet e mallrave kufitare, kështu që bizneset ose duhet të hanë marzhet e tyre të fitimit ose të rrisin çmimet për klientët, gjë që zvogëlon kërkesën e tregut. Të dy këta skenarë të projeksionit të rritjes janë të pafavorshëm për investitorët që i ndjekin ato.

Stock Prices of the Top 10 eCommerce Companies Dropped by 18% Since March

Source: ECDB

Kompanitë kineze në vijën e parë të parë

Kompanitë kineze të teknologjisë duke përfshirë Alibaba, PDD dhe JD.com përballen me kërcënime të menjëhershme nga debatet e vazhdueshme të tarifave. Këto kompani varen shumë nga tregjet amerikane për eksporte, ndërsa përballen me veprime të mundshme hakmarrëse që mund të ulin numrin e klientëve të tyre dhe t’i bëjnë rrjetet e tyre të shpërndarjes më të vështira për t’u operuar. Shtetet e Bashkuara filluan debatin për tarifat, megjithatë mund të përballen me ndikim më të madh se Kina. Kina përfiton si nga madhësia e tregut të brendshëm ashtu edhe nga pavarësia e ekosistemit, ndërsa operon si një eksportues i madh që do të shihte vëllimin e saj të tregtisë të zvogëlohej ndërsa rrugët zhvendosen përtej rrugëve tradicionale.

Rënia globale e aksioneve: Çfarë do të thotë kjo për lojtarët më të vegjël

Situata aktuale paraqet efekte pozitive dhe negative për bizneset më të vogla të tregtisë elektronike. Kompleksiteti në rritje i tregtisë në mbarë botën së bashku me shpenzimet e larta për të kryer biznes përtej kufijve krijojnë pengesa për të gjithë pjesëmarrësit. Shitësit vendas që operojnë në mënyrë të pavarur nga tregtia ndërkombëtare mund të zbulojnë mundësi të reja biznesi për shkak të tendencave aktuale të tregut.

Trendi i vazhdueshëm tregon se tregtia elektronike si një biznes dixhital vazhdon të funksionojë bazuar në forcat themelore ekonomike dhe politike të tregut global.

Situata aktuale e tregut kërkon gjurmim të vazhdueshëm sepse diskutimet tarifore do të ndikojnë thellësisht si në performancën e tregut të aksioneve ashtu edhe në aspektet operacionale të tregtisë elektronike gjatë javëve në vijim.

Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Artikuj të ngjashëm
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
3 min. duke lexuar

Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale

Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi
5 min. duke lexuar

Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi

Markat kanë optimizuar përmbajtjen për motorët e kërkimit për vite me radhë. Sot, megjithatë, vetë mënyra se si njerëzit kërkojnë informacion po ndryshon, dhe bashkë me të, mënyra se si ata marrin vendime. Në vend të pyetjeve të shkurtra, ata pyesin për gjëra specifike që kanë rëndësi për ta. Ajo që dikur ishte argëtuese tani […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje
3 min. duke lexuar

Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje

Gjigandi britanik i shitjes me pakicë Marks & Spencer po ndryshon ndjeshëm strategjinë e tij të shitjeve në internet. Sipas një raporti të ChannelX, kompania ka nënshkruar një marrëveshje me Zalando për të trajtuar të gjithë logjistikën në Evropën kontinentale dhe njëkohësisht po hyn në TikTok Shop, ku një produkt bukurie shitet çdo sekondë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU