3 min. duke lexuar

Rëndësia në rritje e çmimeve strategjike në shitje me pakicë: Si të dhënat po riformësojnë besnikërinë e konsumatorit

Çmimi strategjik është më i rëndësishëm se kurrë dhe po ndryshon mënyrën se si kompanitë ndërveprojnë me konsumatorët që po bëhen më të vetëdijshëm për koston. Sipas Retail Gazette - Acuity Pricing Report të botuar së fundmi "Fuqia e çmimeve: Marzhi fitues dhe besnikëria në 2025", hulumtimi zbulon ndryshime dramatike në sjelljen e konsumatorit, me besnikërinë që i lë vendin kërkimit të vlerës në të gjitha segmentet e tregut.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Rëndësia në rritje e çmimeve strategjike në shitje me pakicë: Si të dhënat po riformësojnë besnikërinë e konsumatorit
Burimi: Depositphotos

Çmimi strategjik: Fusha e re konkurruese

Modelet statike të çmimeve dhe gjykimet e bazuara në ndjenjat e zorrëve kanë mbaruar. Shitësit me pakicë aktualisht operojnë në një treg ku mospërputhjet e vogla të çmimeve mund të kenë një ndikim të rëndësishëm në zgjedhjet kryesore të blerjes, sipas Raportit të Çmimeve të Gazetës së Shitjes me Pakicë. Nga një mjet i thjeshtë financiar në një angazhim përcaktues të markës që ndikon në besnikërinë e klientit, çmimi strategjik ka ndryshuar me kalimin e kohës.

Sipas Sophie Bailey, Drejtoreshë Menaxhuese në Acuity Pricing, “Sot, suksesi vjen nga të qenit i informuar, i shkathët dhe i qëllimshëm; duke përdorur të dhëna jo vetëm për të vazhduar me tregun, por për ta udhëhequr atë,” thotë hulumtimi.

Besnikëria e konsumatorit në nivelet më të ulëta historike

Për shitësit me pakicë, të dhënat e raportit ofrojnë një pamje shqetësuese. Sipas statistikave të Deloitte Global Consumer Tracker të referuara në Raportin e Çmimeve të Gazetës së Shitjes me Pakicë, vetëm 8% e konsumatorëve në Mbretërinë e Bashkuar aktualisht identifikohen si besnikë të markës në të gjitha kategoritë e blerjeve, një rënie e mprehtë nga 17% në 2020.

Sipas Indeksit të Konsumatorit të Ardhshëm EY të cituar në punim, 57% e konsumatorëve në Mbretërinë e Bashkuar aktualisht e konsiderojnë çmimin si konsideratën më të rëndësishme kur zgjedhin një markë, një rritje e konsiderueshme nga 41% në 2022.

Strategic pricing

Source: Retailgazette.co.uk

Kostoja e strategjisë së dobët të çmimeve

Hulumtimi i Salesforce i raportuar në Raportin e Çmimeve të Akutheit të Gazetës së Shitjes me Pakicë, i cili tregon se 47% e konsumatorëve do të ndalonin blerjen nga një shitës me pakicë pasi do të hasnin praktika nën nivelin e çmimeve , duke përfshirë çmimet e paqëndrueshme nëpër kanale ose një mungesë të perceptuar të vlerës, mund të jetë më shqetësuese për shitësit me pakicë.

Çmimi strategjik: thelbësor për suksesin e ardhshëm

Zhvillimi i çmimeve strategjike të forta dhe të përgjegjshme nuk është më opsional për shitësit me pakicë që mbikëqyrin asortimentet e ndërlikuara të produkteve ose markat që përpiqen të ruajnë pozicionimin premium përballë konkurrencës intensive; tani është e nevojshme për mbijetesë dhe zgjerim në 2025 dhe më tej.

Ata që janë të aftë në çmimet strategjike të drejtuara nga të dhënat do të jenë në pozicionin më të madh për të fituar marzh dhe besnikëri të klientit në një treg që po bëhet gjithnjë e më konkurrues ndërsa peizazhi i shitjes me pakicë ndryshon.

Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Artikuj të ngjashëm
Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti
7 min. duke lexuar

Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti

Këtu është një përditësim i platformës që do të ndryshojë mënyrën se si miliona njerëz ndajnë videot. Ndërsa Facebook thjeshton krijimin e videove, ata sapo kanë njoftuar se në muajt e ardhshëm, çdo video e ngarkuar në platformë do të bëhet automatikisht një bobinë. Nuk ka më zgjedhje midis formateve – gjithçka është e unifikuar […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh
4 min. duke lexuar

Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh

Ajo që filloi si një investim i vetëm prej 3 milionë eurosh në një qendër tregtare rumune është në fakt pjesë e diçkaje shumë më të madhe. Ndërsa shumica e shitësve me pakicë po shkurtojnë, gjigandi francez i përmirësimit të shtëpisë Leroy Merlin po dyfishon Evropën Lindore me një plan që mund të riformësojë të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reklamimi i Microsoft bëhet serioz: Përditësime të mëdha që në të vërtetë kanë rëndësi
4 min. duke lexuar

Reklamimi i Microsoft bëhet serioz: Përditësime të mëdha që në të vërtetë kanë rëndësi

Microsoft Advertising sapo hoqi përditësimet e tij më të mëdha në muaj, duke trajtuar çështjet kryesore që kanë frustruar reklamuesit. Këto ndryshime më në fund mund ta bëjnë platformën një alternativë serioze të Google Ads. Nga raportimi i rishikuar deri te ndryshimet e mëdha të logjikës së Performance Max dhe importet e thjeshta ndër-platforma – […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+