3 min. duke lexuar

Rëndësia në rritje e çmimeve strategjike në shitje me pakicë: Si të dhënat po riformësojnë besnikërinë e konsumatorit

Çmimi strategjik është më i rëndësishëm se kurrë dhe po ndryshon mënyrën se si kompanitë ndërveprojnë me konsumatorët që po bëhen më të vetëdijshëm për koston. Sipas Retail Gazette - Acuity Pricing Report të botuar së fundmi "Fuqia e çmimeve: Marzhi fitues dhe besnikëria në 2025", hulumtimi zbulon ndryshime dramatike në sjelljen e konsumatorit, me besnikërinë që i lë vendin kërkimit të vlerës në të gjitha segmentet e tregut.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Rëndësia në rritje e çmimeve strategjike në shitje me pakicë: Si të dhënat po riformësojnë besnikërinë e konsumatorit
Burimi: Depositphotos

Çmimi strategjik: Fusha e re konkurruese

Modelet statike të çmimeve dhe gjykimet e bazuara në ndjenjat e zorrëve kanë mbaruar. Shitësit me pakicë aktualisht operojnë në një treg ku mospërputhjet e vogla të çmimeve mund të kenë një ndikim të rëndësishëm në zgjedhjet kryesore të blerjes, sipas Raportit të Çmimeve të Gazetës së Shitjes me Pakicë. Nga një mjet i thjeshtë financiar në një angazhim përcaktues të markës që ndikon në besnikërinë e klientit, çmimi strategjik ka ndryshuar me kalimin e kohës.

Sipas Sophie Bailey, Drejtoreshë Menaxhuese në Acuity Pricing, “Sot, suksesi vjen nga të qenit i informuar, i shkathët dhe i qëllimshëm; duke përdorur të dhëna jo vetëm për të vazhduar me tregun, por për ta udhëhequr atë,” thotë hulumtimi.

Besnikëria e konsumatorit në nivelet më të ulëta historike

Për shitësit me pakicë, të dhënat e raportit ofrojnë një pamje shqetësuese. Sipas statistikave të Deloitte Global Consumer Tracker të referuara në Raportin e Çmimeve të Gazetës së Shitjes me Pakicë, vetëm 8% e konsumatorëve në Mbretërinë e Bashkuar aktualisht identifikohen si besnikë të markës në të gjitha kategoritë e blerjeve, një rënie e mprehtë nga 17% në 2020.

Sipas Indeksit të Konsumatorit të Ardhshëm EY të cituar në punim, 57% e konsumatorëve në Mbretërinë e Bashkuar aktualisht e konsiderojnë çmimin si konsideratën më të rëndësishme kur zgjedhin një markë, një rritje e konsiderueshme nga 41% në 2022.

Strategic pricing

Source: Retailgazette.co.uk

Kostoja e strategjisë së dobët të çmimeve

Hulumtimi i Salesforce i raportuar në Raportin e Çmimeve të Akutheit të Gazetës së Shitjes me Pakicë, i cili tregon se 47% e konsumatorëve do të ndalonin blerjen nga një shitës me pakicë pasi do të hasnin praktika nën nivelin e çmimeve , duke përfshirë çmimet e paqëndrueshme nëpër kanale ose një mungesë të perceptuar të vlerës, mund të jetë më shqetësuese për shitësit me pakicë.

Çmimi strategjik: thelbësor për suksesin e ardhshëm

Zhvillimi i çmimeve strategjike të forta dhe të përgjegjshme nuk është më opsional për shitësit me pakicë që mbikëqyrin asortimentet e ndërlikuara të produkteve ose markat që përpiqen të ruajnë pozicionimin premium përballë konkurrencës intensive; tani është e nevojshme për mbijetesë dhe zgjerim në 2025 dhe më tej.

Ata që janë të aftë në çmimet strategjike të drejtuara nga të dhënat do të jenë në pozicionin më të madh për të fituar marzh dhe besnikëri të klientit në një treg që po bëhet gjithnjë e më konkurrues ndërsa peizazhi i shitjes me pakicë ndryshon.

Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Artikuj të ngjashëm
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
3 min. duke lexuar

Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale

Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi
5 min. duke lexuar

Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi

Markat kanë optimizuar përmbajtjen për motorët e kërkimit për vite me radhë. Sot, megjithatë, vetë mënyra se si njerëzit kërkojnë informacion po ndryshon, dhe bashkë me të, mënyra se si ata marrin vendime. Në vend të pyetjeve të shkurtra, ata pyesin për gjëra specifike që kanë rëndësi për ta. Ajo që dikur ishte argëtuese tani […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje
3 min. duke lexuar

Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje

Gjigandi britanik i shitjes me pakicë Marks & Spencer po ndryshon ndjeshëm strategjinë e tij të shitjeve në internet. Sipas një raporti të ChannelX, kompania ka nënshkruar një marrëveshje me Zalando për të trajtuar të gjithë logjistikën në Evropën kontinentale dhe njëkohësisht po hyn në TikTok Shop, ku një produkt bukurie shitet çdo sekondë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU