
Fjala “recommerce” përfshin edhe riparimin, rinovimin, rinovimin ose dhënien me qira të mallrave të konsumit. Ajo vlerësohet të jetë me vlerë 120 miliard € deri në vitin 2025. Lojtarë të mëdhenj si Amazona gjithashtu kanë kërcyer në valën e dorës së dytë, dhe ajo po paguan – ata bënë miliarda shitje vitin e kaluar.
Sipas një studimi nga Cross-Border Commerce Europe në partneritet me FedEx Express dhe Poste Italiane, recommerce është vendosur të nisë. Në vitin 2022/23, tregu evropian i ri-tregtisë vlente 94 miliardë euro. Aktualisht ajo përfaqëson 12.3% të tregut të përgjithshëm evropian të e-commerce. Ajo pritet të arrijë 14% në tre vitet e ardhshme.

Source: Cbcommerce.eu
Publikut i pëlqejnë produktet e dorës së dytë
Sondazhi tregon se deri në 85% e blerësve kanë blerë apo shitur mallra të përdorura vitin e kaluar, me 27% që e bëjnë këtë për herë të parë. Deri në 75% e transaksioneve të ri-tregtisë janë në kategoritë jo-veshje. Ato përfshijnë elektronikën, mobiljet, mallrat shtëpiake dhe sportive, librat, pajisjet e jashtme dhe makinat. 76% e blerësve mendojnë se stigma e lidhur me blerjen e dorës së dytë është ulur. Në të kundërt, 41% e të anketuarve thonë se blerja e mallrave të përdorura tani është një simbol statusi.
Në një sondazh të kohëve të fundit të tregut të Mbretërisë së Bashkuar, u zbulua se si arsyet mjedisore ashtu edhe ekonomike favorizojnë rritjen e shitjeve të mallrave të dorës së dytë. Më shumë se gjysma (55%) e blerësve pranuan se blinin mallra të përdorura për shkak të çmimit më të ulët. Vetëm 8% përmendën qëndrueshmërinë si një arsye për blerjen.