2 min. duke lexuar

Recommerce rritet në numrin e shitjeve dhe popullaritetin e konsumatorëve

Fjala recommerce po hidhet gjithnjë e më shumë. Ajo i referohet shitjes së mallrave të konsumit që dikush tashmë zotëron - këto mund të përdoren, por gjithashtu produkte të dorës së dytë apo të papërfunduar.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Recommerce rritet në numrin e shitjeve dhe popullaritetin e konsumatorëve
Burimi: Depositphotos

Fjala “recommerce” përfshin edhe riparimin, rinovimin, rinovimin ose dhënien me qira të mallrave të konsumit. Ajo vlerësohet të jetë me vlerë 120 miliard € deri në vitin 2025. Lojtarë të mëdhenj si Amazona gjithashtu kanë kërcyer në valën e dorës së dytë, dhe ajo po paguan – ata bënë miliarda shitje vitin e kaluar.

Sipas një studimi nga Cross-Border Commerce Europe në partneritet me FedEx Express dhe Poste Italiane, recommerce është vendosur të nisë. Në vitin 2022/23, tregu evropian i ri-tregtisë vlente 94 miliardë euro. Aktualisht ajo përfaqëson 12.3% të tregut të përgjithshëm evropian të e-commerce. Ajo pritet të arrijë 14% në tre vitet e ardhshme.

Source: Cbcommerce.eu

Publikut i pëlqejnë produktet e dorës së dytë

Sondazhi tregon se deri në 85% e blerësve kanë blerë apo shitur mallra të përdorura vitin e kaluar, me 27% që e bëjnë këtë për herë të parë. Deri në 75% e transaksioneve të ri-tregtisë janë në kategoritë jo-veshje. Ato përfshijnë elektronikën, mobiljet, mallrat shtëpiake dhe sportive, librat, pajisjet e jashtme dhe makinat. 76% e blerësve mendojnë se stigma e lidhur me blerjen e dorës së dytë është ulur. Në të kundërt, 41% e të anketuarve thonë se blerja e mallrave të përdorura tani është një simbol statusi.

Në një sondazh të kohëve të fundit të tregut të Mbretërisë së Bashkuar, u zbulua se si arsyet mjedisore ashtu edhe ekonomike favorizojnë rritjen e shitjeve të mallrave të dorës së dytë. Më shumë se gjysma (55%) e blerësve pranuan se blinin mallra të përdorura për shkak të çmimit më të ulët. Vetëm 8% përmendën qëndrueshmërinë si një arsye për blerjen.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Meta prezanton mjete të reja për tregtinë elektronike: reklama të gjithanshme, AI dhe vendosje të reja
4 min. duke lexuar

Meta prezanton mjete të reja për tregtinë elektronike: reklama të gjithanshme, AI dhe vendosje të reja

Meta prezanton mjete të reja dhe përmirësime në mjetet e saj të reklamimit që synojnë të mbështesin bizneset e shitjes me pakicë dhe tregtisë elektronike. Kompania vazhdon të investojë në modelet e AI dhe zgjeron opsionet për reklamuesit për të maksimizuar rezultatet e shitjeve si në internet ashtu edhe në dyqane fizike.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Lexoni artikullin
Transmetimi Beats TV: Ndryshimi i lojës për tregtinë elektronike dhe marketingun
5 min. duke lexuar

Transmetimi Beats TV: Ndryshimi i lojës për tregtinë elektronike dhe marketingun

Të ardhurat nga shërbimet e transmetimit kanë tejkaluar televizionin tradicional për herë të parë në histori.  Sipas parashikimit të videos dixhitale eMarketer 2025, TV linear do të përbëjë vetëm një të tretën e tregut të abonimeve në SHBA deri në vitin 2028.  Konsumatorët preferojnë gjithnjë e më shumë shërbime fleksibël të disponueshme në çdo kohë […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
Meta AI po shpërndahet në Evropë
4 min. duke lexuar

Meta AI po shpërndahet në Evropë

Gjigandi i teknologjisë Meta zbuloi këtë javë se mjeti i tij bisedor i AI do të vendoset në 41 vende evropiane, duke përfshirë ato në Bashkimin Evropian, si dhe 21 territore jashtë shtetit – duke shënuar zgjerimin e tyre më të madh global të Meta AI deri më sot.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+