2 min. duke lexuar

Recommerce rritet në numrin e shitjeve dhe popullaritetin e konsumatorëve

Fjala recommerce po hidhet gjithnjë e më shumë. Ajo i referohet shitjes së mallrave të konsumit që dikush tashmë zotëron - këto mund të përdoren, por gjithashtu produkte të dorës së dytë apo të papërfunduar.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Recommerce rritet në numrin e shitjeve dhe popullaritetin e konsumatorëve
Burimi: Depositphotos

Fjala “recommerce” përfshin edhe riparimin, rinovimin, rinovimin ose dhënien me qira të mallrave të konsumit. Ajo vlerësohet të jetë me vlerë 120 miliard € deri në vitin 2025. Lojtarë të mëdhenj si Amazona gjithashtu kanë kërcyer në valën e dorës së dytë, dhe ajo po paguan – ata bënë miliarda shitje vitin e kaluar.

Sipas një studimi nga Cross-Border Commerce Europe në partneritet me FedEx Express dhe Poste Italiane, recommerce është vendosur të nisë. Në vitin 2022/23, tregu evropian i ri-tregtisë vlente 94 miliardë euro. Aktualisht ajo përfaqëson 12.3% të tregut të përgjithshëm evropian të e-commerce. Ajo pritet të arrijë 14% në tre vitet e ardhshme.

Source: Cbcommerce.eu

Publikut i pëlqejnë produktet e dorës së dytë

Sondazhi tregon se deri në 85% e blerësve kanë blerë apo shitur mallra të përdorura vitin e kaluar, me 27% që e bëjnë këtë për herë të parë. Deri në 75% e transaksioneve të ri-tregtisë janë në kategoritë jo-veshje. Ato përfshijnë elektronikën, mobiljet, mallrat shtëpiake dhe sportive, librat, pajisjet e jashtme dhe makinat. 76% e blerësve mendojnë se stigma e lidhur me blerjen e dorës së dytë është ulur. Në të kundërt, 41% e të anketuarve thonë se blerja e mallrave të përdorura tani është një simbol statusi.

Në një sondazh të kohëve të fundit të tregut të Mbretërisë së Bashkuar, u zbulua se si arsyet mjedisore ashtu edhe ekonomike favorizojnë rritjen e shitjeve të mallrave të dorës së dytë. Më shumë se gjysma (55%) e blerësve pranuan se blinin mallra të përdorura për shkak të çmimit më të ulët. Vetëm 8% përmendën qëndrueshmërinë si një arsye për blerjen.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive
4 min. duke lexuar

Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive

Meta shkoi pas hajdutëve të përmbajtjes në një mënyrë të madhe. Ata hoqën 10 milionë profile të rreme që kopjonin krijuesit e njohur dhe goditën 500,000 llogari të padëshiruara në gjysmën e parë të vitit 2025. Tani Facebook dëshiron të ndalojë shfaqjen e të njëjtave video virale kudo.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë
5 min. duke lexuar

Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë

Naomi Campbell, Linda Evangelista dhe 48 modele të tjera të larta këndojnë “I Feel Love” në filmin e përvjetorit të Steven Meisel për Zara. Marka spanjolle feston 50 vjet me këtë fushatë të mbushur me yje që lançohet më 9 maj – data e saktë që Amancio Ortega hapi dyqanin e tij të parë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB
4 min. duke lexuar

Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB

Amazon sapo dëshmoi se blerjet verore mund të mposhtin shitjet dimërore. Ngjarja e parë katër-ditore Prime e gjigantit të shitjes me pakicë (8-11 korrik) gjeneroi 2.08 miliardë £ në shpenzime online në Mbretërinë e Bashkuar – pothuajse dyfishi i asaj që tërhoqi e Premtja e Zezë në 2024. Shifrat tregojnë se konsumatorët janë ende të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU