Tendencat në shitjet online
Gjatë një periudhe tre mujore në vitin 2023, afërsisht një e pesta (19.9%) e shtetasve të BE-së nga mosha 16 deri në 74 vjeç shitën mallra online. Edhe pse lë dukshëm jashtë postimet e drejtpërdrejta të reklamave, si shitja e mallrave të përdorura nëpërmjet reklamave të klasifikuara, ky numër përfshin një sërë aktivitetesh të tregtisë dixhitale, duke përfshirë shitjen si të mallrave ashtu edhe të shërbimeve.
Sipas studimit, 58.1% e qytetarëve të BE-së nga mosha 16 deri në 74 vjeç bënë blerje online në vitin 2023.
Duke marrë parasysh porositë online, qofshin ato të paguara dhe të dorëzuara online apo offline, si transaksione të e-commerce, por ne përjashtojmë porositë manuale të email-it.
Demografia e moshës në shitjen online
Sjellja e shitjes online tregon një ndarje të theksuar brez pas brezi. Me 28.7% të tyre që angazhohen në shitjen online, grupmosha 25-34 vjeç shfaq nivelin më të lartë të përfshirjes. Kjo është një diferencë 3.9-fish nga 7.4% e njerëzve të grupmoshës 65-74 vjeç që shesin online.
Udhëheqës rajonalë në tregtinë online
Me Noord-Holland që kryeson rrugën me 44.5% pjesëmarrje, Hollanda dominon rajonet me performancë më të lartë. Flevoland ishte i vetmi rajon hollandez jashtë nivelit të lartë, me njëmbëdhjetë nga dymbëdhjetë që shfaqnin performancë të jashtëzakonshme.
Fusha të tjera me performancë të fortë përfshijnë:
- Disa pjesë të Hungarisë, duke përfshirë Budapestin
- Rajoni i kryeqytetit të Sllovakisë (rajoni i Bratislavës)
- Helsinki-Uusimaa e Finlandës
- Disa zona në Francë, Danimarkë, Belgjikë dhe Maltë
Zonat më të ulëta të angazhimit
Në të kundërt, disa rajone tregojnë norma pjesëmarrjeje dukshëm më të ulëta. Pesëmbëdhjetë rajone të BE-së raportuan më pak se 7.5% të popullsisë së tyre të angazhuar në shitjen online, kryesisht të përqendruar në Evropën juglindore:
- Pesë rajonet e Rumanisë, me rajonin Vest që ka normën më të ulët në 2.5%
- Katër rajonet e Greqisë
- Tre rajone bullgare
- Dy rajonet e Polonisë
- Një rajon autonom i Spanjës
Shpërndarja gjeografike dhe demografia
Superioriteti rajonal në shitjet online
Mbi 80% e konsumatorëve në 21 rajone të BE-së bënë blerje online, me përfaqësim të rëndësishëm nga:
- Holandë (11 rajone)
- Suedia (katër rajone)
- Danimarkë (tre rajone)
- Irlanda (dy rajone)
- Republika Çeke (rajoni i Prahas)